Wie is dat eigenlijk? Ik weet toevallig dat Michielos er anders uitziet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:33 schreef Beach het volgende:
wolvenshirt naar de klote
Hij blijft bezig
Ik, en uiteraard geef ik geen toestemming daarvoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:23 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Ik weet toevallig dat Michielos er anders uitziet.
de meesten kennen mij als een rustige jongen, maar dit soort users gaan toch echt een stapje te ver, en dan gooi ik ze in het banaanvraagtopicquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:33 schreef Beach het volgende:
wolvenshirt naar de klote
Hij blijft bezig
geregeldquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:54 schreef Siniti het volgende:
Castagnetten
Kan iemand de TT veranderen in "Castagnetten."Ik ondermijn nu mijn eigen oudere topic!!!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de meesten kennen mij als een rustige jongen, maar dit soort users gaan toch echt een stapje te ver, en dan gooi ik ze in het banaanvraagtopic
dit was niet de eerste keer zie ik al in zn notes trouwens
quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:36 schreef Snakey het volgende:
RoryGilmore, blijft users bashen en luistert niet naar waarschuwingen. Mail maar voor een unban als je denkt dat je volwassen genoeg bent om op het internet te komen.
Welk kutmongool deed dat?quote:Op zondag 8 november 2009 15:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Saaie Topics
TS klaagt over zijn kat die hij in heeft laten slapen (spijtig)
Kneus post plaatje van dierenmishandelingecht afschuwelijk zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Swarma dat je het had verwijderd!
Roken is lekker
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Welk kutmongool deed dat?geen idee welke kutmongool dat wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Swarma dat je het had verwijderd!![]()
t is verwijderd iig
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Een exact inhoudelijk gelijk topic binnen een paar dagen, kan idd worden afgedaan met verwijzing naar de eerdere. Maar centrale topics voor SBS6 is niet het idee, moet allemaal een beetje spontaan blijven.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:05 schreef Hetiszover het volgende:
Modjes, dat SBS kut is weten we zo onderhand wel. Er hoeft geen drie keer in de week een topic over gemaakt te worden over NOG 3 WEKEN TOT...HEEL EUROPA WACHT OP Graag een beetje paal en perk stellen aan die snel herhaalde topics.
Edit: zelfde geldt voor de dikke vrouwen hype
Topic kan wel, reacties kunnen niet. Dat weet je bij voorbaat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Vreemd dat er niet een discussie gevoerd mag worden over criminaliteit op tv en de hoeveelheid getinten erin.
Lijkt wel of het onderwerp niet bespreekbaar is op FOK.
Is dit eigenlijk een links forum?
Jung, je lokt enkel (negatieve) reacties uit, en thats it eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
Vreemd dat er niet een discussie gevoerd mag worden over criminaliteit op tv en de hoeveelheid getinten erin.
Lijkt wel of het onderwerp niet bespreekbaar is op FOK.
Is dit eigenlijk een links forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |