Sorry, nu staat hij er welquote:Op maandag 8 maart 2010 09:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's een lastige, raden zonder plaatje
Sorry. Ik was even mijn wachtwoord kwijt en ik had het errug druk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Flitspaal staat weer langs de weg?
Klopt!quote:
Ik heb hem goed en je geeft TARA het punt?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Is goed (had de link niet nodig, ben er vorige week nog geweest)
Ik was er alleen van uitgegaan dat Sjoerd al wel weer langs geweest was
Tussenstand
TARAraboemdijee 19
Maizena 15
Rockfire 11
Haha, nee helaas nog nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oeps, gewijzigd
(ik ging ervan uit dat je bovenaan stond)
Klopt!quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:50 schreef Socios het volgende:
Lievelde, bungalowpark Het Belegh van Groll.
Het is niet de Biesbosch, maar ik kan je vertellen dat hier niet ver vandaan ook een hoop water isquote:
Dat lijkt het niet alleenquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:28 schreef JDude het volgende:
Het lijkt wel een zweefvliegveld trouwens.
Ik sta op een streetview!quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:28 schreef JDude het volgende:
En de concurrentie van de Streetview-zoektopics tegenwoordig, niet te vergeten.
Toch tof dat het spelletje dat ik heb bedacht wel 34 topics lang heeft voortgeduurd. It was fun while it lasted.quote:Op zaterdag 3 april 2010 09:52 schreef Rockfire het volgende:
Nee, ik geloof dat de lol er een beetje van af is nu er al zoveel plekken geweest zijn. Hierdoor worden de opdrachten voor de minder ervaren zoekers ook een stukje lastiger...
true, truequote:Op zondag 11 april 2010 00:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Toch tof dat het spelletje dat ik heb bedacht wel 34 topics lang heeft voortgeduurd. It was fun while it lasted.
Groot gelijk! Zo moeilijk is hij niet...quote:Op maandag 12 april 2010 08:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Als hij vanavond nog niet geraden is ga ik voor de 19 punten
Uiteraard!quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gisteravond was er ingelast bezoek, maar het is natuurlijk gewoon Vliegveld Haamstede te Burgh-Haamstede
Mijn reflex is: ergens op het zand. Ik ga af op die lichte vlekken in enkele akkers: dat lijken wel ontginningen van niet al te lang geleden.quote:Op zondag 25 april 2010 18:22 schreef chufi het volgende:
Een ijsbaan, maar waar?
Correct en gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
IJsclub 't Boesveld te Dinxperlo
Boesveldsedijk 5a
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GroningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DrentheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OverijsselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FlevolandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GelderlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UtrechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noord HollandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zuid HollandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZeelandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noord-BrabantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LimburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlandse AntillenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(De OP is dus voor het laatst zojuist bijgewerkt)In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Vanwaar nou die spoilers??![]()
Het doorscrollen wordt even vervelend.
Nog vervelender zelfs, want er is niks te zien.
Laat nou gewoon de lijst van objecten zien.!Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)![]()
Zo moeilijk is het toch niet om een provincie uit en weer in te klappen?It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"![]()
Uh? Hoe doe je dat dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 18:22 schreef JDude het volgende:
Zo moeilijk is het toch niet om een provincie uit en weer in te klappen?
Ik klik op de spoiler of op de naam van de provincie en er gebeurt niks.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)![]()
Oh, dat is vreemd. Welke Fok!-layout en welke browser gebruik je?It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"![]()
Klik eens op het plusje.quote:Op maandag 10 mei 2010 01:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Uh? Hoe doe je dat dan?
Ik klik op de spoiler of op de naam van de provincie en er gebeurt niks.Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.![]()
Hoe de FOK!-layout heet weet ik niet. Ik gebruik Firefox.quote:Op maandag 10 mei 2010 07:38 schreef JDude het volgende:
Oh, dat is vreemd. Welke Fok!-layout en welke browser gebruik je?Ik zie geen plusje.quote:
Nou ja, ik kan natuurlijk het bericht citeren, dan zie ik alles wel.
Maar dat zal toch niet de bedoeling zijn, begrijp ik.Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Onder 'opties' bovenaan kun je je layout instellen. De baggerlayout geeft in ieder geval de spoilers goed weer.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hoe de FOK!-layout heet weet ik niet. Ik gebruik Firefox.
[..]
Ik zie geen plusje.
Nou ja, ik kan natuurlijk het bericht citeren, dan zie ik alles wel.
Maar dat zal toch niet de bedoeling zijn, begrijp ik.
De bedoeling is dat als je op het plusje/het balkje spoiler klikt, onder de provincienaam, dat die specifieke lijst uitklapt en laat zien wat daarin staatIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ha, het werkt perfect!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Onder 'opties' bovenaan kun je je layout instellen. De baggerlayout geeft in ieder geval de spoilers goed weer.
De bedoeling is dat als je op het plusje/het balkje spoiler klikt, onder de provincienaam, dat die specifieke lijst uitklapt en laat zien wat daarin staat
Ik had de Foksilver aanstaan.
Dit is een stuk beter, zeer bedankt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: