Waarom dan niet switchen? Later nog tijd genoeg om dingen te moeten doen die niet leuk zijn lijkt me zo.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef Jurgaah het volgende:
Klacht 2 : Ik vind de opleiding geen eens leukKUT MER
quote:Foute voorlichting? welkom op de han iedere Hogeschool in Nederland daar gaat alles ondig:), zaten ze ook nog op te scheppen over wij zijn de ''beste'' MER opleiding van NL, nou wat een kut opleidingen hebben andere dan!
Had je nou maar ff beter je best gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef Jurgaah het volgende:
Middag,
Maar ik kreeg vandaag een cijfer arbeidsrecht terug een 4,8 verdomd!! Dus ts heeft nu met 99,9% kans een half jaar studievertraging(lees vakantie). En ik baal ervanwilde dit even met jullie delen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:34 schreef mierenfokker het volgende:
Haha ik heb op de MER een half jaar een minor gedaan. Wat een fucking makkelijke opleiding is dat. Heb gewoon de minor gehaald, en mijn achterstand van mijn echte studie ingehaald (half jaar achterstand). MER is na de PABO zo'n beetje de meest makkelijke HBO studie volgen mij.
BINGOquote:Op woensdag 4 november 2009 13:31 schreef Hetiszover het volgende:
De opleiding is zeker ook heel breed en je kunt er werkelijk alle richtingen mee op
Dit dus. Ga eens je best doen voor je studiequote:Op woensdag 4 november 2009 13:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Had je nou maar ff beter je best gedaan.
hahahahahahahaha komiekquote:Op woensdag 4 november 2009 13:34 schreef mierenfokker het volgende:
Haha ik heb op de MER een half jaar een minor gedaan. Wat een fucking makkelijke opleiding is dat. Heb gewoon de minor gehaald, en mijn achterstand van mijn echte studie ingehaald (half jaar achterstand). MER is na de PABO zo'n beetje de meest makkelijke HBO studie volgen mij.
waarom....?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit dus. Ga eens je best doen voor je studie
Als je je echt voldoende had ingezet had je het wel gehaald. Als je je echter toen al volledig had ingezet kun je duidelijk het niveau niet aanquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik dacht zowaar dat je het zou hebben over een 1 of ander persoon die Han heet.![]()
komiekquote:Op woensdag 4 november 2009 13:49 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je je echt voldoende had ingezet had je het wel gehaald. Als je je echter toen al volledig had ingezet kun je duidelijk het niveau niet aan
ik zit in arnhem, ruiterberglaan 31quote:Op woensdag 4 november 2009 14:28 schreef gers het volgende:
zowiezo is de caniussingel een kutlocatie
sorry, dat leer ik niet in mijn opleidingquote:Op woensdag 4 november 2009 13:47 schreef Smaharba het volgende:
Jezus, 3e jaars HBO en zo slecht een verhaal kunnen typen.
Een minor Nederlands, wordt die ook aangeboden?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:27 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
komiek![]()
ik doe ind weinig tot niks eraan, helaas betekent dit dat ik toch eedns wat moet doen
ooit van type fouten gehoord en te lui te zijn om er iets aan te doenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een minor Nederlands, wordt die ook aangeboden?
Ah, en negatief bindend studieadvies, kom je daar nog voor in aanmerking?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:54 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
ooit van type fouten gehoord en te lui te zijn om er iets aan te doen?
motto: liever lui dan moe
nee mag nog 10 jaar over de opleiding doen p is binnen en jaar 2 voor de helft dusquote:Op woensdag 4 november 2009 15:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, en negatief bindend studieadvies, kom je daar nog voor in aanmerking?
Eh, nee. Dat zie je toch ernstig verkeerd. En mocht je zo'n functie ambiëren: het laat zich lastig combineren met een waardeloze spelling en vergaande luiheid.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:12 schreef Jurgaah het volgende:
uitstel van keuze![]()
en de MER-studenten kunnen overal over meelullen en zijn de personen die de problemen in jou org oplossen
Je hebt gelukkig overduidelijk een natuurlijk overwicht ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:16 schreef Jurgaah het volgende:
haha opleiding volgen en werken zijn 2 verschillende aspecten niet waar?
ik heb een hekel aan leren en ben meer een doe persoon. Dus mocht ik deze functie ooit bekleden dan komt dat wel goed omdat ik ook nog eens leidinggevend ingesteld bent
ja dat heb ik, over een forum is anders dan in real life of niet?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig overduidelijk een natuurlijk overwicht ja.
Dat hoop ik voor je. Zoals je hier overkomt ga je het in elk geval niet redden.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
ja dat heb ik, over een forum is anders dan in real life of niet?
En dat beoordeel jij? Grappig op het moment bekleed ik al een leidinggevende functie dus wat dat betreftquote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor je. Zoals je hier overkomt ga je het in elk geval niet redden.
En daar al je tentamens moeten maken, terwijl je op kapittelweg zitquote:Op woensdag 4 november 2009 14:28 schreef gers het volgende:
zowiezo is de caniussingel een kutlocatie
VWO 3 materie?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:32 schreef thingamajig het volgende:
Sowieso, hogeschool![]()
Zat vanochtend in de trein bij een aantal hogeschoolscholieren die op weg waren van Zwolle (want ze wonen natuurlijk nog bij pappie en mammie) naar Leeuwarden. Blijkbaar waren ze op weg naar een tentamen economie. Een meisje en een jongen waren de stof aan het doornemen.
Meisje: wat zijn dat nou, van die inferior goods?
Jongen: ja, iets met low quality, low price ofzo...
Meisje: maar wat betekent dat dan?
Jongen: lage kwaliteit, lage prijs ofzo...
Meisje: maar hoezo dan inferior?
Jongen: ja geen idee...
Meisje: hier staat dat de vraag naarr inferior goods afneemt als het salaris toeneemt... hoezo dan?
Jongen: misschien omdat mensen dan duurdere dingen kunnen kopen...
Meisje: owja... misschien wel ja...
Jongen: 'k denk het...
![]()
Echt, VWO 3 materie...
Lijkt me top een half jaar vakantie. De 1e 3 maanden een bijbaan zoeken om wat geld te verdienen en dan 3 maanden naar het buitenland vertrekken. Nu kan je dat nog doen, voor je het weet zit je vast in de dagelijkse sleur van een vaste baan en dan mag je blij zijn als je een keer 3 weken op vakantie kan.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef Jurgaah het volgende:
Dus ts heeft nu met 99,9% kans een half jaar studievertraging(lees vakantie). En ik baal ervanwilde dit even met jullie delen.
Klacht 1 : Half jaar studievertraging door foutieve voorlichting van de HAN.
Klacht 2 : Ik vind de opleiding geen eens leukKUT MER
Als die 3 maanden buitenlandse stage nou het hoogtepunt van je leven moeten worden...quote:Op donderdag 5 november 2009 00:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Lijkt me top een half jaar vakantie. De 1e 3 maanden een bijbaan zoeken om wat geld te verdienen en dan 3 maanden naar het buitenland vertrekken. Nu kan je dat nog doen, voor je het weet zit je vast in de dagelijkse sleur van een vaste baan en dan mag je blij zijn als je een keer 3 weken op vakantie kan.
sinds wanneer is er een kwaliteitsnorm?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:47 schreef Smaharba het volgende:
Jezus, 3e jaars HBO en zo slecht een verhaal kunnen typen.
TS mag niet op stage en heeft een gat van 6 maanden wat hij moet opvullen. Ik geef alleen een suggestie hoe je dat kan invullen. En TS heeft ook gelijk een mooi verhaal/excuus als ze bij een sollicitatie vragen waarom hij een half jaar langer over de studie heeft gedaanquote:Op donderdag 5 november 2009 00:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als die 3 maanden buitenlandse stage nou het hoogtepunt van je leven moeten worden...
Correcte spelling en zinsopbouw is toch wel het mínste wat je mag verwachten he.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:55 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
sinds wanneer is er een kwaliteitsnorm?![]()
Zonder correcte spelling nemen ze je nergens serieus dus ik zie niet in waarom dat op FOK! wel het geval zou moeten zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:30 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
ik hecht meer waarde aan inhoud, als ze daarop gaan filteren in users dan staat het hier binnenkort helemaal droog
oneens, je spelling zou degelijk moeten zijn. Maar om nou 100% correct te moeten spellen om op deze site recht van posten te moeten krijgen, vind ik ietwat overdreven.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zonder correcte spelling nemen ze je nergens serieus dus ik zie niet in waarom dat op FOK! wel het geval zou moeten zijn.
Mij niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:39 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
bovendien zou je je reacties moeten nakijken op fouten, dat gaat mij wat te ver
wat ik me daarbij voorstel is dat wanneer je niet zeker bent van de opzet van een woord betreffend spelling of letterkeuze, je gelijk een woordenboek raadpleegt? dat kost meer tijd dan je punt maken met een spelfoutje hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |