Middag,
Ik zal eerst even snel intro doen, ik ,man 20, zit op de hoge school van arnhem en nijmegen en doe de MER(management eco en recht). Zit op het moment in jaartje 3 waar ik volgend half jaar op stage zou moeten als ik mijn stagedrempel zou halen van 52,5 studiepunt. Vorig jaar werd je steeds voor gehouden dat je 2 tentamen periodes had om je drempel te halen, nu ts heeft 30 punten van jaar 2 begint met goede moed aan jaar 3 in september. Eerste schooldag krijg voorlichting over aankomend half jaar, daarin wordt gezegd dat je maar 1(!) tentamen periode hebt om je stagedrempel te halen...
Foute voorlichting? welkom op de han daar gaat alles ondig:), zaten ze ook nog op te scheppen over wij zijn de ''beste'' MER opleiding van NL, nou wat een kut opleidingen hebben andere dan!
Maargoed alsnog ik heb 30 punten en om mn stage te halen moet ik 3 tentamens van vorig jaar halen, menig 1 zeg is te doen! Maar ik kreeg vandaag een cijfer arbeidsrecht terug een 4,8 verdomd!! Dus ts heeft nu met 99,9% kans een half jaar studievertraging(lees vakantie). En ik baal ervan

wilde dit even met jullie delen.
Klacht 1 : Half jaar studievertraging door foutieve voorlichting van de HAN.
Klacht 2 : Ik vind de opleiding geen eens leuk

KUT MER