Ideaal moment om lui voor de computer te gaan zittenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef Dementor het volgende:
1 januari?
Dan ligt zo'n beetje heel Nederland nog bij te komen van het vorige feest.
ik hoor geruchten dat t schansspringen van garmisch partenkirchen is verplaatst naar een indoorlocatie in eindhovenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef Dementor het volgende:
1 januari?
Dan ligt zo'n beetje heel Nederland nog bij te komen van het vorige feest.
Neuh gewoon lekker relaxed een film kijken of iets, voor de computer zitten mag weer in de eerste werkweek van januari.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ideaal moment om lui voor de computer te gaan zitten
Wordt dit net zoiets als wat er op de Ustreams te zien is/was? Of met kandidaten?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat dacht ik de eerste keer ook, had er niet zo'n trek meer in.![]()
Maar 1 januari is correct, zoals het er nu voor staat. Johan klinkt ook al een heel stuk zelfverzekerder daarover, overigens. En die heeft het ook al naar mensen die hem daarom vroegen bevestigd, o.a. Sly en Bron Magazine.
Officiële aankondiging volgt nog, zodra de website klaar is.
Er komt een betere stream, dat is alles wat ik voorlopig kan zeggen.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wordt dit net zoiets als wat er op de Ustreams te zien is/was? Of met kandidaten?
Kun je iets meer vertellen?
Nou in ieder geval leuk dat er nu een datum isquote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er komt een betere stream, dat is alles wat ik voorlopig kan zeggen.
Over de inhoud komt binnenkort meer informatie. Zelfde verhaal dus nog steeds, behalve dat het nu op 1 januari begint.
Eindelijk info, daar kunnen we wat meequote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Over de inhoud komt binnenkort meer informatie. Zelfde verhaal dus nog steeds, behalve dat het nu op 1 januari begint.
Ik voorspel dat Johan op 31 december een raampje open heeft staan en dat hij me dan smiddags belt om te zeggen dat de hele studio is ondergesneeuwd.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
De kachel is al stuk. Deze week bevriezen de leidingen, de week daarop hebben we weer een overstroming.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Johan op 31 december een raampje open heeft staan en dat hij me dan smiddags belt om te zeggen dat de hele studio is ondergesneeuwd.
Nou, niet zo somber hoor, het gaat dit keer vast goedquote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De kachel is al stuk. Deze week bevriezen de leidingen, de week daarop hebben we weer een overstroming.
Als ze de nieuwe cv-ketel verkeerd installeren wordt SV misschien wel letterlijk gelanceerd.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, niet zo somber hoor, het gaat dit keer vast goed
Zo te lezen belt hij niet jou meer, maar Sly.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Johan op 31 december een raampje open heeft staan en dat hij me dan smiddags belt om te zeggen dat de hele studio is ondergesneeuwd.
Sly belde zelf.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo te lezen belt hij niet jou meer, maar Sly.![]()
Zo is dat!quote:Op woensdag 16 december 2009 23:18 schreef Peter6000 het volgende:
Ik submit op 31 december gewoon een bericht naar de FP.
Dan staat de info wel op de officiële site.
Hoeft helemaal niet belangrijk over gedaan te worden.
Alsof ik me nog een keer voor zn karretje laat spannenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo te lezen belt hij niet jou meer, maar Sly.![]()
Ik zit nog in de 'ik geloof er geen zak van'-fase.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:39 schreef Gert het volgende:
Ik ben wel serieus benieuwd waar ze nou mee gaan komen.
Toch gaat dat een keer serieus vervelen, die Ustream.quote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit nog in de 'ik geloof er geen zak van'-fase.
Maar als de site er is (en dan niet dat gepruts wat er nu op staat, maar bijvoorbeeld zoiets als www.peternuninga.nl ) , ga ik er me er zeker naar benieuwen.
Overigens vermaak ik me prima met de prefase van Studio Vlemmix, dus in die zin heeft het geen haast.
Slyquote:Op donderdag 17 december 2009 00:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sly belde zelf.Stefan (of wie dan ook) had hetzelfde te horen gekregen
![]()
wat een baggersitequote:Op donderdag 17 december 2009 00:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zit nog in de 'ik geloof er geen zak van'-fase.
Maar als de site er is (en dan niet dat gepruts wat er nu op staat, maar bijvoorbeeld zoiets als www.peternuninga.nl ) , ga ik er me er zeker naar benieuwen.
Overigens vermaak ik me prima met de prefase van Studio Vlemmix, dus in die zin heeft het geen haast.
de stream misschien ... de chat! weet ik zo net nog net ...quote:Op donderdag 17 december 2009 01:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch gaat dat een keer serieus vervelen, die Ustream.
Tja ik moet het ook nog zien. Maar aan de andere kant: waarom zouden ze al die kabelgootjes hebben aangelegd als ze verder niks van plan zijn?
Ahoy uitverkocht zag ik!! hoequote:Op donderdag 17 december 2009 02:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat een baggersite
comic sans
Idd collega, met onze poten in de modder.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:07 schreef snetje het volgende:
[..]
de stream misschien ... de chat! weet ik zo net nog net ...
heerlijk dat gepoel in de modder![]()
het beeld wat ik nu van Johan heb is : lukt het vandaag niet ..dan morgen misschien en ach we zien wel ..
misschien wordt het door omstandigheden wel 2 jan. net alsof Johan dat iets kan boeien...![]()
![]()
het begint vanzelf wel een keer en ja die kabelgootjes waren niet voor niks
Er treden geloof ik een heleboel c-d en e-artiesten op.quote:Op donderdag 17 december 2009 02:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Ahoy uitverkocht zag ik!! hoewat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |