Waarom dan niet switchen? Later nog tijd genoeg om dingen te moeten doen die niet leuk zijn lijkt me zo.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef Jurgaah het volgende:
Klacht 2 : Ik vind de opleiding geen eens leukKUT MER
quote:Foute voorlichting? welkom op de han iedere Hogeschool in Nederland daar gaat alles ondig:), zaten ze ook nog op te scheppen over wij zijn de ''beste'' MER opleiding van NL, nou wat een kut opleidingen hebben andere dan!
Had je nou maar ff beter je best gedaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:18 schreef Jurgaah het volgende:
Middag,
Maar ik kreeg vandaag een cijfer arbeidsrecht terug een 4,8 verdomd!! Dus ts heeft nu met 99,9% kans een half jaar studievertraging(lees vakantie). En ik baal ervanwilde dit even met jullie delen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:34 schreef mierenfokker het volgende:
Haha ik heb op de MER een half jaar een minor gedaan. Wat een fucking makkelijke opleiding is dat. Heb gewoon de minor gehaald, en mijn achterstand van mijn echte studie ingehaald (half jaar achterstand). MER is na de PABO zo'n beetje de meest makkelijke HBO studie volgen mij.
BINGOquote:Op woensdag 4 november 2009 13:31 schreef Hetiszover het volgende:
De opleiding is zeker ook heel breed en je kunt er werkelijk alle richtingen mee op
Dit dus. Ga eens je best doen voor je studiequote:Op woensdag 4 november 2009 13:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Had je nou maar ff beter je best gedaan.
hahahahahahahaha komiekquote:Op woensdag 4 november 2009 13:34 schreef mierenfokker het volgende:
Haha ik heb op de MER een half jaar een minor gedaan. Wat een fucking makkelijke opleiding is dat. Heb gewoon de minor gehaald, en mijn achterstand van mijn echte studie ingehaald (half jaar achterstand). MER is na de PABO zo'n beetje de meest makkelijke HBO studie volgen mij.
waarom....?quote:Op woensdag 4 november 2009 13:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit dus. Ga eens je best doen voor je studie
Als je je echt voldoende had ingezet had je het wel gehaald. Als je je echter toen al volledig had ingezet kun je duidelijk het niveau niet aanquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik dacht zowaar dat je het zou hebben over een 1 of ander persoon die Han heet.![]()
komiekquote:Op woensdag 4 november 2009 13:49 schreef Seam het volgende:
[..]
Als je je echt voldoende had ingezet had je het wel gehaald. Als je je echter toen al volledig had ingezet kun je duidelijk het niveau niet aan
ik zit in arnhem, ruiterberglaan 31quote:Op woensdag 4 november 2009 14:28 schreef gers het volgende:
zowiezo is de caniussingel een kutlocatie
sorry, dat leer ik niet in mijn opleidingquote:Op woensdag 4 november 2009 13:47 schreef Smaharba het volgende:
Jezus, 3e jaars HBO en zo slecht een verhaal kunnen typen.
Een minor Nederlands, wordt die ook aangeboden?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:27 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
komiek![]()
ik doe ind weinig tot niks eraan, helaas betekent dit dat ik toch eedns wat moet doen
ooit van type fouten gehoord en te lui te zijn om er iets aan te doenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een minor Nederlands, wordt die ook aangeboden?
Ah, en negatief bindend studieadvies, kom je daar nog voor in aanmerking?quote:Op woensdag 4 november 2009 15:54 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
ooit van type fouten gehoord en te lui te zijn om er iets aan te doen?
motto: liever lui dan moe
nee mag nog 10 jaar over de opleiding doen p is binnen en jaar 2 voor de helft dusquote:Op woensdag 4 november 2009 15:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, en negatief bindend studieadvies, kom je daar nog voor in aanmerking?
Eh, nee. Dat zie je toch ernstig verkeerd. En mocht je zo'n functie ambiëren: het laat zich lastig combineren met een waardeloze spelling en vergaande luiheid.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:12 schreef Jurgaah het volgende:
uitstel van keuze![]()
en de MER-studenten kunnen overal over meelullen en zijn de personen die de problemen in jou org oplossen
Je hebt gelukkig overduidelijk een natuurlijk overwicht ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:16 schreef Jurgaah het volgende:
haha opleiding volgen en werken zijn 2 verschillende aspecten niet waar?
ik heb een hekel aan leren en ben meer een doe persoon. Dus mocht ik deze functie ooit bekleden dan komt dat wel goed omdat ik ook nog eens leidinggevend ingesteld bent
ja dat heb ik, over een forum is anders dan in real life of niet?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt gelukkig overduidelijk een natuurlijk overwicht ja.
Dat hoop ik voor je. Zoals je hier overkomt ga je het in elk geval niet redden.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef Jurgaah het volgende:
[..]
ja dat heb ik, over een forum is anders dan in real life of niet?
En dat beoordeel jij? Grappig op het moment bekleed ik al een leidinggevende functie dus wat dat betreftquote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat hoop ik voor je. Zoals je hier overkomt ga je het in elk geval niet redden.
En daar al je tentamens moeten maken, terwijl je op kapittelweg zitquote:Op woensdag 4 november 2009 14:28 schreef gers het volgende:
zowiezo is de caniussingel een kutlocatie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |