Die is ook zo mooi en het liefste wil ik die hele collectie van kaleidoscope van China Glaze er ook nog bij hebben maar ik denk dat ik me de eerste tijd maar een beetje inhoud...quote:Op woensdag 4 november 2009 22:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nice
Ik wil de Retro Diva collectie van China Glaze graag hebben, maar dat komt nog wel een keer
Die 'donkere' roze. Shiny en slecht dekkend...quote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef DebjeD het volgende:
[..]
Das nummer 03 en die heet Shining star een beetje beige achtige kleur toch?
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:32 schreef DebjeD het volgende:
Het is nummer 6 en heet disco glam....
Ja ik had een aantal lakjes op mijn lijstje staan, maar die hadden ze nietquote:Op woensdag 4 november 2009 22:52 schreef Linnie20v het volgende:
Daph_Eindelijk een keuze kunnen maken!! Goed zo!
Dat is een holo of niet? Ik doe dat soms wel eens maar ik meng dan niet 1:1 zeg maar. Meer 5:1 ofzo. Je holo effect dunt anders toch aardig uit. En er wordt altijd aangeraden om te mengen binnen 1 merk, dus ChinaGlaze met ChinaGlaze en O.P.I met O.P.I, zodat ie niet gek opdroogt. Maar soms kan het prima hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 22:36 schreef Tegan het volgende:
Kan ik trouwens OMG mengen met een kleurtje, of gaat dat niet mooi worden?
Holo idd. Ik ga het proberenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:08 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dat is een holo of niet? Ik doe dat soms wel eens maar ik meng dan niet 1:1 zeg maar. Meer 5:1 ofzo. Je holo effect dunt anders toch aardig uit. En er wordt altijd aangeraden om te mengen binnen 1 merk, zodat ie niet gek opdroogt. Maar soms kan het prima hoor
Ja, nu ga ik wat vertellen...quote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Mirjam het volgende:
dames (obli, jij hebt er verstand van?) ik zoek advies.
mijn nagels krijg ik niet lang, ze breken heel snel af of scheuren in.
toch zou ik ze graag wat langer willen hebben, maar nepnagels of er heel veel geld aan uitgeven zie ik nou ook weer niet zitten.
die nagelverharderlakjes hebben ook niet veel effect volgens mij, dan breken ze sneller af merk ik. als ik ergens tegenaan stoot, knappen ze al.
wie heeft er tips?
Oh puckzzz, you just made my day!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn Fimo - Konad nagels
[ afbeelding ]
Ja, is bekend...quote:
is dat erg ingrijpend?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, is bekend...![]()
Ik moet het ook niet![]()
Hmmm... Ik zal er nog eens over nadenken.
Ik heb namelijk een super oplossing en dat zijn acrylnagels!![]()
Ik zie hier iedereen miepen dat er een nagels af is, als er 1 bij mij af is , zet ik een nieuwe.![]()
Nog even en dan zit er alleen nog maar een laag overheen en ziet het er weer zeer redelijk uit.
Heb namelijk ook heeeeeeeeeeelemaal achteraan in de rij gestaan voor mooie nagels.
Hoe bedoel je ingrijpend?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is dat erg ingrijpend?
of groeien je nagels daaronder gewoon wel knap door? dat als je het eraf haalt je mooie nageltjes hebt?
*visual...quote:Op donderdag 5 november 2009 00:54 schreef moussy het volgende:
Ik heb ook geen mooie nagels en als ik weer eens een poging doe tot lange nagels klappen ze als een natte krant om mijn vingertoppen heen
Wat? Dat ze zo leuk zijn?quote:
Ik niet meelezen?quote:Op donderdag 5 november 2009 01:36 schreef Oblivion het volgende:
Puckzieee....?
Ik hoop dat je terug leest, was een beetje druk vanavond.
Maar heb foto's van de kerst creaties glas in lood vloeibaar gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
So sweet...
Thnx! en alle andere dames ook voor de complimentjes!quote:Op donderdag 5 november 2009 00:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh puckzzz, you just made my day!
Ik moet het van jullie complimentjes hebben en van mijn schoondochter via Hyvesquote:Op donderdag 5 november 2009 07:41 schreef Oblivion het volgende:
Goedemorgen!
Ja het neemt wel wat tijd in beslag, maar....toch niet zo heel veel...![]()
Trouwens, heb je buiten fok nog veel leuke opmerkingen over je vet mooie nagels gehad?
Woah dat was ver terug scrollen!quote:Op donderdag 5 november 2009 09:21 schreef Sjeen het volgende:
Ben ik zo blij met mijn lakje, reageert er niemand
Maar er komt hier ook zoveel geweldigs voorbij! Ik heb alweer een mooie fuchsia china glaze voorbij zien komen die ik ook wil... Eerst maar eens het CC afschrift van deze maand afwachten, ik heb een geweldige jas gekocht maar die moet natuurlijk wel betaald worden
Ik kan hem niet goed zien.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:10 schreef Sjeen het volgende:
Wauw Linnie! Coole fotoserieIk weet alleen nog niet wat ik nou van dat mat vind
Ik heb mijn Amour lakjes geprobeerd:
[..]
[ afbeelding ]
Ga ik doen! Gisteravond al snel even getest...en wat ik zag beviel me welquote:Op donderdag 5 november 2009 10:52 schreef snkr-xxx het volgende:
Heeel jaloers op de suedes![]()
Maak maar snel foto's als je je nagels ermee gelakt hebt
![]()
Mocht er idd iemand gaan bestellen waar dat kan, dan zou ik ook graag mee willen bestellen voor die matte about youquote:Op woensdag 4 november 2009 21:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Oeh Puckzz, da;s echt supermooi gelukt!!!
Kleurtje is wel gaaf ja, in het echt is hij wel wat beter hoor
Is er trouwens nog iemand van plan om ergens die Matte About You topcoat te gaan bestellen? Zoja, ik meld me graag aan om samen te bestellen, is wat rendabeler.... ik kan hem in NL volgens mij niet vinden en ik vind het echt een heel gaaf effect, je hebt er geljk een tweede nagellakcollectie bij!
Oeh goed idee, dat wil ik ook wel!quote:Op donderdag 5 november 2009 11:05 schreef Crientj het volgende:
[..]
Mocht er idd iemand gaan bestellen waar dat kan, dan zou ik ook graag mee willen bestellen voor die matte about you
Leuk!quote:Op donderdag 5 november 2009 12:52 schreef vain het volgende:
Mijn nageltjes momenteel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil er eik al weer een nieuw kleurtje op doen, maar dit zit er nog maar een halve dag op...
ik ben ff wezen kijken, maar zag enkel acryl nailhardener (ook roze), maar ik begreep dat je verharder beter niet als basecoat kunt gebruiken omdat je dan kans loopt dat de kleur in je nagel trekt?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Dat had ik ook met als gevolg dat mijn nagellak er echt snel afging omdat die op die rand zeg maar brak. Nu met die catrice acryl eronder heb ik hier geen last meer van. De eerste 2 dage wel nog een beetje maar daarna niet meer
Heb je je seche vite al binnen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben ff wezen kijken, maar zag enkel acryl nailhardener (ook roze), maar ik begreep dat je verharder beter niet als basecoat kunt gebruiken omdat je dan kans loopt dat de kleur in je nagel trekt?
nee, nog nietquote:Op donderdag 5 november 2009 14:17 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb je je seche vite al binnen?
Je zou een laagje verharder, laagje basecoat of ridgefiller, lak, lak, seche vite kunnen doen dan. Zonder een goede sneldrogende topcoat raad ik dat niet aan want zoveel lagen laten drogen duurt een eeuwigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |