De cycle is compleet, dus nu wil hij ook sterven?quote:Op maandag 9 november 2009 16:38 schreef Mavro het volgende:
Het moest er een keer van komen.
Trinity wordt trouwens weer een stuk interessanter. Wat zou hem nu bezielen?
Waarom is de cycle compleet? Waarom zou hij geen nieuwe cycle beginnen?quote:Op maandag 9 november 2009 17:09 schreef Shoombak het volgende:
[..]
De cycle is compleet, dus nu wil hij ook sterven?
Ik ben bang dat Quinn de Doakes van het seizoen gaat worden.quote:Op maandag 9 november 2009 22:13 schreef rthls het volgende:
Hele vette aflevering!
Quinn gaat denk ik de foto van Dexter's moeder vinden...
Zou hij Dexter door hebben? (valse naam enzo?)quote:Op maandag 9 november 2009 16:38 schreef Mavro het volgende:
Het moest er een keer van komen.
Trinity wordt trouwens weer een stuk interessanter. Wat zou hem nu bezielen?
Volgens mij probeert Quinn hem te betrappen dat ie vreemdgaat ofzo (vanwege zn apartement) en wil hij hem daarmee chanteren dat ie zich stil houdt over dat geld stelenquote:Op maandag 9 november 2009 22:39 schreef Merkie het volgende:
Quinn is de nieuwe Doakes, beetje jammer dat zo'n verhaallijn recyclen.
Goed stuk jaquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:08 schreef NoCigar het volgende:
Wel erg moeten lachen toen Dexter een verhaaltje aan de kinderen vertelde.
Stalkende college vind ik wel een grote overeenkomst, wat de redenen ook zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 22:49 schreef Mavro het volgende:
Wie zegt dat hij de nieuwe Doakes is? Alleen omdat hij Dex achtervolgt? Doakes had hier heel andere redenen voor.
Hij is op dat gebied ook altijd zo lekker knulligquote:Op dinsdag 10 november 2009 00:41 schreef Merkie het volgende:
Ik moest erg lachen toen Rita vroeg wat Dexter voor belangrijks in het weekend te doen had en Dexter zei "Stuff.".
Ik wel.quote:
Ik word moe van vampieren. Ben blij dat True Blood pas in de zomer weer op TV komtquote:Op dinsdag 10 november 2009 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wel.
Ga gewoon iets met vampieren kijken ofzo, dat is helemaal in tegenwoordig.
Dat vraag ik me nou ook af inderdaad, of zou Rita echt geloven dat hij zoveel overwerkt ?quote:Op maandag 9 november 2009 23:31 schreef kepler het volgende:
[..]
Verder vind ik dit seizoen niet heel erg sterk... Hij is veel weg van Rita met als excuus dat hij overwerkt, maar zou dat niet gewoon een keer uitkomen (net als met zijn appartement?)? Ook dat hij weg sneakt tijdens dat kampeertripje, gaan de andere volwassen ook om 21u naar bed en missen ze Dexter niet?? Ik zie een beetje veel praktische problemen tijdens dit seizoenEn al dat relatie-gezeur
![]()
Ach, Rita is toch al een goedgelovige blonde doos. Dus dat Rita dat gelooft geloof ik dan weer wel. Haar vorige man was een vrouwenmeppende crimineel, dus haar inschattingsvermogen is sowieso al niet veel soeps.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:31 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nou ook af inderdaad, of zou Rita echt geloven dat hij zoveel overwerkt ?
Maar hij is wel heel veel weg, hij bouwt complete huizen met de Trinity-moordenaarquote:Op dinsdag 10 november 2009 10:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ach, Rita is toch al een goedgelovige blonde doos. Dus dat Rita dat gelooft geloof ik dan weer wel. Haar vorige man was een vrouwenmeppende crimineel, dus haar inschattingsvermogen is sowieso al niet veel soeps.
Maar dat is wel al zo vanaf het begin van hun relatie. Het is niet zo dat Dexter ineens meer weg is ofzo, volgens mij.quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Maar hij is wel heel veel weg, hij bouwt complete huizen met de Trinity-moordenaarMaar ach, dat zijn slechts kleine dingetjes
Het is Dexter niet meer... hij maakt fouten, laat zich verrassen... Hij wordt MENSELIJKquote:
Dat is wel zo, maar ze hebben een kindje en wonen samen. Je zou toch verwachten dat Rita iets moeilijker zou doen over het feit dat hij zo vaak weg isquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar dat is wel al zo vanaf het begin van hun relatie. Het is niet zo dat Dexter ineens meer weg is ofzo, volgens mij.
hij werkt ook echt halve dagen ofzoquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ze hebben een kindje en wonen samen. Je zou toch verwachten dat Rita iets moeilijker zou doen over het feit dat hij zo vaak weg is
Ja inderdaad, op z'n werk gaat ie vaak zomaar even weg en niemand die daar een probleem maakt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:19 schreef bodylotion het volgende:
[..]
hij werkt ook echt halve dagen ofzo
Dat ook nog eensquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:19 schreef bodylotion het volgende:
[..]
En hij kan hele nachten zonder slaap: zo'n set-up bouwen met Powerpoint presentatie, de vermeende moordenaar pakken doden en alles inclusief het in stekken gezaagde en ingepakte lijk weer zeer naukeuwrig opruimen, en dat gebeurt regelmatig. En hij is nog zo fris als een hoentje.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:19 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Dat dus. Pakweg een keer in de week een allnighter draaien kan je wel hebben. Stelselmatig weken slaaptekort wegens een krijsende baby, dat dan weer niet.quote:
Ik zat er ook al aan te denken dat het te makkelijk is om hem er meteen van te beschuldigen hoewel alle pijlen op dit moment zijn richting in wijzen.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:19 schreef TeaserRay het volgende:
Ik geloof ook niet dat Trinity de moordenaar is van Lundy en bijna van Deb. Volgens mij hebben ze het expres weggelaten om later alsnog met beeldmateriaal de ware moordenaar tevoorschijn te toveren.![]()
Dexter heeft de beste man toch met naald en heroine in zijn lichaam laten oppakken door de politie. Die zit toch weer veilig achter de tralies?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:19 schreef TeaserRay het volgende:
Vraagt niemand zich af, wat er mss nog moet komen rondom die "eerste man" van Rita?
Naar mijn mening kan er nog wel wel eens een link zijn tussen beiden dat zou helemaal een nieuwe kijk geven op dingen..
Ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:08 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat dus. Pakweg een keer in de week een allnighter draaien kan je wel hebben. Stelselmatig weken slaaptekort wegens een krijsende baby, dat dan weer niet.
Die is in de gevangenis vermoord. Heb je niet alles gezien ofzo?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:37 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
Ik zat er ook al aan te denken dat het te makkelijk is om hem er meteen van te beschuldigen hoewel alle pijlen op dit moment zijn richting in wijzen.
Dexter mag wel opschieten met Trinity op zijn tafeltje te leggen want ik denk dat Trinity anders nog wel is kan doorslaan en Dexter vervolgens naar zijn huis/familie volgen.
[..]
Dexter heeft de beste man toch met naald en heroine in zijn lichaam laten oppakken door de politie. Die zit toch weer veilig achter de tralies?
Ja, maar dat doet er allemaal niet toe, Rita heeft nóg een man, één waar ze heel kort mee getrouwd is geweest en waar we nog niks over weten. Díe man zou nog spannend kunnen worden, misschien.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die is in de gevangenis vermoord. Heb je niet alles gezien ofzo?
huh? alleen die rapist toch - waar ze die kinderen van heeft.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet er allemaal niet toe, Rita heeft nóg een man, één waar ze heel kort mee getrouwd is geweest en waar we nog niks over weten. Díe man zou nog spannend kunnen worden, misschien.
Dat wel maar na het volgen van alle series vergeet je wel is wat, ook wel leuk dat ik het nog een keer kan kijkenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Er was zelfs nóg een man waar niets over bekend is, en die werd denk ik bedoeld.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:19 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
Dat wel maar na het volgen van alle series vergeet je wel is wat, ook wel leuk dat ik het nog een keer kan kijken
Ja. Bij het huwelijk zei de mama van Rita iets van 'third's the charm'. Drie keer is scheepsrecht dus. Dus Dexter wtfbbq: 3? Hij gaat een beetje googlelen (euh, opzoeken in zn super-politie-database natuurlijk) en vindt de eerste man van Rita. Daar is verder nog niks mee gedaan in de serie, behalve een zinspeling van dexter tegen rita 'we all have our secrets'.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Er was zelfs nóg een man waar niets over bekend is, en die werd denk ik bedoeld.
net zoals dat geflirt van la quertaquote:Op woensdag 11 november 2009 15:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja. Bij het huwelijk zei de mama van Rita iets van 'third's the charm'. Drie keer is scheepsrecht dus. Dus Dexter wtfbbq: 3? Hij gaat een beetje googlelen (euh, opzoeken in zn super-politie-database natuurlijk) en vindt de eerste man van Rita. Daar is verder nog niks mee gedaan in de serie, behalve een zinspeling van dexter tegen rita 'we all have our secrets'.
Gelukkig wel zeg, La Guerta en Dexter... brrr... Ook dat wel/geen relatie met haar en batista kan me gestolen worden.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:57 schreef bodylotion het volgende:
[..]
net zoals dat geflirt van la querta
Ik heb alles zeker wel voor 100% gezien. Als je juist goed oplet (ik weet niet exact in welke aflevering) dan komt Dexter er in seizoen 3 achter dat Rita 3x getrouwd is.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou, maar tegen iemand die de dood van echtgenoot 2 vergeten was.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:28 schreef TeaserRay het volgende:
[..]
Ik heb alles zeker wel voor 100% gezien. Als je juist goed oplet (ik weet niet exact in welke aflevering) dan komt Dexter er in seizoen 3 achter dat Rita 3x getrouwd is.
Guiltyquote:Op woensdag 11 november 2009 18:21 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet tegen jou, maar tegen iemand die de dood van echtgenoot 2 vergeten was.
Ik vind het juist weer helemaal leuk!quote:
Ja, dat noemen we nou "character development". Als Dexter (het personage) nog steeds hetzelfde was als in seizoen 1, dan zou het pas saai zijnquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is Dexter niet meer... hij maakt fouten, laat zich verrassen... Hij wordt MENSELIJK
Onzin. Hij kan zich ook een andere richting op ontwikkelen, kijk maar naar House. Ik heb helemaal niks tegen karakterontwikkeling an sich, ik vind gewoon de richting van Dexter kut.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind het juist weer helemaal leuk!
[..]
Ja, dat noemen we nou "character development". Als Dexter (het personage) nog steeds hetzelfde was als in seizoen 1, dan zou het pas saai zijn![]()
OK, dan verschillen we gewoon van mening over de richting waarin Dexter zich ontwikkelt: ik vind die namelijk wel degelijk interessant.quote:Op woensdag 11 november 2009 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Onzin. Hij kan zich ook een andere richting op ontwikkelen, kijk maar naar House. Ik heb helemaal niks tegen karakterontwikkeling an sich, ik vind gewoon de richting van Dexter kut.
Misschien blijkt de Trinity killer wel eigenlijk een Quadrinity killer te zijn!quote:Op woensdag 11 november 2009 19:50 schreef xxiessiexx het volgende:
Een doodskist, brr...word er iemand straks levend begraven?
Zou vet zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien blijkt de Trinity killer wel eigenlijk een Quadrinity killer te zijn!![]()
![]()
Een vriend van mij is helemaal hooked geraakt, zonder dat ik hem gepushed heb om te kijken. Maar 218.000 is toch wel schrikbarend weinig.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:26 schreef pberends het volgende:
218.000 kijkers... hier kijkt in Nederland toch geen hond naar. Althans, naar de Nederlandse uitzendingen
.
inderdaadquote:Op donderdag 12 november 2009 14:07 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ga toch niet om 11 uur tv kijken
Als ze het nou op een fatsoenlijke tijd uit hadden gezonden, dan hadden ze kijkers getrokken.
Zag ik t nou zo verkeerd?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:19 schreef BluesRebel het volgende:
Ik ben nu nog aan t kijken dus heb t topic niet gelezen maar is t jullie ook opgevallen dat je in minuut 27:05 ongeveer iemand in de spiegel van de auto ziet als Dex de deur opendoet en nogmaals als hij m sluit. Het moet wel de cameraman zijn
haha het was mij niet opgevallen maar je hebt gelijk, heb het nog even nagekeken.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:08 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zag ik t nou zo verkeerd?
Niemand die t ook heeft opgemerkt...
Als Pauw & Witteman op die tijd een miljoen kijkers trekt dan ligt het niet daaraan.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:07 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ga toch niet om 11 uur tv kijken
Als ze het nou op een fatsoenlijke tijd uit hadden gezonden, dan hadden ze kijkers getrokken.
crew-member denk ik. in seizoen 2(?) kwam ik hetzelfde tegen:quote:Op donderdag 12 november 2009 17:15 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
haha het was mij niet opgevallen maar je hebt gelijk, heb het nog even nagekeken.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |