Nee.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:16 schreef Adelante het volgende:
Mijn haar is doooooood
Mijn haar is kanker tyfus godverdomme dood
Ik heb het gewassen met water uit de sloot
Zet er een beat onder en laat je fotograferen terwijl je sex hebt met een lelijk mokkel en je bent de NL Basshunter.
Dat jij nou niets meer hebt om te wasen (http://forum.fok.nl/topic/1362993)quote:
Nooit, als je m'n kop wilt zien moet je maar de website van m'n schaakvereniging zoekenquote:
-edit-quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:28 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nooit, als je m'n kop wilt zien moet je maar de website van m'n schaakvereniging zoeken
En nou eventjes soepen met zijn nieuwe kapselquote:
Teveel moeite joh.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:28 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Nooit, als je m'n kop wilt zien moet je maar de website van m'n schaakvereniging zoeken
Zou je niet zeggen, als je naar je foto kijktquote:
Het is dan ook de oplossing.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:40 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen, als je naar je foto kijkt
Waar wacht je nog op dan?quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:06 schreef Bonzai. het volgende:
Toen ik daarjuist lekkah narcistisch in de spiegel keek;;, kwam ik tot de constatatie dat ik op die dude van Boten Anna leek. Best vet nummer, nie?![]()
Het is niet mijn hoofd.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat jij nou niets meer hebt om te wasen (http://forum.fok.nl/topic/1362993)
Hij wast z'n haar juist enkel met water...quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:30 schreef afcajos het volgende:
Naar aanleiding van een topic (waarschijnlijk is die TS een vuige kraakhippie die geen leidingwater heeft) dingen uitproberen met je haar en het gewoon niet wassen met shampoo_!__!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:16 schreef Adelante het volgende:
Mijn haar is doooooood
Mijn haar is kanker tyfus godverdomme dood
Ik heb het gewassen met water uit de sloot
Zet er een beat onder en laat je fotograferen terwijl je sex hebt met een lelijk mokkel en je bent de NL Basshunter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |