Ligt eraan welke bus je neemt...ik zou bij Tandheelkunde uitstappen als ik jou was, denk dat hij ook niet bij het Bestuursgebouw stopt als de Erasmuslaan afgesloten is.quote:Op donderdag 5 november 2009 07:37 schreef LastRequest het volgende:
Ja wat een baggerweer zeg.. zul je zien dat ik verzopen op m'n tentamen aan kom
Misschien is de bus een optie.. maar de halte Erasmuslaan is afgesloten, weet iemand waar ik dan eruit kan voor TvA?
Ben voor de zekerheid maar gaan fietsen, en gelukkig was het net even droogquote:Op donderdag 5 november 2009 10:49 schreef morgane het volgende:
En, waar ben je uitgestapt?
Ik ben blij dat het goed ging.
Wat voor vragen waren 't nou uiteindelijkquote:Op donderdag 5 november 2009 10:38 schreef LastRequest het volgende:
Hij ging iig beter dan ik had verwacht
En nu ben ik klaaaaar
Nou die ik dinsdag had ging niet zo goed, het niveau was véél lager dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat voor vragen waren 't nou uiteindelijk?
En daar betaal je dan zoveel collegegeld voor, een halve dagquote:Op donderdag 5 november 2009 12:27 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Toen had ik mn schooldag er al op zitten
Neuh, valt best mee aangezien ik nog op de middelbare school zitquote:Op donderdag 5 november 2009 12:54 schreef royjn het volgende:
[..]
En daar betaal je dan zoveel collegegeld voor, een halve dag
Beter dan collegegeld betalen voor het 40 uur per week NIET op school aanwezig zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 12:54 schreef royjn het volgende:
[..]
En daar betaal je dan zoveel collegegeld voor, een halve dag
- > PUBquote:Op donderdag 5 november 2009 13:00 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Neuh, valt best mee aangezien ik nog op de middelbare school zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |