abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74396744
Ik heb gestempeld En het ziet er leuk uit voor de eerste keer
Morgen even foto's maken, het is nu te donker....Leuk om te doen ook

Kleintje, fijn dat je nagels erop zitten, ben benieuwd naar de foto's!

En zag weer heel wat leuks voorbij komen. Ik ben bang dat ik morgen wéér in het kruidvat te vinden ben..
  woensdag 4 november 2009 @ 19:53:46 #82
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74396758
Epic fail hier.... ik ga morgen toch naar de Kruidvat om lakjes te scoren... 30% moet ik gebruik van maken natuurlijk...
(en ik had mezelf zó beloofd dat ik geen lakjes meer zou kopen voordat ik ze allemaal een keer op had gehad...)
Don't come closer, I might hurt you
pi_74397139
I love matte !!

Dit is Essence - All Access, middelste vinger alleen matte en de rest gewoon:

Zonder flits

Ingeflitst

En dit is de hele hand matte I love it !

En jajaja ik moet nog ff bijwerken .

[ Bericht 0% gewijzigd door PeRi op 04-11-2009 21:06:09 ]
Whatever I want.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:04:12 #84
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74397152
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:47 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]

L'oreal jet-set nr 37
met China Glaze OMG en plate 65

Past super bij m'n nieuwe rood/zilver/zwarte sjaal uit Turkije
Heel mooi!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74397302
quote:
Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef vain het volgende:
Wow raak nu nog meer verslaafd aan mooie nagels!!! Heb maar besloten zelf mn nagels te gaan stylen en ben zo hier terecht gekomen. Ik moet nog ff alle eerdere topics doorlezen, maar ben nu al helemaal enthousiast!
Zal snel wat foto'tjes maken.

Ehm nog ff voor ik alles door ga lezen he...wil wel heel graag iets bestellen bij transdesign, maar ben toch een beetje huiverig voor die bestelkosten. Dus bestellen, apply flat rate en dan gewoon niet betalen maar wegklikken?? Awel ik ga eerst maar es lezen...
Dat is inderdaad het hele idee Ik las op een ander forum dat als je met creditcard betaalt, het juiste bedrag gewoon wordt afgeschreven dus dat moet ook geen probleem zijn .
pi_74397522
china glaze is binnen... de xtreme trash is echt
I had a signature once. It was awful.
pi_74397669
bweeeh iedereen die zijn spulletjes binnen krijgt en ikke niet

maar goed:

before (na knaagfestijn):

Na:

ik heb miniworsten vingers jeuj! ik heb naturel genomen omdat me nagels altijd gelakt zijn, heb dus geen french look nodig.

en toen gelijk me nagelgelakt, errug mooi! en toen moest ik eten heel me nagels naar de pieeeep! en t was zo mooi gelakt

toen ff in een speed tempo opnieuw gelakt:

Diamond sparkling sherry (niet goed te zien maar is een rood/roze achtige met glittuuuurs )
en zwarte konad gestempeld
  woensdag 4 november 2009 @ 20:21:54 #88
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74397876
@Kleintje: moooi!!!

@PeRi: gaaf, dat matte!! Ikwilook.....

Oproep: (brutale vraag..) als iemand nog bij transdesign gaat bestellen en nog een plekje over heeft... zou die dan voor mij de matte topcoat van essie bij willen bestellen?? (ik betaal natuurlijk de verzendkosten naar mij en de lak en een deel van de verzendkosten van USA naar hier!!)
pi_74397925
Mezelf niet in kunnen houden en net een nieuwe bestelling geplaatst:

Aantal Artikelcode Beschrijving Prijs Totaal
1 M63 Konad Imageplate. 4.95 4.95
1 M45 Konad Imageplate. 4.95 4.95
1 M57 Konad Imageplate. 4.95 4.95
1 24 Black Black 4.95 4.95

Iemand bekent met bovenstaande plates?
Welke plates gebruiken jullie vaak?
pi_74397947
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:21 schreef Lindytje het volgende:
@Kleintje: moooi!!!

@PeRi: gaaf, dat matte!! Ikwilook.....

Oproep: (brutale vraag..) als iemand nog bij transdesign gaat bestellen en nog een plekje over heeft... zou die dan voor mij de matte topcoat van essie bij willen bestellen?? (ik betaal natuurlijk de verzendkosten naar mij en de lak en een deel van de verzendkosten van USA naar hier!!)
anders bestel je hem op ebay
kan je gewoon 1 lakje bestellen!
pi_74398028
dames (obli, jij hebt er verstand van?) ik zoek advies.
mijn nagels krijg ik niet lang, ze breken heel snel af of scheuren in.
toch zou ik ze graag wat langer willen hebben, maar nepnagels of er heel veel geld aan uitgeven zie ik nou ook weer niet zitten.
die nagelverharderlakjes hebben ook niet veel effect volgens mij, dan breken ze sneller af merk ik. als ik ergens tegenaan stoot, knappen ze al.

wie heeft er tips?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 4 november 2009 @ 20:25:33 #92
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74398047
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:23 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

anders bestel je hem op ebay
kan je gewoon 1 lakje bestellen!
Ik heb geen paypal (gaat m ook echt niet worden) en geen cc.... maar wel lief mee gedacht!
pi_74398117
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Nou hier is mijn eerst creatie dus n.a.v. Fok! nageltopics (sorry voor de slechte kwaliteit):

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Welkom! Leuk!

Oh en linnie, volgens mij had ik het nog niet gezegd maar Dat zijn nog eens swatches!
Daar begin ik dus mooi niet aan hè.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74398176
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Ik heb geen paypal (gaat m ook echt niet worden) en geen cc.... maar wel lief mee gedacht!
ik heb wel paypal, maar zie dat je in tilburg woont, da's wel een heel eind uit de route
pi_74398244
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Mirjam het volgende:
toch zou ik ze graag wat langer willen hebben, maar nepnagels of er heel veel geld aan uitgeven zie ik nou ook weer niet zitten.
die nagelverharderlakjes hebben ook niet veel effect volgens mij, dan breken ze sneller af merk ik. als ik ergens tegenaan stoot, knappen ze al.

wie heeft er tips?
Dat had ik voorheen ook met normale nagelverharder. Ik heb een tip gekregen van iemand om de catrice base coat met acryl te gebruiken (is roze in het flesje) en ik moet zeggen het helpt bij mij super! Ik gebruik het nu ruim een week als basecoat onder mijn andere lak en ik kan nu mijn nagels niet meet ombuigen zeg maar. Dat kon ik eerst wel heeel makkelijk
pi_74398290
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:29 schreef dieske87 het volgende:

[..]

Dat had ik voorheen ook met normale nagelverharder. Ik heb een tip gekregen van iemand om de catrice base coat met acryl te gebruiken (is roze in het flesje) en ik moet zeggen het helpt bij mij super! Ik gebruik het nu ruim een week als basecoat onder mijn andere lak en ik kan nu mijn nagels niet meet ombuigen zeg maar. Dat kon ik eerst wel heeel makkelijk
oh, werkelijk?
ik kan mijn nagels met 4/5 lagen lak erop nog steeds ombuigen namelijk
pi_74398401
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:08 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het hele idee Ik las op een ander forum dat als je met creditcard betaalt, het juiste bedrag gewoon wordt afgeschreven dus dat moet ook geen probleem zijn .
Yup dat klopt, zo heb ik dat ook gedaan. Gewoon bij opmerkingen invullen dat je de flat verpakking wil van $18,-, dan verrekent ie dat op je creditcard.
Whatever I want.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:32:15 #98
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74398406
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:28 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb wel paypal, maar zie dat je in tilburg woont, da's wel een heel eind uit de route
edit, verkeerd gelezen
pi_74398421
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Mirjam het volgende:

wie heeft er tips?
Het kan twee redenen hebben voor zover ik weet.
1. Ze zijn niet elastisch genoeg waardoor ze snel breken. De oplossing ligt dan niet in een nagelverharder want die maken je nagels juist nog harder + nog sneller breken. Als dit het probleem is dan meot je hydrateren. Smeren smeren smeren. Niet alleen je nagelriemen maar ook regelmatig nagelbalsem en handcrème gebruiken.

2. Ze zijn te zacht en scheuren snel. Dan helpt een verharder wel. Meestal is het het beste om een verharder als kuur te gebruiken. Twee weken lang de eerste dag lakken, volgende dag een tweede laagje, derde dag alles eraf en weer een nieuw laagje. Dan je nagels minimaal een week rust geven en dan weer opnieuw proberen.

Wat in ieder geval helpt is zorgen dat je nagels altijd gelakt zijn. Dat werkt als een extra beschermingslaagje wat je nagel veel steviger maakt.

Misschien heeft obli of iemand anders nog iets toe te voegen?
pi_74398432
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Dan kan ik m zelfs ophalen! Dus als je nog eens een bestelling doet...
in woon in leiden he, heel eind uit de route toch?
  woensdag 4 november 2009 @ 20:33:42 #101
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74398468
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

in woon in leiden he, heel eind uit de route toch?
Hahaha, zie edit...
pi_74398493
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

1. Ze zijn niet elastisch genoeg waardoor ze snel breken. De oplossing ligt dan niet in een nagelverharder want die maken je nagels juist nog harder + nog sneller breken. Als dit het probleem is dan meot je hydrateren. Smeren smeren smeren. Niet alleen je nagelriemen maar ook regelmatig nagelbalsem en handcrème gebruiken.

2. Ze zijn te zacht en scheuren snel. Dan helpt een verharder wel. Meestal is het het beste om een verharder als kuur te gebruiken. Twee weken lang de eerste dag lakken, volgende dag een tweede laagje, derde dag alles eraf en weer een nieuw laagje. Dan je nagels minimaal een week rust geven en dan weer opnieuw proberen.

Wat in ieder geval helpt is zorgen dat je nagels altijd gelakt zijn. Dat werkt als een extra beschermingslaagje wat je nagel veel steviger maakt.

ik heb juist het idee dat ze zonder verharder te zacht zijn en dus scheuren, en met verharder direct afbreken.
dat smeren, dat doe je neem ik aan enkel als je geen lak ophebt?
of kan dat ook gewoon als je nagellak ophebt?
pi_74398515
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Hahaha, zie edit...
ok, helaas
ga niet binnenkort bestellen, maar dan had ik er best 1 voor je willen voorschieten ofzo (ebay)
  woensdag 4 november 2009 @ 20:36:49 #104
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74398598
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:34 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ok, helaas
ga niet binnenkort bestellen, maar dan had ik er best 1 voor je willen voorschieten ofzo (ebay)
Toch lief
pi_74398832
Waarom wil je eigenlijk geen Paypal Lindytje?

[ Bericht 2% gewijzigd door Tegan op 04-11-2009 20:52:56 ]
pi_74398888
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:34 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb juist het idee dat ze zonder verharder te zacht zijn en dus scheuren, en met verharder direct afbreken.
dat smeren, dat doe je neem ik aan enkel als je geen lak ophebt?
of kan dat ook gewoon als je nagellak ophebt?
Gewoon altijd smeren. Nagelbalsem heeft natuurlijk weinig zin met nagellak op dus die doe ik alleen als ik de nagellak eraf heb maar verder smeer ik meerdere keren per dag.
Ik heb een tube handcrème in de keuken staan en iedere keer na het handenwassen smeer ik daarmee. 's Nachts voor het slapen gaan heb ik een vettere cème, in mijn tas zitten twee handcrèmes die ik regelmatig gebruik en 's ochtends hoort mijn handen insmeren ook gewoon bij het ritueel.

Ik denk dat ik gemiddeld zo'n 5-10 keer per dag mijn handen insmeer en mijn nagelriemen doe ik 1-2 keer per dag.
pi_74398929
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef Mirjam het volgende:

[..]

oh, werkelijk?
ik kan mijn nagels met 4/5 lagen lak erop nog steeds ombuigen namelijk
Dat had ik ook met als gevolg dat mijn nagellak er echt snel afging omdat die op die rand zeg maar brak. Nu met die catrice acryl eronder heb ik hier geen last meer van. De eerste 2 dage wel nog een beetje maar daarna niet meer
pi_74398993
Mijn nagels zijn idd minder kwetsbaar sinds ik standaard twee lagen basecoat op heb. Of ik nu wel of geen nagellak erover doe. En dan na een dag veel met mijn handen doen gewoon nog wat lagen erover of alles opnieuw invetten en dan lakken.
pi_74399050
quote:

[..]

Dat kan wel eens kloppen want ik smeer nu ook weer vaker mijn handen en nagels in door het weer en ik gebruik nu andere nagelverharder. Mijn nagels zijn nu weer bijna allemaal lang op mijn duim nagels en 1 wijzvinger na die moeten nog een beetje bij groeie

Ik ben het hieer helemaal mee eens. Sinds ik mijn handen vaker insmeer voor het slapen en na het wassen van mijn handen en ik die acrylbasecoat gebruik zijn mijn nagels een stuk sterker geworden
  woensdag 4 november 2009 @ 20:49:07 #110
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_74399174
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:41 schreef Tegan het volgende:
Waarom wil je eidenlijk geen Paypal Lindytje?
Nou... ik ken mezelf. Als ik dat heb, is het hek van de dam... dan blijf ik bestellen waarschijnlijk, en dat kan mijn bankrekening niet aan. (daarom ook geen cc)
  woensdag 4 november 2009 @ 20:54:15 #111
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_74399368
zo wat gaan jullie hard zeg.
mooie kleurtjes komen er weer voorbij zeg
pi_74399938
quote:

[..]

Dat je pech hebt als je nagels echt heel hard zijn, dan kun je ze nooit lang laten groeien omdat ze gegarandeerd breken, en niet te zuinig. Ervaring
pi_74400407
jemig zeg, wat dekt die paper chasing ontzettend slecht! heb er 5 laagjes opzitten en nu pas begint het ergens op te lijken
pi_74400573
klein niet al te best plaatje, zien jullie mijn niet boeiende nagels ook eens:

ik heb nooit veel moeite met het laten groeien van mn nagels maar mn wijsvingers groeien echt NOOIT!
  woensdag 4 november 2009 @ 21:21:28 #115
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74400588
Mijn Fimo - Konad nagels
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 4 november 2009 @ 21:21:59 #116
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74400608
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef zoeperzazke het volgende:
klein niet al te best plaatje, zien jullie mijn niet boeiende nagels ook eens:

[ afbeelding ]

ik heb nooit veel moeite met het laten groeien van mn nagels maar mn wijsvingers groeien echt NOOIT!
wel een héél vette kleur!
pi_74400643
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn Fimo - Konad nagels
[ afbeelding ]
10+++++
pi_74400694
Puckzzz tof, maar zijn je nagels nou een stuk korter?
pi_74400774
Oeh Puckzz, da;s echt supermooi gelukt!!!

Kleurtje is wel gaaf ja, in het echt is hij wel wat beter hoor

Is er trouwens nog iemand van plan om ergens die Matte About You topcoat te gaan bestellen? Zoja, ik meld me graag aan om samen te bestellen, is wat rendabeler.... ik kan hem in NL volgens mij niet vinden en ik vind het echt een heel gaaf effect, je hebt er geljk een tweede nagellakcollectie bij!
  woensdag 4 november 2009 @ 21:26:16 #120
101884 PeRi
Allons-y!
pi_74400803
Wow Puckzz!!

My first and only stamp

Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: