Screenshotsquote:Later levels are possibly the hardest platforming challenges in the series' history, with Bullet Bills, cannonballs, and lava geysers filling the screen. One such stage incorporates motion control, requiring the player to tilt the Wii remote to guide a platform along a rail. It's insanely difficult, and if you're playing four-player it's almost a guarantee that you'll accidentally kill a friend by jumping on their head at the wrong time.
quote:spring je je een weg door 8 werelden met 80 levels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT:NEW
SUPER
MARIO
BROS
WII
4-PLAYER
MULTIPLAYER
CRAZINESS
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:20 schreef NoMercy285 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT:NEW
SUPER
MARIO
BROS
WII
4-PLAYER
MULTIPLAYER
CRAZINESS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan gewoon hoor, bestellen bij Game is vaak nog trager ook dan gewoon naar de winkel. Maar ik heb pas in december een Wii en de versie die ik besteld heb is een Limited Edition.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooooooooooooooooh! Zin an!!!!
Zou het nu echt nodig zijn dit van te voren te reserveren? Op de dag zelf naar de MM rijden is niet genoeg?
Heb jij ook geen vrienden?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:46 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil ookAl is het dan alleen maar voor de singleplayer!
Inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2009 21:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb jij ook geen vrienden?
Vaag, ik kan me met alle Mario's prima uren vermaken hoor. Van Super Mario Bros op de NES tot Mario 64 tot Mario Galaxy. De gameplay raakt nooit gedateerd, en eerlijk gezegd ken ik niemand die het niet leuk vind om een Mario-game te spelen en jij hebt zelfs een hele vriendengroep die het niet leuk vind? Prijs je maar uniek.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:33 schreef SoldMayor het volgende:
Ik kan me nooit voorstellen dat mensen die mario games helemaal geweldig vinden...
Ik bedoel wat is er nou zo leuk aan?![]()
Ik heb zelf ooit wat mario games gespeeld met vrienden maar ik vond het zo niet leuk
Geen idee, ik doe alleen nooit aan pre-orderen. Tot nu toe altijd wel een winkel gevonden waar ze van een game nog wel een exemplaar hadden.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zou het nu echt nodig zijn dit van te voren te reserveren? Op de dag zelf naar de MM rijden is niet genoeg?
Dat filmpjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |