Vrouwen met een harde gquote:Op woensdag 4 november 2009 17:11 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind mannen met een zachte g wel schattig.
Beter dan dat studenten accent van die hoge Hollanders die vooral in Maastricht lopen.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:11 schreef ynuhh het volgende:
Ynuhh !quote:Op woensdag 4 november 2009 17:11 schreef ynuhh het volgende:
Integreren jijquote:Op woensdag 4 november 2009 17:33 schreef incognitoomuch het volgende:
Maastricht is top! Behalve het dialect....
Zo vroeg ik de laatste keer aan een verkoopster de weg. Zei ze: "Hier ragtdoah en dan linksaf de trap af bij de laft..
Ik:.. Laft?
Zij: Linkaf bij de laft ja...
Ik keek schuin langs haar heen... De lift bedoel je?
Zij: Klopt de laft ja linksaf...
dat was geen maastrichtsequote:Op woensdag 4 november 2009 17:33 schreef incognitoomuch het volgende:
Zo vroeg ik de laatste keer aan een verkoopster de weg. Zei ze: "Hier ragtdoah en dan linksaf de trap af bij de laft..
Sorry maar dat accent lijkt eerder op een geïmporteerde Amsterdammerquote:Op woensdag 4 november 2009 17:33 schreef incognitoomuch het volgende:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:52 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Sorry maar dat accent lijkt eerder op een geïmporteerde Amsterdammer
Waarom laft zeggen? Doen ze gewoon expresquote:Op woensdag 4 november 2009 17:33 schreef incognitoomuch het volgende:
oanquote:
Jong, dat boeit toch neetquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:08 schreef Phones666 het volgende:
[..]
Sorry, ich kin nog neet zoe goot limburgs typen,
Vast ook andersomquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:22 schreef controlaltdelete het volgende:
hier (randstad) worden limbo's uitgelachen.
Zeker wetenquote:
Jij hoort zeker niet zo vaak Amsterdammers praten?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:52 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Sorry maar dat accent lijkt eerder op een geïmporteerde Amsterdammer
Klopt, met zo een lelijke roggel als G loop je al gauw voor lul in limburg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |