ik ben ff wezen kijken, maar zag enkel acryl nailhardener (ook roze), maar ik begreep dat je verharder beter niet als basecoat kunt gebruiken omdat je dan kans loopt dat de kleur in je nagel trekt?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met als gevolg dat mijn nagellak er echt snel afging omdat die op die rand zeg maar brak. Nu met die catrice acryl eronder heb ik hier geen last meer van. De eerste 2 dage wel nog een beetje maar daarna niet meer
Heb je je seche vite al binnen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben ff wezen kijken, maar zag enkel acryl nailhardener (ook roze), maar ik begreep dat je verharder beter niet als basecoat kunt gebruiken omdat je dan kans loopt dat de kleur in je nagel trekt?
nee, nog nietquote:Op donderdag 5 november 2009 14:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb je je seche vite al binnen?
Je zou een laagje verharder, laagje basecoat of ridgefiller, lak, lak, seche vite kunnen doen dan. Zonder een goede sneldrogende topcoat raad ik dat niet aan want zoveel lagen laten drogen duurt een eeuwigheid.
That's it! Ik verhuis naar Frankrijkquote:Op donderdag 5 november 2009 15:17 schreef Linnie20v het volgende:
Deze mevrouw heeft inderdaad erg mooi rechte, dunne nagels !
Nu even zonder kleur te bewonderen...
http://passiondesongles.o(...)turels-38584428.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |