Lang leve het internet en smsenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:58 schreef SLP_ het volgende:
Had ik een afspraak bij de tanarts om half 5. Ik was er al om 10 voor half 5, word ik om 10 voor 5 pas geholpen en om 5 voor 5 stond ik al weer buitenLekker zo lang gewacht voor niets.
En ik heb een 5,1 voor mn spelling, grammatica en interpunctie toets van NederlandsEn het erge is, van heel 5vwo [iets van 90 leerlingen], lag het gemiddelde onder de 5
geen idee, dus vandaar dat ik er om vroegquote:Op woensdag 4 november 2009 18:25 schreef Sander het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Of wat had je dan verwacht te zien?
Hahaquote:Op woensdag 4 november 2009 18:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee, dus vandaar dat ik er om vroegmaar flink bedrag voor n bolletje
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:25 schreef Sander het volgende:
[ link | afbeelding ]
Of wat had je dan verwacht te zien?
linkerhand op.... ROODquote:Op woensdag 4 november 2009 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan zit je vast in een heul moeilijke positie.
quote:
ben jij lichttechnicus ?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:26 schreef Sander het volgende:
Als ze met dat soort zeikdingen komen weet je dat je je werk goed doet. Zo ging het bij mij in de kroeg ook. Kreeg ik kritiek op mijn handschrift. Ik ben lichttechnicus. Dan weet je dat je je werk prima doet.
Nou ja. Ik druk op knoppen en ik weet wat een DMX kanaal is. Ik doe in Arnhem in een kroeg sinds kort weer de lampjes (en de rook en de sneeuw en de geurmachinesquote:
Had de tandarts haar moeten smsenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lang leve het internet en smsen
Nee, het vak was Ontwikkelingspsychologie. Tentamenvorm was niet helemaal ding (heel veel vragen uit je hoofd stampen en vervolgens reproduceren), ik haalde alles door elkaar. Nu in zes sessies alles gedaan en na zes tentamens stond ik op een 8.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Reeks minitentamens? Is dat een vak?
Gefeli trouwens.
heb je jaren niets gedaan en nu bij wijze van uitzondering wel? Of is het kwartje eindelijk gevallen?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb m'n reeks minitentamens gehaald trouwens... jaren over dat vak gedaan
morgen maar eens langs de vodafone winkelquote:Op woensdag 4 november 2009 21:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
En dan zie je dit![]()
http://www.superdeal.nl/superdeal/index.php?c=ML_39
misschien ga ik voor een wijntjequote:Op woensdag 4 november 2009 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
[Meet] Nijmegen #2 16 of 23 jan
wie komen er mee bowlen en bier drinken?
Best prima, vlot met 3G, maar youtube gaf net nog problemen met laden, buffert niet goed en bitsnelheid te hoogquote:Op woensdag 4 november 2009 21:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
morgen maar eens langs de vodafone winkelhoe werkt internetten ?
kan ik beter maar niet doen, voordat ik dadelijk nog in verleiding wordt gebrachtquote:
samen een cali'tje doen?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
kan ik beter maar niet doen, voordat ik dadelijk nog in verleiding wordt gebracht
plus dat ik me te opa ga voelen denk ik
maarre, ik ben wel voor een undacovva biertje, mits bitchesquote:
manager termen en ict termen kunnen ook zo verschrikkelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 22:33 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet niet wat ik hier nou van vind.. wetenschappers die catchy namen verzinnen voor hun termen.. aan de ene kant makkelijker te onthouden, aan de andere kant best een![]()
![]()
waard. Ziehier die communicatiestrategieën in het geval van een organisatieverandering, zoals gegeven door Clampitt et al.
- Spray and pay
- Tell and sell
- Underscore and explore
- Identify and reply
- Withhold and uphold
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Geschiedenis! Nu doe ik alleen nog 2 masters (en af en toe wat aan een andere bachelor) Ik zie wel wanneer het schip strandt!quote:Op woensdag 4 november 2009 13:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wat is hier nou precies het idee achter?
Denken jullie dan oh dat is een stout indianenmeisje in een tipi, en kijk ze heeft alleen nog haar indianenbroekje aan!
En D_K gefeliciteerd! Welke bachelor is dit nu?
Het was een grenzeloos kuttentamen altijd. Twee keer dagenlang voor geleerd, maar het bleef gewoon niet voldoende hangen. Op het tentamen haalde ik acht (ofzo) verschillende theorieën compleet door elkaar, waardoor het echt nergens meer op leek. Nu was alles opgedeeld en daardoor veel beter te vatten. Het leren was korter, maar doordat je per keer maar één of twee theorieën hoefde te kennen, kon ik het prima uit elkaar houdenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb je jaren niets gedaan en nu bij wijze van uitzondering wel? Of is het kwartje eindelijk gevallen?desalwelteplus
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:14 schreef LastRequest het volgende:
Maar goed, de naam van de auteur vergeet ik nooit meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus. Daar ga ik me echt niet op vastpinnen. Bovendien maar eens kijken of er leuke/interessante mensen komenquote:Op woensdag 4 november 2009 22:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
In januari, dat zie ik dan wel.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Ligt eraan welke bus je neemt...ik zou bij Tandheelkunde uitstappen als ik jou was, denk dat hij ook niet bij het Bestuursgebouw stopt als de Erasmuslaan afgesloten is.quote:Op donderdag 5 november 2009 07:37 schreef LastRequest het volgende:
Ja wat een baggerweer zeg.. zul je zien dat ik verzopen op m'n tentamen aan kom
Misschien is de bus een optie.. maar de halte Erasmuslaan is afgesloten, weet iemand waar ik dan eruit kan voor TvA?
Ben voor de zekerheid maar gaan fietsen, en gelukkig was het net even droogquote:Op donderdag 5 november 2009 10:49 schreef morgane het volgende:
En, waar ben je uitgestapt?
Ik ben blij dat het goed ging.
Wat voor vragen waren 't nou uiteindelijkquote:Op donderdag 5 november 2009 10:38 schreef LastRequest het volgende:
Hij ging iig beter dan ik had verwacht
En nu ben ik klaaaaar
Nou die ik dinsdag had ging niet zo goed, het niveau was véél lager dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat voor vragen waren 't nou uiteindelijk?
En daar betaal je dan zoveel collegegeld voor, een halve dagquote:Op donderdag 5 november 2009 12:27 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Toen had ik mn schooldag er al op zitten
Neuh, valt best mee aangezien ik nog op de middelbare school zitquote:Op donderdag 5 november 2009 12:54 schreef royjn het volgende:
[..]
En daar betaal je dan zoveel collegegeld voor, een halve dag
Beter dan collegegeld betalen voor het 40 uur per week NIET op school aanwezig zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:54 schreef royjn het volgende:
[..]
En daar betaal je dan zoveel collegegeld voor, een halve dag
- > PUBquote:Op donderdag 5 november 2009 13:00 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Neuh, valt best mee aangezien ik nog op de middelbare school zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |