quote:Op woensdag 4 november 2009 00:37 schreef boskameel het volgende:
HHAHHAAHAHAHAHHA IK SNAP HEM JETELEFOON KAN NATUURLIJK ALLEMAAL ANDERE DINGEN NAAST HET BELLEN MAAR DAN WORDT HET BELLEN VERGETEN EN MAKEN ZE ER EEN GRAPJE OVER LOLLLLLLL!!!! EN DAN VRAGEN ZE HET VOOR DE GRAP MAAR EIGENLIJK WETEN ZE HET AL!!!!
SAY NO TO DRUGS!quote:Op woensdag 4 november 2009 00:37 schreef boskameel het volgende:
HHAHHAAHAHAHAHHA IK SNAP HEM JETELEFOON KAN NATUURLIJK ALLEMAAL ANDERE DINGEN NAAST HET BELLEN MAAR DAN WORDT HET BELLEN VERGETEN EN MAKEN ZE ER EEN GRAPJE OVER LOLLLLLLL!!!! EN DAN VRAGEN ZE HET VOOR DE GRAP MAAR EIGENLIJK WETEN ZE HET AL!!!!
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:37 schreef boskameel het volgende:
Sorryquote:
Mijn nichtje van 4 vindt dat prachtigquote:Op woensdag 4 november 2009 00:44 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Heb je die BIER APP niet?
zouden ze vast je voeten kussen
Waar heb je anders zo'n ding voor?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:45 schreef Merkie het volgende:
Goede klacht. Mensen die zeggen "een telefoon is om te bellen en sms'en, meer niet" vallen trouwens wel een beetje onder hetzelfde soort mensen.
Je nichtje van 4 heeft hopelijk ook al een beter ontwikkeld gevoel voor de Nederlandse taalquote:Op woensdag 4 november 2009 00:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Me nichtje van 4 vindt dat prachtig
Internet,mailen, navigatie en spelletjes spelen?quote:Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar heb je anders zo'n ding voor?
Ja want die is niet autistischquote:Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je nichtje van 4 heeft hopelijk ook al een beter ontwikkeld gevoel voor de Nederlandse taal
Om te werken misschien? Mijn telefoon is een van mijn belangrijkste dingen bij mijn werk. Internetten, navigatie, reuze handig allemaal.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee die functie komt er pas op bij de volgende versie.quote:
Muziek, internet, email, treintijden, Google Maps, camera, kalender, notities, wekker.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
dat was vroeger alleen..quote:Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Aankijken, naar het voorhoofd kijken en dan vragen: "Kun je er ook mee denken?"quote:Op woensdag 4 november 2009 00:31 schreef Hetiszover het volgende:
Een lange OP lijkt mij hier overbodig. Ik kom op een familiedag en natuurlijk laat ik even mijn telefoon zien. Of hij gaat toevallig, maakt verder niet uit. In ieder geval kan ik niks laten zien voordat een bijdehante oom of tante vraagt: en kun je er ook mee bellen![]()
![]()
??? !!!!! EINZZZZ!!!! 11111111 !!!LOLLERCOPTEREINZZWEIDREIPOLIZEIUNDEINHERTMITEWEI!!!!!!!1111!111!!!!11 1!! 1 1!:D D:2;d;dSD;s D:Dd
Waarop een andere oom er nog een keer overheen denkt te gaan met de mededeling: bellen wel, maar nog geen koffie zetten he whahahahahahahamoehahahahahihihihi nounou tjongejonge lachuh...
Klacht: simpele zielen (ja mijn familie dus) die elke keer zulke kutgrappen maken.
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:31 schreef Hetiszover het volgende:
whahahahahahahamoehahahahahihihihi nounou tjongejonge lachuh...
HEUY ERICJUH JE BENT IN ELUK GEFAL NOCH NIEJ TE OUT OM TU LERUH.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:33 schreef Ericjuh het volgende:
Lieve fokkers,
Als ik ooit in de toekomst zo'n opmerking maak.. willen jullie mij er dan op wijzen dat ik oud wordt?
Knappe accu als je dat haalt.quote:Op woensdag 4 november 2009 04:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Leuk zo'n telefoon vol toeters en bellen, maar wil je na gebruik van alle applicaties gaan bellen, dan is de accu leeg.
Nee, een HTC.quote:Op woensdag 4 november 2009 09:49 schreef wise het volgende:
Ts doet mee aan de hype en heeft een apple iphone 3rd generation
owh, dan niks gezegdquote:
Toch moest ik weer glimlachen.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:37 schreef boskameel het volgende:
quote:
nee want het berust niet altijd op de waarheid .quote:Op woensdag 4 november 2009 00:33 schreef Ericjuh het volgende:
Lieve fokkers,
Als ik ooit in de toekomst zo'n opmerking maak.. willen jullie mij er dan op wijzen dat ik oud wordt?
Ik loop ook achterquote:
Hoezo? Bellen is één van de meest accu-vretende handelingen die je kan uitvoerenquote:Op woensdag 4 november 2009 04:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Leuk zo'n telefoon vol toeters en bellen, maar wil je na gebruik van alle applicaties gaan bellen, dan is de accu leeg.
quote:Op woensdag 4 november 2009 14:00 schreef steeg het volgende:
TS, als je monopolie met je familie speelt, zeggen ze dan ook dingen als: "ik wou/stel je voor dat dit echt geld was"
en als je vraagt hoe gaat het? krijg je dan als antwoord: "met slechte mensen gaat het altijd goed"
wellicht lijdt je familie dan aan totale oppervlakkigheid. een ernstige hersenziekte. Kijk uit want dit is niet erfelijk maar wel heel besmettelijk.
mijn gadget nerd radar gaat afquote:Op woensdag 4 november 2009 00:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Muziek, internet, email, treintijden, Google Maps, camera, kalender, notities, wekker.
Nee. Je bent namelijk een metalfreakquote:Op woensdag 4 november 2009 14:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]Hoe herkenbaar
Vind je het toevallig heel gek dat ik evenementen met familie als de pest mijdt?
Die niet door heeft dat hij vermeden wordquote:Op woensdag 4 november 2009 15:08 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee. Je bent namelijk een metalfreak
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:45 schreef Merkie het volgende:
Goede klacht. Mensen die zeggen "een telefoon is om te bellen en sms'en, meer niet" vallen trouwens wel een beetje onder hetzelfde soort mensen.
Ow wacht, we zitten weer in KLB, ik weet meteen weer waarom ik dat hele subforum uit de Active Topics gegooid hebquote:Op woensdag 4 november 2009 15:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die niet door heeft dat hij vermeden word
ohh tegen grapjes kan je niet??quote:Op woensdag 4 november 2009 15:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow wacht, we zitten weer in KLB, ik weet meteen weer waarom ik dat hele subforum uit de Active Topics gegooid heb
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:31 schreef Aestivate het volgende:
Terechte vraag lijkt mij. Je kunt tegenwoordig met zoveel dingen bellen:
Sowieso dat gezeik van hen als je eens iets nieuws koopt. "Maar 30 jaar geleden was ik al blij met een boek hoor! Of een mooie zwart-wit televisie. Wat voor nut heeft zo'n platte TV nou toch!".quote:Op woensdag 4 november 2009 15:48 schreef griekjeee het volgende:
Serieus, hebben alle oude mensen die grap met elkaar afgesproken ofzo?
Jawel, zeker wel, boeit me ook geen bal dat je dat zegt hoorquote:Op woensdag 4 november 2009 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ohh tegen grapjes kan je niet??
Dat is dan weer een slecht voorbeeld, het nut van een platte TV is overduidelijk en ik hoor er dan ook nooit iemand over klagen. Mijn beide oma's hebben er één.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sowieso dat gezeik van hen als je eens iets nieuws koopt. "Maar 30 jaar geleden was ik al blij met een boek hoor! Of een mooie zwart-wit televisie. Wat voor nut heeft zo'n platte TV nou toch!".
Ik kan er wel koffie mee zetten.quote:
Precies, leuk voor ze, maar ze moeten mij er vooral niet mee lastig vallenquote:Op woensdag 4 november 2009 15:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sowieso dat gezeik van hen als je eens iets nieuws koopt. "Maar 30 jaar geleden was ik al blij met een boek hoor! Of een mooie zwart-wit televisie. Wat voor nut heeft zo'n platte TV nou toch!".
Een vriendin van mij maakte laatst ook zo'n grapquote:Op woensdag 4 november 2009 15:48 schreef griekjeee het volgende:
Serieus, hebben alle oude mensen die grap met elkaar afgesproken ofzo?
Ah nee....quote:Op woensdag 4 november 2009 16:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Een vriendin van mij maakte laatst ook zo'n grapBlijkbaar hebben jongeren ook iets met elkaar afgesproken.
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:06 schreef Remsjo het volgende:
Mensen die niet met de tijd meegaanGet a facking life!!!!!!!!!!
Mijn oom is er ook zo eentje. Zelfs zo erg dat ie nu aan z,n 2de jeugd is begonnen. Hij zit nu dagelijks te space bij de Burgerking met z,n heksenmokkel
De kerel is 49quote:
hij gaat dus wel met de tijd mee.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:11 schreef Remsjo het volgende:
[..]
De kerel is 49Dat mokkel van hem ook zoiets. Telkens als ik hem tegenkom vraagt ie aan mij of ik ook wel eens bij de BurgerKing ga chillen
Dan heb je zelf een verkeerde keuze gemaakt.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:26 schreef Metro2005 het volgende:
Die mensen hebben wel een punt. Mijn telefoon kan ook van alles: Mp3's afspelen, foto's maken, filmen, internetten, msnen, spelletjes, navigatie etc maar de belfunctie is wel echt helemaal KUT. Slechte ontvangst, slechte kwaliteit, de telefoon applicatie is niet erg soepel (tomtom komt er dwars doorheen zodat je niet over kan schakelen naar handsfree etc)
Nergens last van op mijn i-phonequote:Op woensdag 4 november 2009 16:26 schreef Metro2005 het volgende:
Die mensen hebben wel een punt. Mijn telefoon kan ook van alles: Mp3's afspelen, foto's maken, filmen, internetten, msnen, spelletjes, navigatie etc maar de belfunctie is wel echt helemaal KUT. Slechte ontvangst, slechte kwaliteit, de telefoon applicatie is niet erg soepel (tomtom komt er dwars doorheen zodat je niet over kan schakelen naar handsfree etc)
Heul nietquote:Op woensdag 4 november 2009 15:17 schreef Lano het volgende:
[..]
DAt zijn dezelfde mensen die een kroeg binnenlopen en klagen dat de muziek zo hard staat
Is een i-phone soms een imitatietelefoon uit china gebasseerd op de iPhone?quote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nergens last van op mijn i-phone
wat een gehuilquote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Is een i-phone soms een imitatietelefoon uit china gebasseerd op de iPhone?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |