Hahaha, zie edit...quote:Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
in woon in leiden he, heel eind uit de route toch?
ik heb juist het idee dat ze zonder verharder te zacht zijn en dus scheuren, en met verharder direct afbreken.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het kan twee redenen hebben voor zover ik weet.
1. Ze zijn niet elastisch genoeg waardoor ze snel breken. De oplossing ligt dan niet in een nagelverharder want die maken je nagels juist nog harder + nog sneller breken. Als dit het probleem is dan meot je hydrateren. Smeren smeren smeren. Niet alleen je nagelriemen maar ook regelmatig nagelbalsem en handcrème gebruiken.
2. Ze zijn te zacht en scheuren snel. Dan helpt een verharder wel. Meestal is het het beste om een verharder als kuur te gebruiken. Twee weken lang de eerste dag lakken, volgende dag een tweede laagje, derde dag alles eraf en weer een nieuw laagje. Dan je nagels minimaal een week rust geven en dan weer opnieuw proberen.
Wat in ieder geval helpt is zorgen dat je nagels altijd gelakt zijn. Dat werkt als een extra beschermingslaagje wat je nagel veel steviger maakt.
Misschien heeft obli of iemand anders nog iets toe te voegen?
ok, helaasquote:
Toch liefquote:Op woensdag 4 november 2009 20:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ok, helaas
ga niet binnenkort bestellen, maar dan had ik er best 1 voor je willen voorschieten ofzo (ebay)
Gewoon altijd smeren. Nagelbalsem heeft natuurlijk weinig zin met nagellak op dus die doe ik alleen als ik de nagellak eraf heb maar verder smeer ik meerdere keren per dag.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb juist het idee dat ze zonder verharder te zacht zijn en dus scheuren, en met verharder direct afbreken.
dat smeren, dat doe je neem ik aan enkel als je geen lak ophebt?
of kan dat ook gewoon als je nagellak ophebt?
Dat had ik ook met als gevolg dat mijn nagellak er echt snel afging omdat die op die rand zeg maar brak. Nu met die catrice acryl eronder heb ik hier geen last meer van. De eerste 2 dage wel nog een beetje maar daarna niet meerquote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, werkelijk?
ik kan mijn nagels met 4/5 lagen lak erop nog steeds ombuigen namelijk
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
1. Ze zijn niet elastisch genoeg waardoor ze snel breken. De oplossing ligt dan niet in een nagelverharder want die maken je nagels juist nog harder + nog sneller breken. Als dit het probleem is dan meot je hydrateren. Smeren smeren smeren. Niet alleen je nagelriemen maar ook regelmatig nagelbalsem en handcrème gebruiken.
2. Ze zijn te zacht en scheuren snel. Dan helpt een verharder wel. Meestal is het het beste om een verharder als kuur te gebruiken. Twee weken lang de eerste dag lakken, volgende dag een tweede laagje, derde dag alles eraf en weer een nieuw laagje. Dan je nagels minimaal een week rust geven en dan weer opnieuw proberen.
Wat in ieder geval helpt is zorgen dat je nagels altijd gelakt zijn. Dat werkt als een extra beschermingslaagje wat je nagel veel steviger maakt.
Dat kan wel eens kloppen want ik smeer nu ook weer vaker mijn handen en nagels in door het weer en ik gebruik nu andere nagelverharder. Mijn nagels zijn nu weer bijna allemaal lang op mijn duim nagels en 1 wijzvinger na die moeten nog een beetje bij groeie
Nou... ik ken mezelf. Als ik dat heb, is het hek van de dam... dan blijf ik bestellen waarschijnlijk, en dat kan mijn bankrekening niet aan. (daarom ook geen cc)quote:Op woensdag 4 november 2009 20:41 schreef Tegan het volgende:
Waarom wil je eidenlijk geen Paypal Lindytje?
Dat je pech hebt als je nagels echt heel hard zijn, dan kun je ze nooit lang laten groeien omdat ze gegarandeerd breken, en niet te zuinig. Ervaringquote:Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
wel een héél vette kleur!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef zoeperzazke het volgende:
klein niet al te best plaatje, zien jullie mijn niet boeiende nagels ook eens:
[ afbeelding ]
ik heb nooit veel moeite met het laten groeien van mn nagels maar mn wijsvingers groeien echt NOOIT!
10+++++quote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn Fimo - Konad nagels
[ afbeelding ]
respect.quote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn Fimo - Konad nagels
[ afbeelding ]
Ik heb precies hetzelfde probleem....wel jammerquote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef zoeperzazke het volgende:
klein niet al te best plaatje, zien jullie mijn niet boeiende nagels ook eens:
[ afbeelding ]
ik heb nooit veel moeite met het laten groeien van mn nagels maar mn wijsvingers groeien echt NOOIT!
ja klopt, ik heb een paar een beetje ingekort om wat dichterbij de (een tijdje geleden) afgebroken nagels te komen. Plus dat ze onhandig lang werden, ik stootte tijdens het autorijden de hele tijd tegen mijn richtingaanwijzer enzoquote:Op woensdag 4 november 2009 21:23 schreef Tegan het volgende:
Puckzzz tof, maar zijn je nagels nou een stuk korter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |