ok, helaasquote:
Toch liefquote:Op woensdag 4 november 2009 20:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok, helaas
ga niet binnenkort bestellen, maar dan had ik er best 1 voor je willen voorschieten ofzo (ebay)
Gewoon altijd smeren. Nagelbalsem heeft natuurlijk weinig zin met nagellak op dus die doe ik alleen als ik de nagellak eraf heb maar verder smeer ik meerdere keren per dag.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb juist het idee dat ze zonder verharder te zacht zijn en dus scheuren, en met verharder direct afbreken.
dat smeren, dat doe je neem ik aan enkel als je geen lak ophebt?
of kan dat ook gewoon als je nagellak ophebt?
Dat had ik ook met als gevolg dat mijn nagellak er echt snel afging omdat die op die rand zeg maar brak. Nu met die catrice acryl eronder heb ik hier geen last meer van. De eerste 2 dage wel nog een beetje maar daarna niet meerquote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, werkelijk?
ik kan mijn nagels met 4/5 lagen lak erop nog steeds ombuigen namelijk
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het kan twee redenen hebben voor zover ik weet.
1. Ze zijn niet elastisch genoeg waardoor ze snel breken. De oplossing ligt dan niet in een nagelverharder want die maken je nagels juist nog harder + nog sneller breken. Als dit het probleem is dan meot je hydrateren. Smeren smeren smeren. Niet alleen je nagelriemen maar ook regelmatig nagelbalsem en handcrème gebruiken.
2. Ze zijn te zacht en scheuren snel. Dan helpt een verharder wel. Meestal is het het beste om een verharder als kuur te gebruiken. Twee weken lang de eerste dag lakken, volgende dag een tweede laagje, derde dag alles eraf en weer een nieuw laagje. Dan je nagels minimaal een week rust geven en dan weer opnieuw proberen.
Wat in ieder geval helpt is zorgen dat je nagels altijd gelakt zijn. Dat werkt als een extra beschermingslaagje wat je nagel veel steviger maakt.
Dat kan wel eens kloppen want ik smeer nu ook weer vaker mijn handen en nagels in door het weer en ik gebruik nu andere nagelverharder. Mijn nagels zijn nu weer bijna allemaal lang op mijn duim nagels en 1 wijzvinger na die moeten nog een beetje bij groeie
Misschien heeft obli of iemand anders nog iets toe te voegen?
Nou... ik ken mezelf. Als ik dat heb, is het hek van de dam... dan blijf ik bestellen waarschijnlijk, en dat kan mijn bankrekening niet aan. (daarom ook geen cc)quote:Op woensdag 4 november 2009 20:41 schreef Tegan het volgende:
Waarom wil je eidenlijk geen Paypal Lindytje?
Dat je pech hebt als je nagels echt heel hard zijn, dan kun je ze nooit lang laten groeien omdat ze gegarandeerd breken, en niet te zuinig. Ervaringquote:Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het kan twee redenen hebben voor zover ik weet.
1. Ze zijn niet elastisch genoeg waardoor ze snel breken. De oplossing ligt dan niet in een nagelverharder want die maken je nagels juist nog harder + nog sneller breken. Als dit het probleem is dan meot je hydrateren. Smeren smeren smeren. Niet alleen je nagelriemen maar ook regelmatig nagelbalsem en handcrème gebruiken.
2. Ze zijn te zacht en scheuren snel. Dan helpt een verharder wel. Meestal is het het beste om een verharder als kuur te gebruiken. Twee weken lang de eerste dag lakken, volgende dag een tweede laagje, derde dag alles eraf en weer een nieuw laagje. Dan je nagels minimaal een week rust geven en dan weer opnieuw proberen.
Wat in ieder geval helpt is zorgen dat je nagels altijd gelakt zijn. Dat werkt als een extra beschermingslaagje wat je nagel veel steviger maakt.
Misschien heeft obli of iemand anders nog iets toe te voegen?
wel een héél vette kleur!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef zoeperzazke het volgende:
klein niet al te best plaatje, zien jullie mijn niet boeiende nagels ook eens:
[ afbeelding ]
ik heb nooit veel moeite met het laten groeien van mn nagels maar mn wijsvingers groeien echt NOOIT!
10+++++quote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn Fimo - Konad nagels
[ afbeelding ]
respect.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn Fimo - Konad nagels
[ afbeelding ]
Ik heb precies hetzelfde probleem....wel jammerquote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef zoeperzazke het volgende:
klein niet al te best plaatje, zien jullie mijn niet boeiende nagels ook eens:
[ afbeelding ]
ik heb nooit veel moeite met het laten groeien van mn nagels maar mn wijsvingers groeien echt NOOIT!
ja klopt, ik heb een paar een beetje ingekort om wat dichterbij de (een tijdje geleden) afgebroken nagels te komen. Plus dat ze onhandig lang werden, ik stootte tijdens het autorijden de hele tijd tegen mijn richtingaanwijzer enzoquote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Tegan het volgende:
Puckzzz tof, maar zijn je nagels nou een stuk korter?
Schattig.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:26 schreef PeRi het volgende:
Wow Puckzz!!
My first and only stamp
[ afbeelding ]
Gaaaaf !quote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn Fimo - Konad nagels
[ afbeelding ]
M57 heb ik, fijne plate vind ik datquote:Op woensdag 4 november 2009 20:22 schreef dieske87 het volgende:
Mezelf niet in kunnen houden en net een nieuwe bestelling geplaatst:
Aantal Artikelcode Beschrijving Prijs Totaal
1 M63 Konad Imageplate. 4.95 4.95
1 M45 Konad Imageplate. 4.95 4.95
1 M57 Konad Imageplate. 4.95 4.95
1 24 Black Black 4.95 4.95
Iemand bekent met bovenstaande plates?
Welke plates gebruiken jullie vaak?
mimu volgens mijquote:Op woensdag 4 november 2009 22:02 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz had jij nou die Nubar topcoat? Of anders voor degene die Nubarlakjes heeft?Waar heb jij Nubar gekocht? Ik heb een onwijs gave lak gezien (okee, drie
) en ik heb maar 1 eBayshop gevonden waar die verkocht wordt. Misschien heb jij een tip?
It wasn't mequote:Op woensdag 4 november 2009 22:02 schreef Daph_ het volgende:
Puckzzz had jij nou die Nubar topcoat? Of anders voor degene die Nubarlakjes heeft?Waar heb jij Nubar gekocht? Ik heb een onwijs gave lak gezien (okee, drie
) en ik heb maar 1 eBayshop gevonden waar die verkocht wordt. Misschien heb jij een tip?
Mwahh die kleurtjes heb je ook voor VEUUUULL minder euriesquote:Op woensdag 4 november 2009 22:06 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Oeh mooi, maar 22 euro mooi?
Misschien is Sinterklaas lief![]()
JA dat had ik gezien vond ik super mooi maar kan hem niet meer vinde de foto haha. Had je knap gedaan want zoals ik me kan herinneren had je ook een gedeelte niet geruitquote:Op woensdag 4 november 2009 21:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
M57 heb ik, fijne plate vind ik datHeb nu daar een afbeelding van op (die ruitjes) en de bloemetjes gebruik ik ook vaak
Klopt! Hoekje weggehaald met wattenschijfje met removerquote:Op woensdag 4 november 2009 22:09 schreef dieske87 het volgende:
[..]
JA dat had ik gezien vond ik super mooi maar kan hem niet meer vinde de foto haha. Had je knap gedaan want zoals ik me kan herinneren had je ook een gedeelte niet geruit
http://stores.ebay.com/Sparkling-Nails-by-Jewels_W0QQfsubZ0QQtZkmquote:Op woensdag 4 november 2009 22:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Klopt! Hoekje weggehaald met wattenschijfje met remover
[ afbeelding ]
Gofter, bynubar.com shipt niet naar NLen daar hadden ze een mooie set voor ¤33
Oeh, heb je van de Essence colour&go eerste foto 4e flesje van links misschien de specs voor me (nummer en naam)? Heb met mijn suffe hoofd de code eraf gepulkt zonder het eerst op te schrijvenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef DebjeD het volgende:
Hier even een paar foto's van alle lakjes die ik heb gekocht sinds ik met jullie mee lees (zo'n anderhalve week)
[ afbeelding ]
Essence multi dimension XXXL
[ afbeelding ]
Essence colour & go
[ afbeelding ]
De 3 van moonlight collection en de losse glitters van moonlight collection
[ afbeelding ]
2 lakjes van Catrice en 2 tippainters
[ afbeelding ]
3 x etos effect nails en 2 van hello kitty van H&M
[ afbeelding ]
En hier even alles bij elkaar...
Best erg eigenlijk...![]()
Zo verslavend zijn die lakjes....
Thanks voor de tip! Ik was zelf al bij een andere shop terecht gekomen, maar ik heb haar even een berichtje gestuurdquote:Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
http://stores.ebay.com/Sparkling-Nails-by-Jewels_W0QQfsubZ0QQtZkm
Daar heb ik het vandaan. Snelle levering, super betrouwbaar en als je iets wilt hebben wat ze niet in de winkel heeft kan je mailen en probeert zij het voor je te regelen.![]()
Indicatie van verzendkosten:
1 bottle - $4.80
2 bottles - $7.50
3 bottles - $9.50
4 bottles - $11.50
5 bottles - $12.50
6 bottles - $13.50
Ga direct even voor je kijkenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Oeh, heb je van de Essence colour&go eerste foto 4e flesje van links misschien de specs voor me (nummer en naam)? Heb met mijn suffe hoofd de code eraf gepulkt zonder het eerst op te schrijven.
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Oeh, heb je van de Essence colour&go eerste foto 4e flesje van links misschien de specs voor me (nummer en naam)? Heb met mijn suffe hoofd de code eraf gepulkt zonder het eerst op te schrijven.
Nicequote:Op woensdag 4 november 2009 22:25 schreef DebjeD het volgende:
O ja deze komen er deze week (hoop ik) ook nog bij...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |