abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:02:46 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74366248
The Return of the Legend
Super Mario, wie is er niet mee groot geworden (retorische vraag, je hoeft geen antwoord te geven)? De dikke loodgieter uit Italië die om de zoveel jaar zijn Princess Peach moet zien te redden uit de klauwen van Bowser. Wat ooit begon met Super Mario Bros. is in twintig jaar uitgegroeid tot de beste platformserie aller tijden en Mario groeide met de consoles mee van lelijke pixelbrei tot adembenemend 3D.
In New Super Mario Bros. Wii keer hij echter terug naar de roots: 2D. In dezelfde grafische stijl als de New Mario DS versie spring je je een weg door 8 werelden met 80 levels om uiteindelijk Bowser te verslaan. Er zijn een aantal nieuwe power-ups, de Koopa Kids zijn terug en de game introduceert Super Guide waarmee nieuwelingen deze geweldige platformgame tot een goed einde kunnen brengen. Makkelijk zal het in ieder geval niet worden:
quote:
Later levels are possibly the hardest platforming challenges in the series' history, with Bullet Bills, cannonballs, and lava geysers filling the screen. One such stage incorporates motion control, requiring the player to tilt the Wii remote to guide a platform along a rail. It's insanely difficult, and if you're playing four-player it's almost a guarantee that you'll accidentally kill a friend by jumping on their head at the wrong time.
Screenshots

Filmpjes

Previews
Eurogamer: http://www.eurogamer.net/(...)io-bros-wii-hands-on
IGN: http://wii.ign.com/articles/103/1032770p1.html

Releasedatum
20 november 2009

Ik heb mijn versie in pre-order staan bij Game:

En nu een diepe buiging voor Koning Mario

[ Bericht 0% gewijzigd door Notorious_Roy op 04-11-2009 10:57:49 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_74377988
20 november 2010 en je hebt 'm nu al in pre-order?

Maar leuk, ik verheug me op 'n nieuwe Mario Bros
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 4 november 2009 @ 10:58:01 #3
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74378019
Datum verbeterd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_74421339
quote:
spring je je een weg door 8 werelden met 80 levels
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT:

NEW SUPER MARIO BROS WII 4-PLAYER MULTIPLAYER CRAZINESS
pi_74422192
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:20 schreef NoMercy285 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT:

NEW SUPER MARIO BROS WII 4-PLAYER MULTIPLAYER CRAZINESS
SPOILER
  Moderator donderdag 5 november 2009 @ 15:42:55 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_74422226
Dit is toch wel een spel waar ik een Wii voor zou willen kopen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_74425674
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  donderdag 5 november 2009 @ 17:31:05 #8
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74426415
Besteld
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_74428408
Nooooooooooooooooh! Zin an!!!!

Zou het nu echt nodig zijn dit van te voren te reserveren? Op de dag zelf naar de MM rijden is niet genoeg?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 5 november 2009 @ 20:36:56 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74432650
quote:
Op donderdag 5 november 2009 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooooooooooooooooh! Zin an!!!!

Zou het nu echt nodig zijn dit van te voren te reserveren? Op de dag zelf naar de MM rijden is niet genoeg?
Dat kan gewoon hoor, bestellen bij Game is vaak nog trager ook dan gewoon naar de winkel. Maar ik heb pas in december een Wii en de versie die ik besteld heb is een Limited Edition.

pi_74435499
Ik wil ook Al is het dan alleen maar voor de singleplayer!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 5 november 2009 @ 21:53:14 #12
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74435793
quote:
Op donderdag 5 november 2009 21:46 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil ook Al is het dan alleen maar voor de singleplayer!
Heb jij ook geen vrienden?
pi_74435996
Whehehe ik doe alleen maar single player mode eik. Als je eens een keer met iemand anders speelt houdt het alleen maar op, omdat ze minder goed zijn en als je eens iemand hebt die even goed is gaan ze zitten zieken. Single Player!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_74438863
Ik kreeg vandaag op mn werk de nieuwe N-gamer met een New Super Mario Bros. Wii cover, dat was wel tof gedaan!

New Super Mario Bros. Wii 14.gif, New super Mario Bros. Wii multiplayer spelen 13.gif

Jammer dat Nintendo een beetje faalt met de limited edition. Enkel een lelijk blik eromheen en verder niks Dat is het extra geld niet waard... Ik wil een blikken hoesje met een normaal formaat en een artbook als special edition, niet zoiets als dit
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 6 november 2009 @ 09:54:53 #15
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_74444863
pi_74449041
quote:
Op donderdag 5 november 2009 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Heb jij ook geen vrienden?
Inderdaad
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:39:00 #17
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74486587
Lang filmpje waarin de super guide te zien is

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_74489478
Ik kan me nooit voorstellen dat mensen die mario games helemaal geweldig vinden...

Ik bedoel wat is er nou zo leuk aan?

Ik heb zelf ooit wat mario games gespeeld met vrienden maar ik vond het zo niet leuk
pi_74490970
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef SoldMayor het volgende:
Ik kan me nooit voorstellen dat mensen die mario games helemaal geweldig vinden...

Ik bedoel wat is er nou zo leuk aan?

Ik heb zelf ooit wat mario games gespeeld met vrienden maar ik vond het zo niet leuk
Vaag, ik kan me met alle Mario's prima uren vermaken hoor. Van Super Mario Bros op de NES tot Mario 64 tot Mario Galaxy. De gameplay raakt nooit gedateerd, en eerlijk gezegd ken ik niemand die het niet leuk vind om een Mario-game te spelen en jij hebt zelfs een hele vriendengroep die het niet leuk vind? Prijs je maar uniek.

En ik ben heel benieuwd hoe deze Mario wordt. Leuk ook dat als je in singleplayer bent en iemand komt de kamer inlopen dat hij of zij gewoon kan meedoen.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_74491082
Noooooooooooooooooh! Echt he! Ik wil bijna een scheurkalendertje boven mijn bed hangen
  zaterdag 7 november 2009 @ 20:43:46 #21
233805 CengizMan
Are you ready to rock?
pi_74491295
Ik kan niet wachten
Dit is weer een geslaagde post van mij :7

▲ ▲
pi_74491357
quote:
Op donderdag 5 november 2009 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Geen idee, ik doe alleen nooit aan pre-orderen. Tot nu toe altijd wel een winkel gevonden waar ze van een game nog wel een exemplaar hadden.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_74491789
Ik vraag me af of het zin heeft de 19e al naar de winkel te gaan. Bij MM liggen ze vaak de dag er voor al.. Ik ben die vrijdag vrij, dus hoe eerder ik hem heb hoe beter
  zondag 8 november 2009 @ 15:34:41 #24
8369 speknek
Another day another slay
pi_74508391
quote:
Dat filmpje . Het level dat zo gedesigned is dat je maximaal 1ups kunt scoren door je sprongen goed te timen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_74510127

Daar was ik zoooo goed in in SM3. Gewoon eerst even in 1.3 levens scoren en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')