het lijkt op een amsterdammer die limburgs probeert te pratenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij hoort zeker niet zo vaak Amsterdammers praten?
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:26 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die 'ich' zeggen moeten ze sowieso de grens over kankeren.
nee nederlands hoort ook echt met een ooo en een eee zekerquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Klopt, met zo een lelijke roggel als G loop je al gauw voor lul in limburg.
Mensen met zo een ranzige, harde, randstad uitspraak en dan beweren dat nederlands zo hoort te klinken....
toch wel erg dat jullie; zo weinig lekker eten, feesten, geen kermissen hebben (schuttersfeest ben ik zelf ook nog nooit geweest, dat is alleen in dorpen dacht ik.. niet in grote steden). Zal wel saai zijn daarquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:05 schreef controlaltdelete het volgende:
gros van de limbo's kunnen niet eens meer fatsoenlijk nederlands praten. Ze zitten zo vastgeroest in hun dialect en hun eigen bekrompen wereldje, als ze al een poging doen het evengoed niet te verstaan is. En maar vlaai eten, carnaval vieren, op naar de kermis en de schuttersfeesten dan moet je bejaard zijn.. of verstandelijk gehandicapt als je daar van uit je pan gaat.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het lijkt op een amsterdammer die limburgs probeert te praten
lees het maar eens hardopquote:
Ik zal het opnemenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:25 schreef incognitoomuch het volgende:
Hoe scheef moet dat wel niet klinken!![]()
Een zachte G met een echte Amsterdamse OA
oeh... als we dan toch bezig zijn kunnen we er ook een Haagse EU doorheen mikken!
Wat duurde het lang voor je hier kwam.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:34 schreef Skylark. het volgende:
Haha ja, dat is regio Weert.
Heb je een naam, TS? PM mag ook.
quote:
In de rest van Nederland lachen ze de mensen uit die Limburgers uitlachenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:22 schreef controlaltdelete het volgende:
hier (randstad) worden limbo's uitgelachen. Het zijn ook van die wanna be duitsers met hun du en dich.
Nee hoor, in de rest van Nederland lachen ze lekker mee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:00 schreef D. het volgende:
[..]
In de rest van Nederland lachen ze de mensen uit die Limburgers uitlachen
Om de Randstedelingen ja. Arrogant paupervolk dat zich beter acht dan de rest van Nederland.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:09 schreef Joppy het volgende:
[..]
Nee hoor, in de rest van Nederland lachen ze lekker mee.
Puur bekend ermee of je praat zelf ook zo?quote:
Zegt iemand met een zwaar bekrompen meningquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:05 schreef controlaltdelete het volgende:
gros van de limbo's kunnen niet eens meer fatsoenlijk nederlands praten. Ze zitten zo vastgeroest in hun dialect en hun eigen bekrompen wereldje, als ze al een poging doen het evengoed niet te verstaan is. En maar vlaai eten, carnaval vieren, op naar de kermis en de schuttersfeesten dan moet je bejaard zijn.. of verstandelijk gehandicapt als je daar van uit je pan gaat.
Ik kom zelf uit midden limburg maar krijg vaker in eindhoven naar mijn hoofd dat limburg terug naar duitsland moet hoor. Wel komt die opmerking eigenlijk alleen nadat ik de mensen uit Eindhoven eraan herinner dat het ook maar een voorstad van limburg is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:46 schreef onderscheid het volgende:
Raar dat ik niemand tegen mij hoor zeggen dat ik de grens over moet donderen maar hier lees ik het maar al te vaak![]()
Zie je wel, jij bent ook zo'n zielepietquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:09 schreef Joppy het volgende:
[..]
Nee hoor, in de rest van Nederland lachen ze lekker mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |