Is dan ook door twee goede mensen bedacht dit nummerquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een van de weinige platen van Pink die ik wel kan hebben
ik doe vast mn oordoppen in....quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:37 schreef MichielV het volgende:
Mezelf voorbereiden op harde meezingsessie
* Againzender duikt onder de tafelquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:37 schreef MichielV het volgende:
Vind je het gek, is een nummer van Beck en William Orbitquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Is helemaal niet Pink-achtig eigenlijk
Zeer verstandig.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:37 schreef MichielV het volgende:
Absoluut! is te horen ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is dan ook door twee goede mensen bedacht dit nummer
De buuv is toch je moederquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
ooooh papillon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hierna moet ie echt zachter hoor...anders gaat de buuv weer zeuren
jah maar die moet er om 4u uitquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De buuv is toch je moeder
Je moeder zou toch je muziek smaak moeten kennenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah maar die moet er om 4u uit![]()
Kom Michiel, draai eens niet van die goede muziek
Ben bang van welquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:54 schreef Brennel het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die de nieuwe Fake Blood zo'n gedrocht vind
Hier nog een hoor. Het is michiels speeltje , kuddegedrag.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:54 schreef Brennel het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die de nieuwe Fake Blood zo'n gedrocht vind
welneeh, dat jij er niks aan vind, betekend niet meteen dat de mensen die het wel leuk vinden koeien zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:55 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Hier nog een hoor. Het is michiels speeltje , kuddegedrag.
niet te snel hehquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:56 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik moet nu toch echt van mijn computer weg.
Tuurlijk joh. Daarom is die plaat al in praktisch elk 3FM-programma voorbij gekomenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:55 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Hier nog een hoor. Het is michiels speeltje , kuddegedrag.
Nee hoor werk gaat prima , tnx voor asking , maar kudde in de zin van schaapjes over de damquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
welneeh, dat jij er niks aan vind, betekend niet meteen dat de mensen die het wel leuk vinden koeien zijn![]()
je heb vast een kutdag op je werk gehad
noujaaah schapen, koeien..maakt niet uit toch?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:04 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Nee hoor werk gaat prima , tnx voor asking , maar kudde in de zin van schaapjes over de dam
Daar weet Michiel nog een heulllle goede grap mee!quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:05 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Als of iemand jou serieus neemt
Mocht ie willen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:05 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Als of iemand jou serieus neemt
Jij moet maar niet meer denken, dat gaat je beter af.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
noujaaah schapen, koeien..maakt niet uit toch?jij vind het een zeikplaat en ik niet
GMTAquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Daar weet Michiel nog een heulllle goede grap mee!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Jij moet maar niet meer denken, dat gaat je beter af.
Ik vind het geen zeikplaat, ik vind het geen hoogstaand nummer. Helemaal niet om er lyrisch over te gaan doen en als een zwakzinnige erover te gaan twitteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |