Je bent gewoon een dom wijf zonder rijbewijsquote:Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
En verdorie, het is weer wachten op de post waar wordt gezegd dat ik weer doe alsof ik heel wat ben, kom maar hoor![]()
Ik laat me weer helemaal meeslepen in een zinloze discussie, leer het nooit
Maar jij doet toch de publiciteit voor Johan? Jij bent toch het aanspreekpunt?quote:Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
En verdorie, het is weer wachten op de post waar wordt gezegd dat ik weer doe alsof ik heel wat ben, kom maar hoor![]()
Ik laat me weer helemaal meeslepen in een zinloze discussie, leer het nooit
Dat ben ik niet met je eens. Niemand neemt het serieus.quote:Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sommigen maken er nog een leuk verhaal van, hebben voldoende zelfspot, maar velen nemen het allemaal wel weer heel serieus.
De ene keer wel, de andere keer niet. Hoe het uitkomt. Het is vooral: Mera zegt iets of kondigt iets aan, maar als Johan anders beslist is Johan ineens zn enige eigen PR-man.quote:Op maandag 9 november 2009 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar jij doet toch de publiciteit voor Johan? Jij bent toch het aanspreekpunt?
IK WEL!quote:
QFT dan maarquote:Op maandag 9 november 2009 21:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wat weet jij nou van mijn redenen om te registreren? Ik ben amper bij TBO betrokken geweest. Heb tijdens de serie net zo hard gestreamd als jullie. Ik weet heus wel wat echte streamers zijn, waarom denk je dat ik hier ben blijven plakkenAls ik hier zat óm daar binnen te komen (wat toevallig wel zo was, dankzij de 'kom een keer kijken actie', wist ik veel dat dat ging komen), was ik hier toch allang niet meer geweest intussen?
Klinkt belachelijk maar zo is het vaak wel, ja.quote:Op maandag 9 november 2009 21:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
De ene keer wel, de andere keer niet. Hoe het uitkomt. Het is vooral: Mera zegt iets of kondigt iets aan, maar als Johan anders beslist is Johan ineens zn enige eigen PR-man.
quote:Op maandag 9 november 2009 21:52 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
IK WEL!
Het is een serieuze concurrent voor mijn "De wereld draait door, door Guuske" programma dat ik wil starten op m'n prive cafe!
Ogenblikske, even de buren onderwater zetten. Emmer zoeken ...
lol, nee.quote:Op maandag 9 november 2009 21:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Tzt komt daar vast wel meer duidelijkheid en structuur in.
Kom op Stefan, kijk hoe ze hier af en toe redelijk aanvallend zijn in de richting van Mera en Dottey, daar zit simpelweg serieus venijn in. Daar is niks losjes aan, er zit af en toe best wel frustratie in. Belachelijk gewoon, gezien de omstandigheden.quote:Op maandag 9 november 2009 21:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Niemand neemt het serieus.
Of niet inderdaad, ik zeg ook maar wat.quote:
Nee, die plannen van Johan neem ik niet serieus meer. Maar streamen wel, en mijn hoop op een Bunker II ook.quote:Op maandag 9 november 2009 21:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Niemand neemt het serieus.
Nee, want ze zijn in princcipe online al, testbeeld is OOK online. Dat is de verborgen grap denk ik.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:54 schreef Copycat het volgende:
Dus ook dat 'online in november' moet met flink wat korrels zout genomen worden?
Ik zag in mijn glazen bol een vogeltje die zei dat Johan nu toch echt 1 januari gaat starten.quote:Op maandag 14 december 2009 13:34 schreef Stefan het volgende:
Wie is de paragnost van SV eigenlijk? Die weet toch wel wanneer Johan echt start
Daar zou dat vogeltje wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op woensdag 16 december 2009 16:34 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik zag in mijn glazen bol een vogeltje die zei dat Johan nu toch echt 1 januari gaat starten.
Of een ezel stoot zich in het algemeen niet tweemaal aan dezelfde steen.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:01 schreef sunny16947 het volgende:
Toch gek dat de Fok-vogeltjes dat niet weten en/of niet melden. Je zou toch denken dat wie het dichtst bij het vuur zit zich het beste warmt, om maar eens een spreekwoord ertegenaan te gooien.
Dat dacht ik de eerste keer ook, had er niet zo'n trek meer in.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
Een nieuwe datum is toch tamelijk ongevaarlijk om te noemen? Het is iedereen onderhand wel duidelijk dat jij er persoonlijk geen invloed op hebt of het wel of niet lukt om die datum te halen. Dus je kop hoeft er niet af als het weer uitgesteld wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |