daar doen we het meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:09 schreef JDude het volgende:
Mja, het is de omgeving Marie Mensingpad/Klara Zetkinstraat in Almelo. Maar geen idee wat dat ding in de vijver moet voorstellen.
He, verrek. Volgens mij heb ik daar wel eens gegeten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:18 schreef redunzl het volgende:
[..]
daar doen we het mee![]()
http://www.kreta-almelo.nl/
http://www.flickr.com/photos/oosteres/370838310/
doe maar een andere opgavequote:Op zondag 7 februari 2010 18:51 schreef Flitspaal het volgende:
Moet ik dan een andere stellen of een punt uitdelen?
Sorry, nu staat hij er welquote:Op maandag 8 maart 2010 09:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's een lastige, raden zonder plaatje
Sorry. Ik was even mijn wachtwoord kwijt en ik had het errug druk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Flitspaal staat weer langs de weg?
Klopt!quote:
Ik heb hem goed en je geeft TARA het punt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is goed (had de link niet nodig, ben er vorige week nog geweest)
Ik was er alleen van uitgegaan dat Sjoerd al wel weer langs geweest was
Tussenstand
TARAraboemdijee 19
Maizena 15
Rockfire 11
Haha, nee helaas nog nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oeps, gewijzigd
(ik ging ervan uit dat je bovenaan stond)
Klopt!quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:50 schreef Socios het volgende:
Lievelde, bungalowpark Het Belegh van Groll.
Het is niet de Biesbosch, maar ik kan je vertellen dat hier niet ver vandaan ook een hoop water isquote:
Dat lijkt het niet alleenquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:28 schreef JDude het volgende:
Het lijkt wel een zweefvliegveld trouwens.
Ik sta op een streetview!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:28 schreef JDude het volgende:
En de concurrentie van de Streetview-zoektopics tegenwoordig, niet te vergeten.
Toch tof dat het spelletje dat ik heb bedacht wel 34 topics lang heeft voortgeduurd. It was fun while it lasted.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:52 schreef Rockfire het volgende:
Nee, ik geloof dat de lol er een beetje van af is nu er al zoveel plekken geweest zijn. Hierdoor worden de opdrachten voor de minder ervaren zoekers ook een stukje lastiger...
true, truequote:Op zondag 11 april 2010 00:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Toch tof dat het spelletje dat ik heb bedacht wel 34 topics lang heeft voortgeduurd. It was fun while it lasted.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |