kijk maar uit of fok zit je zo aan een datalimietquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
Yoma! verassend lekker!
Oja: cursus topic volstampen:
[SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
Leuk hea een mobiel abbonomoenement 2 jaar lang
Wat haat ik reclames toch
Hmm... ik moet waarsch werken met SRquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vijf minuten.
De hamvraag: kan dat nog sneller?
zal je baas vragen , jou 24 uur per dag te laten werken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm... ik moet waarsch werken met SR
maar na 22 uur ben ik wel weer thuis
Vast wel , weer een jaartje kunnen trainen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vijf minuten.
De hamvraag: kan dat nog sneller?
Graagquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal je baas vragen , jou 24 uur per dag te laten werken.
Overdag zit ik waarschijnlijk ook in Groningen, mijn spamwerk kan ik pas vanaf 22/23 uur verrichten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmm... ik moet waarsch werken met SR
maar na 22 uur ben ik wel weer thuis
quote:Is Rob Stenders écht ziek thuis, of zou ie ziek zijn vanwege zijn *roddel* privésituatie met Margje? *einde roddel* #popduel #roddel
heb jij geen mobieltje met internet ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Overdag zit ik waarschijnlijk ook in Groningen, mijn spamwerk kan ik pas vanaf 22/23 uur verrichten.
Zaterdag ben ik ook ergens anders, zondag is het plankgas overdrive.
De geschiedenis heeft geleerd dat de zaterdagavond van SR legendarisch kan zijn..... zeker als dat met een gigantische badeend begintquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Overdag zit ik waarschijnlijk ook in Groningen, mijn spamwerk kan ik pas vanaf 22/23 uur verrichten.
Zaterdag ben ik ook ergens anders, zondag is het plankgas overdrive.
roddel komt van site van Jensen, niet echt geloofwaardigquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Barend/status/5399016974
[..]
Ik verwacht niet dat Broekie dit jaar weer op het plein gaat staan collecteren, da's te ver weg en waarschijnlijk ook te koud. Die heeft z'n lesje in Den Haag wel geleerd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De geschiedenis heeft geleerd dat de zaterdagavond van SR legendarisch kan zijn..... zeker als dat met een gigantische badeend begint. He Venema?
Ben trouwens wel benieuwd wanneer de DJ's bekendgemaakt gaan worden. Dat mag toch zo langzamerhand weleens in gang gezet gaan worden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
wanneer gaat er bekend gemaakt worden wie erin gaat.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/Barend/status/5399016974
[..]
En anders doe ik het welquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Broekie dit jaar weer op het plein gaat staan collecteren, da's te ver weg en waarschijnlijk ook te koud. Die heeft z'n lesje in Den Haag wel geleerd.
Dit jaar is dat de taak van Hans.
Yup, ex-hockeydame. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
margje teeuwen
moet mijn lijstje nog even samenstellen, top 20 moest het toch worden ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:27 schreef Sersjee het volgende:
Heeft iedereen z'n favoriete Johan nummers al doorgegeven?
Kan het niet belovenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Broekie dit jaar weer op het plein gaat staan collecteren, da's te ver weg en waarschijnlijk ook te koud. Die heeft z'n lesje in Den Haag wel geleerd.
Dit jaar is dat de taak van Hans.
ook ex hockey dames raken in verval als ze niet meer hockey spelen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, ex-hockeydame. Niks mis mee.
Hopelijk mogen we weer stemmenquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
wanneer gaat er bekend gemaakt worden wie erin gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |