Wordt aan gewerkt, maar is idd irritant. Gelukkig kun je het gesprek ook los terughoren op de audiopagina van metmichiel.nlquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef Sersjee het volgende:
Best irritant dat de uitzending gemist op 3FM.nl niet up to date is, want toen ik vannacht het gesprek met Jeroen Kleijn wilde terugluisteren, kreeg ik een uitzending van een paar weken terug.
Dat he'k vanmiddag dus gedaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:38 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt, maar is idd irritant. Gelukkig kun je het gesprek ook los terughoren op de audiopagina van metmichiel.nl
Overigens is de oplossing niet zo heel erg ingewikkeld. De audio-links per uitzending zijn veranderd van maandag.wma, dinsdag.wma, etc. naar maandag-19.wma, dinsdag-19.wma en zo hetzelfde voor de overige dagen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:38 schreef MichielV het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt, maar is idd irritant. Gelukkig kun je het gesprek ook los terughoren op de audiopagina van metmichiel.nl
quote:
dan zeg ik het : "een bermbom"quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:24 schreef Captain_Slow het volgende:
Middag![]()
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/331361 Hopelijk rijd zijn auto op ehhhhh, dat mag ik natuurlijk niet zeggen
Ik mag hopen van wel, anders zijn het minpunten!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Toch zo es informeren bij de lieftallige Belgische serveerster of ze het fenomeen hier in België zelf ook kennen.
Haar verschijning en accent compenseren veelquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, anders zijn het minpunten!
zou mij niet verbazen als ze het niet kennen , zo populair is man bijt hond geloof ik niet in Belgiequote:Op dinsdag 3 november 2009 19:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Toch zo es informeren bij de lieftallige Belgische serveerster of ze het fenomeen hier in België zelf ook kennen.
waardeloos zonder een fotoquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Haar verschijning en accent compenseren veel.
http://www.tfw2005.com/bo(...)ess_without_pics.gifquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Haar verschijning en accent compenseren veel.
Haha, nou dat dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waardeloos zonder een foto
quote:
Vijf minuten.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
Yoma! verassend lekker!
Oja: cursus topic volstampen:
[SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
Leuk hea een mobiel abbonomoenement 2 jaar lang
Wat haat ik reclames toch
Dat was een leuke periode vorig jaar december om mee te lezen. Als is de SBS reeks in klaagbaak compleet bagger.quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
Yoma! verassend lekker!
Oja: cursus topic volstampen:
[SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
Leuk hea een mobiel abbonomoenement 2 jaar lang
Wat haat ik reclames toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |