biedt broekie anders een slaap plaats aan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan het niet beloven, maar zal uiteraard wel met enig regelmaat op de GM te vinden zijn voor het maken van foto's
schatje, je MOET veel foto's maken enzo...ik wil ook langsgaan, maar ik durf nog niks toe te zeggenquote:
hebben ze geen eyewish vestiging op de grote marktquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
schatje, je MOET veel foto's maken enzo...ik wil ook langsgaan, maar ik durf nog niks toe te zeggen
geen idee, maar rond kerstdagen is het meestal nog drukker in de winkel, en is het iedereen verboden om vrij te nemen, zeker voor zo ietsquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hebben ze geen eyewish vestiging op de grote markt
Hij is welkom hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
biedt broekie anders een slaap plaats aan.
Ik kom er namelijk aanquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:38 schreef muisje-eliza het volgende:
dames en heren...
![]()
![]()
evacueer de dansvloer
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
schatje, je MOET veel foto's maken enzo...ik wil ook langsgaan, maar ik durf nog niks toe te zeggen
mooie laarsenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt niet alleen ellende uit Israël.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Er komt niet alleen ellende uit Israël.
Je kunt ze ook op twitter zettenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen
. Tempo hier zal alleen wel weer hoog liggen waardoor ik me wel afvraag of het echt zin heeft om foto's te plaatsen.. Doe het in elk geval wel
. Zou leuk zijn als je komt!
Hij is echt geweldig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb nu 5 keer die Weezer infomercial gekeken en ik kan maar niet stoppen met lachen.
het zou wel ultra stoer zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is echt geweldig.![]()
(maar is ie echt echt echt)? Zo ja, nog briljanter.
Kloptquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kunt ze ook op twitter zetten
En of ie echt is!quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is echt geweldig.![]()
(maar is ie echt echt echt)? Zo ja, nog briljanter.
Inderdaad ik heb me zeer vermaakt in Juli,ondanks de hittequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:11 schreef Sersjee het volgende:
KoL live is tof. Gewoon rocken als een mofo, verder nada. Dat mag ik graag zien/horen.
vind het niet eens zo slecht eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |