Ik kan het gevoel me goed voorstellen. Je wilt toch geleefd hebben in je leven. Best kut om dan maar 1 iemand in je leven gehad te hebben. Stel je bent maagd en je hoort van je vriend/vriendin dat hij/zij wel een hoop partners hier voor heeft gehad dan heb je toch een gemis lijkt me. Zij heeft nu constant het idee in haar hoofd hoe zou het zijn met een ander omdat ze op dat gebied totaal geen ervaring heeft.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
dan is het de relatie niet eens waard![]()
sorry hoor maar als zei niet genoeg heeft aan seks met jou alleen, kan je net zo goed je relatie verbreken en als 'vrienden , kennissen ' verder gaan, zodat zei seks kan hebben met andere mannen en voelt hoe dat is, anders is gewoon echt raar
quote:Ik ben bang dat, wanneer zei sex heeft met een ander man,...............
HET IS ZIJ NIET ZEI.quote:sorry hoor maar als zei niet genoeg heeft aan seks met jou alleen,................
Als het vooral om de nieuwsgierigheid gaat, kan alleen naakt zijn met een andere man op zich genoeg zijn lijkt me. Als het gaat om het hele proces van flirten en versieren, dan moet TS d'r romantische films verzameling verbranden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:59 schreef conleche het volgende:
Ja, want dat is wat vrouwen willen, andere mannen naakt zien..........
Ja begrijp ik ook, maar kom daar dan eerder mee lijkt me :xquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:55 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik kan het gevoel me goed voorstellen. Je wilt toch geleefd hebben in je leven. Best kut om dan maar 1 iemand in je leven gehad te hebben. Stel je bent maagd en je hoort van je vriend/vriendin dat hij/zij wel een hoop partners hier voor heeft gehad dan heb je toch een gemis lijkt me. Zij heeft nu constant het idee in haar hoofd hoe zou het zijn met een ander omdat ze op dat gebied totaal geen ervaring heeft.
Klote voor TS is dat dit nu moet gebeuren na zo'n lange tijd.
Want als ze na 1 jaar had gezegd "hey ik wil ook eens een andere vent neuken" dan was dat geen probleem geweest? Lijkt me net logisch dat het pas gaat knagen na een langere periode.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:02 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja begrijp ik ook, maar kom daar dan eerder mee lijkt me :x
Daarom gaat ze het binnenkort ook uit maken, mark my words.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
Beste leden,
Mij vriendin en ik zijn al zo’n 10+ samen. Ik in de 30 en zij eind twintig.
Mijn vriendin is altijd eerlijk tegen mij geweest en ik weet zeker dat ze NIET vreemd gaat.
Ik respecteer ook dat ze het DURFT bespreekbaar te maken maar ik kan hiermee niet overweg.
Het in één kamer zijn met een naakte andere man. Hoe denk je dat dat in godsnaam de nieuwsgierigheid kan bevredigen?? Wat een raar beeld hebben jullie van vrouwen. (Jij en I3laster)quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:02 schreef speknek het volgende:
[..]
Als het vooral om de nieuwsgierigheid gaat, kan alleen naakt zijn met een andere man op zich genoeg zijn lijkt me. Als het gaat om het hele proces van flirten en versieren, dan moet TS d'r romantische films verzameling verbranden.
Hoe oud zijn die mensen die je kent, waarbij het goed gaat? maw hoe lang gaat hun relatie dan mee? Ik ken bv ook mensen en die zijn pas toen ze midden dertig waren uit elkaar gegaan, terwijl ze al van hun zestiende bij elkaar waren. Vroeger of later gaat het knagen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja eh, of die sloerie moet eens beslissen of ze een mogelijke nieuwsgierigheid (die zeer kan tegenvallen) belangrijker vindt dan haar relatie.
Ik ken overigens zoveel mensen waarbij het goed gaat.
Begin dertig, dus we zullen het zienquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:23 schreef conleche het volgende:
Hoe oud zijn die mensen die je kent, waarbij het goed gaat? maw hoe lang gaat hun relatie dan mee? Ik ken bv ook mensen en die zijn pas toen ze midden dertig waren uit elkaar gegaan, terwijl ze al van hun zestiende bij elkaar waren. Vroeger of later gaat het knagen.
Ja maar vroegah, was scheiden überhaupt not done en had de vrouw ook bijna geen mogelijkheid om voor zichzelf te zorgen. Nu dat allemaal redelijk rechtgetrokken is, ga je dus meer vrouwen krijgen die zich niet laten weerhouden door praktische argumenten. Niet fraai, maar menselijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Begin dertig, dus we zullen het zien. Ik zeg overigens ook niet dat het een ideale situatie is hoor. Maar goed, vroegah bleef je maagd tot aan het huwelijk, dus het kan wel. En anders inderdaad misschien trio's.
Ge een keer naar een parenclub en spreek af van te voren dat er alleen iets gebeurd tussen jullie 2 en niet met anderen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
Beste leden,
Ik zelf heb een (korte) relatie gehad voordat ik mijn vriendin ontmoete, echter deze relatie duurde maar 5 maande, ik was toen 17 jaar. Ik beschouw deze relatie als jeugdig en onnozel maar heb wel sex met dit meisje gehad.
Mijn vriendin leerde ik kennen toen zei 17 en nog maagd was.
Paar dagen geleden zei mijn vriendin tegen mij dat ze een open relatie wou hebben, dat ze sex wou hebben met (een) andere man(nen) en ik met ander vrouwen. De rede hiervoor was dat ik de enige was met wie ze het bed gedeeld had/heeft en wou weten wou het met een andere man zou zijn.
Onzen relatie is nog steeds goed(na tien jaar) en we willen verder met elkaar.
Natuurlijk is de sex niet meer zoals het in het begin was, maar dat snap ik ook wel.
Mijn problemen is,
Ik wil hellemaal geen sex met ander vrouwen en ook dat zei dit niet doe met ander mannen.
Ik ben bang dat, wanneer zei sex heeft met een ander man, ik haar niet meer respecteer, wil aanraken, of sex hebben met haar. En dit zal leiden, door het monster met de groene ogen, dat de relatie zal eindigen, en dit wil ik niet.
Mijn vriendin is altijd eerlijk tegen mij geweest en ik weet zeker dat ze NIET vreemd gaat.
Ik respecteer ook dat ze het DURFT bespreekbaar te maken maar ik kan hiermee niet overweg.
Graag jullie mening,
Please geen antwoorden als, “dumpen die hoer”, of “ze gaat zeker vreemd”
Daar schiet niemand wat mee op!
Dat is jouw mening/gevoel, geen feit...quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:43 schreef Lux0rious het volgende:
Ik geloof niet in open relaties. Het is gewoon een vrijbriefje om iedereen te neuken die ze wilt, maar nog wel iemand blijft houden om bij uit te huilen. En op ten duur zal ook de chemie tussen jullie verdwijnen.
Daarnaast zou ik mijn vriendin geen blik meer waardig gunnen, als ze andere mannen zou neuken. En ik zou het mezelf al helemaal niet kunnen vergeven als ik daar ook nog eens mee in zou stemmen.
Het is natuurlijk zijn feitquote:Op woensdag 4 november 2009 00:00 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat is jouw mening/gevoel, geen feit...
Maar goed, voor een open relatie heb je twee mensen nodig die ermee instemmen. Als die basis er niet is, sowieso niet aan beginnen!
WTF?!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
het monster met de groene ogen
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:42 schreef maagprobleem het volgende:
Beste leden,
Ik zelf heb een (korte) relatie gehad voordat ik mijn vriendin ontmoete, echter deze relatie duurde maar 5 maande, ik was toen 17 jaar. Ik beschouw deze relatie als jeugdig en onnozel maar heb wel sex met dit meisje gehad.
Mijn vriendin leerde ik kennen toen zei 17 en nog maagd was.
Paar dagen geleden zei mijn vriendin tegen mij dat ze een open relatie wou hebben, dat ze sex wou hebben met (een) andere man(nen) en ik met ander vrouwen. De rede hiervoor was dat ik de enige was met wie ze het bed gedeeld had/heeft en wou weten wou het met een andere man zou zijn.
Onzen relatie is nog steeds goed(na tien jaar) en we willen verder met elkaar.
Natuurlijk is de sex niet meer zoals het in het begin was, maar dat snap ik ook wel.
Mijn problemen is,
Ik wil hellemaal geen sex met ander vrouwen en ook dat zei dit niet doe met ander mannen.
Ik ben bang dat, wanneer zei sex heeft met een ander man, ik haar niet meer respecteer, wil aanraken, of sex hebben met haar. En dit zal leiden, door het monster met de groene ogen, dat de relatie zal eindigen, en dit wil ik niet.
Graag jullie mening,
Please geen antwoorden als, “dumpen die hoer”, of “ze gaat zeker vreemd”
Daar schiet niemand wat mee op!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:20 schreef NekoKoneko het volgende:
Ik zou mijn vriendin laten kiezen, mij of een ander. Niet allebei.
Dat is het niet, als je een trio doet ben je erbij, t lijkt me juist dat ze dat niet wil... Zequote:Op woensdag 4 november 2009 17:39 schreef maickeltje het volgende:
Tja ik kan me wel voorstellen dat je er niet open voor staat.
Misschien is het een idee om is samen een trio te doen zowel mvv als mvm , misschien dat ze het dan respecteerd.
Als mij vriendin het aan mij zou voorstellen wist ik het wel
dat is natuurlijk onzin, mits beide partijen er volledig achterstaan kan het prima binnen een relatie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
dan is het de relatie niet eens waard![]()
sorry hoor maar als zei niet genoeg heeft aan seks met jou alleen, kan je net zo goed je relatie verbreken en als 'vrienden , kennissen ' verder gaan, zodat zei seks kan hebben met andere mannen en voelt hoe dat is, anders is gewoon echt raar
Mwuah wat je hier zegt heb je niet helemaal gelijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:01 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Dat is het niet, als je een trio doet ben je erbij, t lijkt me juist dat ze dat niet wil... Ze
wil ervaren hoe t is met een andere man... Dat kan niet als haar huidige vent toe
zit te kijken of zelfs meedoet...
Seks met een ander is heel anders dan seks met iemand anders erbij... Bovendien
zou ik in een vaste relatie ook geen trio aanraden...
Zowel open relaties als seks met meerdere mensen terwijl je erbij bent houden meestal
geen stand omdat het vaak schoenen uitzoeken is terwijl je de oude nog aan hebt... Als
je begrijpt wat ik bedoel... Slechts in enkele gevallen bevallen de nieuwe schoenen niet
zo als de oude en blijven ze bij de oude schoenen... Dit heeft ook heel veel impact op je
zelfbeeld en je relatie (voor zover je daar dan nog van kan spreken)... Je moet allebei
erg zeker van de relatie zijn en het gevaar van eventuele nieuwe gevoelens niet onderschatten...
Maar ja ik denk zo waarom als je graag met een ander seks wil hebben waarom ben je dan nog bij elkaar ?! Dan heb je toch niet voldoende aan elkaar alleen lijkt me?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat is natuurlijk onzin, mits beide partijen er volledig achterstaan kan het prima binnen een relatie.
Inderdaad als het niet lekker aanvoelt weet je het toch ook dat het verkeerd zit.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Knuppel-hoenderhok. Waarom zou je ervaring met tig anderen moeten hebben, om het leuk te hebben? Gaat het dan alleen om de plastische seks, hoe een ander zou bewegen, of die je lichamelijk anders laat voelen enzovoorts, of gaat het ook om die psychische band met meer dan één persoon willen delen?
Bij het eerste kan ik me de fantasie voorstellen, maar zou de speciale band van een relatie de daadwerkelijke actie tegenstaan, in het tweede geval lijkt me de relatie nie helemaal goed te zitten.
Als de relatie perfect is en de seks ook, waarom moet er dan extra ervaring bij? En nou niet met ongein komen van 'je weet niet of het goed is tot je kan vergelijken', slechte seks merk je wel. Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |