Waarom dan niet switchen? Later nog tijd genoeg om dingen te moeten doen die niet leuk zijn lijkt me zo.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef Jurgaah het volgende:
Klacht 2 : Ik vind de opleiding geen eens leukKUT MER
quote:Foute voorlichting? welkom op de han iedere Hogeschool in Nederland daar gaat alles ondig:), zaten ze ook nog op te scheppen over wij zijn de ''beste'' MER opleiding van NL, nou wat een kut opleidingen hebben andere dan!
Had je nou maar ff beter je best gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef Jurgaah het volgende:
Middag,
Maar ik kreeg vandaag een cijfer arbeidsrecht terug een 4,8 verdomd!! Dus ts heeft nu met 99,9% kans een half jaar studievertraging(lees vakantie). En ik baal ervanwilde dit even met jullie delen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:34 schreef mierenfokker het volgende:
Haha ik heb op de MER een half jaar een minor gedaan. Wat een fucking makkelijke opleiding is dat. Heb gewoon de minor gehaald, en mijn achterstand van mijn echte studie ingehaald (half jaar achterstand). MER is na de PABO zo'n beetje de meest makkelijke HBO studie volgen mij.
BINGOquote:Op woensdag 4 november 2009 13:31 schreef Hetiszover het volgende:
De opleiding is zeker ook heel breed en je kunt er werkelijk alle richtingen mee op
Dit dus. Ga eens je best doen voor je studiequote:Op woensdag 4 november 2009 13:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Had je nou maar ff beter je best gedaan.
hahahahahahahaha komiekquote:Op woensdag 4 november 2009 13:34 schreef mierenfokker het volgende:
Haha ik heb op de MER een half jaar een minor gedaan. Wat een fucking makkelijke opleiding is dat. Heb gewoon de minor gehaald, en mijn achterstand van mijn echte studie ingehaald (half jaar achterstand). MER is na de PABO zo'n beetje de meest makkelijke HBO studie volgen mij.
waarom....?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit dus. Ga eens je best doen voor je studie
Als je je echt voldoende had ingezet had je het wel gehaald. Als je je echter toen al volledig had ingezet kun je duidelijk het niveau niet aanquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik dacht zowaar dat je het zou hebben over een 1 of ander persoon die Han heet.![]()
komiekquote:Op woensdag 4 november 2009 13:49 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je je echt voldoende had ingezet had je het wel gehaald. Als je je echter toen al volledig had ingezet kun je duidelijk het niveau niet aan
ik zit in arnhem, ruiterberglaan 31quote:Op woensdag 4 november 2009 14:28 schreef gers het volgende:
zowiezo is de caniussingel een kutlocatie
sorry, dat leer ik niet in mijn opleidingquote:Op woensdag 4 november 2009 13:47 schreef Smaharba het volgende:
Jezus, 3e jaars HBO en zo slecht een verhaal kunnen typen.
Een minor Nederlands, wordt die ook aangeboden?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:27 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
komiek![]()
ik doe ind weinig tot niks eraan, helaas betekent dit dat ik toch eedns wat moet doen
ooit van type fouten gehoord en te lui te zijn om er iets aan te doenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een minor Nederlands, wordt die ook aangeboden?
Ah, en negatief bindend studieadvies, kom je daar nog voor in aanmerking?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:54 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
ooit van type fouten gehoord en te lui te zijn om er iets aan te doen?
motto: liever lui dan moe
nee mag nog 10 jaar over de opleiding doen p is binnen en jaar 2 voor de helft dusquote:Op woensdag 4 november 2009 15:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, en negatief bindend studieadvies, kom je daar nog voor in aanmerking?
Eh, nee. Dat zie je toch ernstig verkeerd. En mocht je zo'n functie ambiëren: het laat zich lastig combineren met een waardeloze spelling en vergaande luiheid.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:12 schreef Jurgaah het volgende:
uitstel van keuze![]()
en de MER-studenten kunnen overal over meelullen en zijn de personen die de problemen in jou org oplossen
Je hebt gelukkig overduidelijk een natuurlijk overwicht ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:16 schreef Jurgaah het volgende:
haha opleiding volgen en werken zijn 2 verschillende aspecten niet waar?
ik heb een hekel aan leren en ben meer een doe persoon. Dus mocht ik deze functie ooit bekleden dan komt dat wel goed omdat ik ook nog eens leidinggevend ingesteld bent
ja dat heb ik, over een forum is anders dan in real life of niet?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig overduidelijk een natuurlijk overwicht ja.
Dat hoop ik voor je. Zoals je hier overkomt ga je het in elk geval niet redden.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
ja dat heb ik, over een forum is anders dan in real life of niet?
En dat beoordeel jij? Grappig op het moment bekleed ik al een leidinggevende functie dus wat dat betreftquote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor je. Zoals je hier overkomt ga je het in elk geval niet redden.
En daar al je tentamens moeten maken, terwijl je op kapittelweg zitquote:Op woensdag 4 november 2009 14:28 schreef gers het volgende:
zowiezo is de caniussingel een kutlocatie
VWO 3 materie?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:32 schreef thingamajig het volgende:
Sowieso, hogeschool![]()
Zat vanochtend in de trein bij een aantal hogeschoolscholieren die op weg waren van Zwolle (want ze wonen natuurlijk nog bij pappie en mammie) naar Leeuwarden. Blijkbaar waren ze op weg naar een tentamen economie. Een meisje en een jongen waren de stof aan het doornemen.
Meisje: wat zijn dat nou, van die inferior goods?
Jongen: ja, iets met low quality, low price ofzo...
Meisje: maar wat betekent dat dan?
Jongen: lage kwaliteit, lage prijs ofzo...
Meisje: maar hoezo dan inferior?
Jongen: ja geen idee...
Meisje: hier staat dat de vraag naarr inferior goods afneemt als het salaris toeneemt... hoezo dan?
Jongen: misschien omdat mensen dan duurdere dingen kunnen kopen...
Meisje: owja... misschien wel ja...
Jongen: 'k denk het...
![]()
Echt, VWO 3 materie...
Lijkt me top een half jaar vakantie. De 1e 3 maanden een bijbaan zoeken om wat geld te verdienen en dan 3 maanden naar het buitenland vertrekken. Nu kan je dat nog doen, voor je het weet zit je vast in de dagelijkse sleur van een vaste baan en dan mag je blij zijn als je een keer 3 weken op vakantie kan.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef Jurgaah het volgende:
Dus ts heeft nu met 99,9% kans een half jaar studievertraging(lees vakantie). En ik baal ervanwilde dit even met jullie delen.
Klacht 1 : Half jaar studievertraging door foutieve voorlichting van de HAN.
Klacht 2 : Ik vind de opleiding geen eens leukKUT MER
Als die 3 maanden buitenlandse stage nou het hoogtepunt van je leven moeten worden...quote:Op donderdag 5 november 2009 00:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Lijkt me top een half jaar vakantie. De 1e 3 maanden een bijbaan zoeken om wat geld te verdienen en dan 3 maanden naar het buitenland vertrekken. Nu kan je dat nog doen, voor je het weet zit je vast in de dagelijkse sleur van een vaste baan en dan mag je blij zijn als je een keer 3 weken op vakantie kan.
sinds wanneer is er een kwaliteitsnorm?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:47 schreef Smaharba het volgende:
Jezus, 3e jaars HBO en zo slecht een verhaal kunnen typen.
TS mag niet op stage en heeft een gat van 6 maanden wat hij moet opvullen. Ik geef alleen een suggestie hoe je dat kan invullen. En TS heeft ook gelijk een mooi verhaal/excuus als ze bij een sollicitatie vragen waarom hij een half jaar langer over de studie heeft gedaanquote:Op donderdag 5 november 2009 00:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als die 3 maanden buitenlandse stage nou het hoogtepunt van je leven moeten worden...
Correcte spelling en zinsopbouw is toch wel het mínste wat je mag verwachten he.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:55 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
sinds wanneer is er een kwaliteitsnorm?![]()
Zonder correcte spelling nemen ze je nergens serieus dus ik zie niet in waarom dat op FOK! wel het geval zou moeten zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
ik hecht meer waarde aan inhoud, als ze daarop gaan filteren in users dan staat het hier binnenkort helemaal droog
oneens, je spelling zou degelijk moeten zijn. Maar om nou 100% correct te moeten spellen om op deze site recht van posten te moeten krijgen, vind ik ietwat overdreven.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zonder correcte spelling nemen ze je nergens serieus dus ik zie niet in waarom dat op FOK! wel het geval zou moeten zijn.
Mij niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:39 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
bovendien zou je je reacties moeten nakijken op fouten, dat gaat mij wat te ver
wat ik me daarbij voorstel is dat wanneer je niet zeker bent van de opzet van een woord betreffend spelling of letterkeuze, je gelijk een woordenboek raadpleegt? dat kost meer tijd dan je punt maken met een spelfoutje hoorquote:
Eh nee, mijn woordenschat en spelling zijn toereikend genoeg om in het dagelijks gebruik nooit een woordenboek nodig te hebbenquote:Op donderdag 5 november 2009 01:43 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
wat ik me daarbij voorstel is dat wanneer je niet zeker bent van de opzet van een woord betreffend spelling of letterkeuze, je gelijk een woordenboek raadpleegt? dat kost meer tijd dan je punt maken met een spelfoutje hoor
Oeps daar ga je al, foutje zit in een klein hoekje.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Eh nee, mijn woordenschat en spelling zijn toereikend genoeg om in het dagelijks gebruik nooit een woordenboek nodig te hebben.
Haha!quote:Op donderdag 5 november 2009 01:50 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Oeps daar ga je al, foutje zit in een klein hoekje.
Jouw fout: Foutieve tautologie.
Verbetering: Alleen (Toereikend) of Goed genoeg
Het woordje nooit mag ook weg![]()
Goed zo meid!quote:Op donderdag 5 november 2009 01:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Eh nee, mijn woordenschat en spelling zijn toereikend genoeg om in het dagelijks gebruik nooit een woordenboek nodig te hebben.
Nounou, je hebt je best gedaan hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:50 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2009 01:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nounou, je hebt je best gedaan hoor.
Toereikend genoeg kan ook gelezen worden als 'bevredigend genoeg'. En nooit hoort daar wel degelijk.
Probeer het nog eens knul.
quote:Op donderdag 5 november 2009 01:50 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Het is dus eerder een pleonasme dan een tautologiequote:Als deze stijlfiguren correctie behoeven (wat zeker niet altijd het geval is), kan als vuistregel gelden dat een pleonasme maar op één manier kan worden verbeterd (namelijk door de overtollige bepaling te schrappen) en een tautologie op twee verschillende manieren (namelijk door ofwel het ene woord, ofwel het andere woord te schrappen).
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/664/
Ja?quote:
toe·rei·kend bn voldoendequote:Op donderdag 5 november 2009 01:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nounou, je hebt je best gedaan hoor.
Toereikend genoeg kan ook gelezen worden als 'bevredigend genoeg'. En nooit hoort daar wel degelijk.
Probeer het nog eens knul.
nee het is een tautologie, het woord genoeg of toereikend kon worden geschrapt. geloof me kerelquote:Op donderdag 5 november 2009 02:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Het is dus eerder een pleonasme dan een tautologie
Je doet je naam wel eer aan!quote:Op donderdag 5 november 2009 02:05 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
toe·rei·kend bn voldoende
be·vre·di·gend bn tot tevredenheid stemmend
mijn punt: het is niet hetzelfde en genoeg is al een eigenschap van toereikend zoals je ziet. Geef gewoon je foutje toedan kun je straks met een goed geweten gaan slapen
![]()
![]()
anders zou ik mijn naam toch ook niet hebben uitgekozen?quote:Op donderdag 5 november 2009 02:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je doet je naam wel eer aan!
Ik geloof er geen snars van! Misschien was het wel een bewust stijlfiguur van haar om het een en ander te benadrukken hèquote:Op donderdag 5 november 2009 02:06 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
nee het is een tautologie, het woord genoeg of toereikend kon worden geschrapt. geloof me kerel
Synoniem van toereikend: bevredigend.quote:Op donderdag 5 november 2009 02:05 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
toe·rei·kend bn voldoende
be·vre·di·gend bn tot tevredenheid stemmend
mijn punt: het is niet hetzelfde en genoeg is al een eigenschap van toereikend zoals je ziet. Geef gewoon je foutje toedan kun je straks met een goed geweten gaan slapen
![]()
![]()
Nee, zoals jij het ziet is het een pleonasme. Je kunt onmogelijk alleen 'genoeg' laten staanquote:Op donderdag 5 november 2009 02:06 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
nee het is een tautologie, het woord genoeg of toereikend kon worden geschrapt. geloof me kerel
Waarom zou je in godsnaam BEWUST een stijlfout maken in een gesprek/correspondatie over spelling en de correctheid daarvan? en daarbij ook nog een fout waarvan de meeste mensen niet weten dat het fout is. Leg mij de Psychologische waarde uit van het maken van bewuste fouten om je punt te benadrukken?quote:Op donderdag 5 november 2009 02:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geloof er geen snars van! Misschien was het wel een bewust stijlfiguur van haar om het een en ander te benadrukken hè
Het is geen stijlfout. Het is gewoon goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 02:11 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam BEWUST een stijlfout maken in een gesprek/correspondatie over spelling en de correctheid daarvan? en daarbij ook nog een fout waarvan de meeste mensen niet weten dat het fout is. Leg mij de Psychologische waarde uit van het maken van bewuste fouten om je punt te benadrukken?
uiteraard moet er goed voor genoeg. Het is een tautologie, maar je ontkent je fout niet dat is een positieve vordering. Dit lijkt me nutteloos, te trots om je fout toe te geven no sense in that.quote:Op donderdag 5 november 2009 02:09 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Synoniem van toereikend: bevredigend.
Welterusten.
[..]
Nee, zoals jij het ziet is het een pleonasme. Je kunt onmogelijk alleen 'genoeg' laten staan.
Ik ben niet te trots om een fout toe te geven als het ook daadwerkelijk fout is.quote:Op donderdag 5 november 2009 02:14 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
uiteraard moet er goed voor genoeg. Het is een tautologie, maar je ontkent je fout niet dat is een positieve vordering. Dit lijkt me nutteloos, te trots om je fout toe te geven no sense in that.
Ajuusquote:Op donderdag 5 november 2009 02:17 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben niet te trots om een fout toe te geven als het ook daadwerkelijk fout is.
Maar laten we hier maar mee stoppen. Ik ga slapen.
Volgens mij had jij sowieso gelijkquote:
Je kennis omtrent het gebruik van kapitalen laat te wensen over!quote:Op donderdag 5 november 2009 02:11 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam BEWUST een stijlfout maken in een gesprek/correspondatie (correspondentie?) over spelling en de correctheid daarvan? en daarbij ook nog een fout waarvan de meeste mensen niet weten dat het fout is. Leg mij de Psychologische waarde uit van het maken van bewuste fouten om je punt te benadrukken?
Dat dan weer wel..quote:Op donderdag 5 november 2009 02:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kennis omtrent het gebruik van kapitalen laat te wensen over!
correspondentie, muwahah lullige foutquote:Op donderdag 5 november 2009 02:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kennis omtrent het gebruik van kapitalen laat te wensen over!
Wat maakt het ook allemaal uit? Het is tenslotte maar een forum. Het feit dat L0t.. denkt dat ze een genie is, irriteerde mij meer.quote:Op donderdag 5 november 2009 02:23 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
correspondentie, muwahah lullige fout.
maar hoofdletters zijn er eigenlijk ingesleten door msn
mee eens, dat was mijn hele punt eigenlijk. maarja het is een meid volgens mij. Die denken allemaal dat ze genie zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 02:26 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Wat maakt het ook allemaal uit? Het is tenslotte maar een forum. Het feit dat L0t.. denkt dat ze een genie is, irriteerde mij meer.
Ja, ik had je ook gelijk al door en ging er zelf al niet meer op in omdat ik zag dat iemand anders haar al op haar plek had gezet. Ja het is een meid, die denken dat altijd ja. Ik geef mijn vriendin ook altijd gewoon gelijkquote:Op donderdag 5 november 2009 02:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
mee eens, dat was mijn hele punt eigenlijk. maarja het is een meid volgens mij. Die denken allemaal dat ze genie zijnen dan heb je altijd de loslopende pikkies zoals de kardinaal die het voor meiden opnemen (die volgens zijn kloppende pikkie) in gevaar verkeren. Maar ze redde zich prima zelf dacht ik
![]()
hahaquote:Op donderdag 5 november 2009 02:34 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Ja, ik had je ook gelijk al door en ging er zelf al niet meer op in omdat ik zag dat iemand anders haar al op haar plek had gezet. Ja het is een meid, die denken dat altijd ja. Ik geef mijn vriendin ook altijd gewoon gelijkTijdsbesparing
Pak de bitch kerelquote:Op donderdag 5 november 2009 02:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
mee eens, dat was mijn hele punt eigenlijk. maarja het is een meid volgens mij. Die denken allemaal dat ze genie zijnen dan heb je altijd de loslopende pikkies zoals de kardinaal die het voor meiden opnemen (die volgens zijn kloppende pikkie) in gevaar verkeren. Maar ze redde zich prima zelf dacht ik
![]()
Ik zit op lokatie Arnhem Ruiterberglaan 31 het FEM gebouwquote:Op donderdag 5 november 2009 00:42 schreef Matthijs- het volgende:
Maar waar bevindt die fucking hogeschool zich nou eigenlijk?
Hoe herkenbaarquote:Op donderdag 5 november 2009 02:34 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Ja, ik had je ook gelijk al door en ging er zelf al niet meer op in omdat ik zag dat iemand anders haar al op haar plek had gezet. Ja het is een meid, die denken dat altijd ja. Ik geef mijn vriendin ook altijd gewoon gelijkTijdsbesparing
Jij moet al blij zijn als je de stoel van de directeur mag bekleden.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:14 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
En dat beoordeel jij? Grappig op het moment bekleed ik al een leidinggevende functie dus wat dat betreft
jij bent echt een komiek weet je dat, ik hoop dat jij over een aantal jaar onder mij werktquote:Op donderdag 5 november 2009 18:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jij moet al blij zijn als je de stoel van de directeur mag bekleden.
Ik ga hierna ook nog een master eraan vastplakken, wil namelijk als je goed gelezen had niet verder met MER maar me gaan focussen op BE.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:51 schreef Muzz_ het volgende:
MER![]()
Je wordt later op de arbeidsmarkt gepwned door een echte bedrijfskundige, econoom of jurist.
Daar zou ik niet op rekenen als ik jou was.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:01 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
jij bent echt een komiek weet je dat, ik hoop dat jij over een aantal jaar onder mij werkt
quote:
Op België?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:01 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
Ik ga hierna ook nog een master eraan vastplakken, wil namelijk als je goed gelezen had niet verder met MER maar me gaan focussen op BE.
Ik ben je levende nachtmerrie. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:01 schreef Jurgaah het volgende:
En Duvel waarom niet? Schat jezelf niet te hoog in want waarschijnlijk kan jij dromen van een HBO-opleiding
Zit ik ook, gezellig is het daar altijd hequote:Op woensdag 4 november 2009 15:28 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
ik zit in arnhem, ruiterberglaan 31
Als je dit al irritant vindt, wens ik je veel sterkte.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:02 schreef Jurgaah het volgende:
Nee hoor, ik heb er verder geen last van. Vindt dit alleen wat irritant maar ik zal er geen seconde minder om slapen
quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:22 schreef larry91 het volgende:
[..]
Zit ik ook, gezellig is het daar altijd heIk doe dan wel BLM(is dus engelstalige logistiek en economie) ben nu 2e jaars.
Nee die heb ik nog niet gezien bij mij(en zoals ik jou hoor mag ik van geluk spreken). En engelstalig is inderdaad prima, met in het derde jaar een prima stage in het buitenland. Dat bevalt me wel, lekker van al die lui af bij ons het gebouw. Zoals die chagerijnige ouwe taarten bij het vraagpuntquote:Op zondag 8 november 2009 11:05 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
Het is geweldig!!! kuch...
Maar Engelstalig wel super chill geen gezeik van Nederlands. Heb je dan ook last van Tonny v. Poortvliet? die bekakte *****
dat is inderdaad vreselijk!! Heb je bij toeval dan Philip Dupont? Ik weet zeker dat die les geeft aan engelstalige opleidingenquote:Op zondag 8 november 2009 11:19 schreef larry91 het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog niet gezien bij mij(en zoals ik jou hoor mag ik van geluk spreken). En engelstalig is inderdaad prima, met in het derde jaar een prima stage in het buitenland. Dat bevalt me wel, lekker van al die lui af bij ons het gebouw. Zoals die chagerijnige ouwe taarten bij het vraagpunt
Nee die ben ik nog niet tegengekomen. Maar die zal wel bij IBMS zitten, dat is de grootste engelstalige opleiding.quote:Op zondag 8 november 2009 11:35 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
dat is inderdaad vreselijk!! Heb je bij toeval dan Philip Dupont? Ik weet zeker dat die les geeft aan engelstalige opleidingen.
En ind prijs jezelf extreem gelukkig! Tony is vreselijk.... hoop voor je dat je dat leed bespaard blijft
Logistiekquote:Op zondag 8 november 2009 11:19 schreef larry91 het volgende:
[..]
Nee die heb ik nog niet gezien bij mij(en zoals ik jou hoor mag ik van geluk spreken). En engelstalig is inderdaad prima, met in het derde jaar een prima stage in het buitenland. Dat bevalt me wel, lekker van al die lui af bij ons het gebouw. Zoals die chagerijnige ouwe taarten bij het vraagpunt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |