abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74554651
Het is toch ook bespottelijk in het kwadraat dat mensen een week lang naar helemaal niets zitten te kijken

Sommigen maken er nog een leuk verhaal van, hebben voldoende zelfspot, maar velen nemen het allemaal wel weer heel serieus.
pi_74554742
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Waarom krijg ik nu het gevoel dat je de spot met ons drijft?

Volgens mij heb je niet een goed beeld van wat streamliefhebbers zijn. Dat zijn mensen die het enorm leuk vinden om te streamen en daar wat over met elkaar te schrijven. Die hobby staat totaal los van wat Johan doet, het gaat om het streamen niet om wat voor spelletjes iemand met ons speelt.
Dat ik de humor van een dooie stream met zoveel reacties inzie, wil niet zeggen dat ik de spot met 'jullie' (verdorie, hoezo 'jullie', ik zit hier toch ook) drijf... Ik vind het gewoon grappig. Dat is het toch ook?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_74554777
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is toch ook bespottelijk in het kwadraat dat mensen een week lang naar helemaal niets zitten te kijken

Sommigen maken er nog een leuk verhaal van, hebben voldoende zelfspot, maar velen nemen het allemaal wel weer heel serieus.
ik heb die stream maar heel even op gehad.....er was niks en er is niks....plus mn hele laptop loopt vast van die gare streams
pi_74554815
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:17 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik zou Johan niet op het nivo van de Toppers willen zetten...en hopenlijk doet hij dat zelf ook niet
Mijn punt ging ook niet om het niveau, maar om het effect
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 21:21:37 #230
249559 crew  Lavenderr
pi_74554827
quote:

[..]

Volgens mij heb je niet een goed beeld van wat streamliefhebbers zijn. Dat zijn mensen die het enorm leuk vinden om te streamen en daar wat over met elkaar te schrijven. Die hobby staat totaal los van wat Johan doet, het gaat om het streamen niet om wat voor spelletjes iemand met ons speelt.
Dat gevoel heb ik ook, ze liggen in een deuk daar.
pi_74554866
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:20 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik heb die stream maar heel even op gehad.....er was niks en er is niks....plus mn hele laptop loopt vast van die gare streams
Ja ijdeltuit, maar jij kijkt dan weer vijf uur per dag in de spiegel
  † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 21:23:15 #232
137949 Disana
pi_74554870
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dat ik de humor van een dooie stream met zoveel reacties inzie, wil niet zeggen dat ik de spot met 'jullie' (verdorie, hoezo 'jullie', ik zit hier toch ook) drijf... Ik vind het gewoon grappig. Dat is het toch ook?
Maar jij suggereert dat het door Johan (en/of ook jou en Dottey) komt dat wij (ja wij streamers) er zoveel aandacht aan schenken. En dat is niet zo, zoals ik je zojuist uitlegde.

Zelf heb ik overigens alleen de eerste twee dagen een paar keer ingeprikt. Ik ben toch niet gek zeg om naar niets te gaan zitten kijken... en die chat is echt verschrikkelijk.
pi_74554878
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'ze' zit alleen thuis en probeert alleen maar duidelijk te maken dat het allemaal nog niet zo serieus genomen moet worden.
  maandag 9 november 2009 @ 21:24:57 #234
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74554923
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

'ze' zit alleen thuis en probeert alleen maar duidelijk te maken dat het allemaal nog niet zo serieus genomen moet worden.
Wat weet jij er nou van?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 21:24:58 #235
137949 Disana
pi_74554925
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die indruk krijg ik ook, plus dat ze ook nog denken dat zij het veroorzaakt hebben. Ach, laten we gewoon hopen dat althans Bram toch nog met een Bunker komt, hij hééft het beloofd
pi_74554938
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja ijdeltuit, maar jij kijkt dan weer vijf uur per dag in de spiegel
Tssssssssssss heul niet....2 uur maar
pi_74554946
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:23 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar jij suggereert dat het door Johan (en/of ook jou en Dottey) komt dat wij (ja wij streamers) er zoveel aandacht aan schenken. En dat is niet zo, zoals ik je zojuist uitlegde.
Ik begrijp je verkeerd denk ik, of jij mij, maar waar suggereer ik dat?
Want ik heb nog geen post van jou gelezen in dit topic waar ik het niet compleet mee eens ben, vandaar. Ff de draad kwijt.
pi_74555009
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat weet jij er nou van?
Je gelooft toch zeker niet dat ik dat helemaal ga zitten uitleggen en dan de wind van voren krijg dat ik """lekker wel iets weet en jullie lekker niet"""?
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 21:28:39 #239
249559 crew  Lavenderr
pi_74555056
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Die indruk krijg ik ook, plus dat ze ook nog denken dat zij het veroorzaakt hebben. Ach, laten we gewoon hopen dat althans Bram toch nog met een Bunker komt, hij hééft het beloofd
Fingers crossed dan maar
Ben wel weer toe aan leuke streams, het is er een mooie tijd voor, met een nieuwe RLS zo naar de kerst, leuk!
  † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 21:29:27 #240
137949 Disana
pi_74555087
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:25 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik begrijp je verkeerd denk ik, of jij mij, maar waar suggereer ik dat?
Want ik heb nog geen post van jou gelezen in dit topic waar ik het niet compleet mee eens ben, vandaar. Ff de draad kwijt.
Ik ga dat niet terugzoeken, maar het is een tijdje geleden toen het erover ging in hoeverre en hoeveel jij en Dottey mensen hier konden informeren. Toen kwam het erop neer dat het aan jullie lag dat de streamers zo'n grote interesse toonden en er zoveel over speculeerden.

En nu vind je het allemaal maar humor en zeg je dat men het niet zo serieus moet nemen. Ik denk dat daar de kloof zit, want echte streamers willen gewoon graag streams en nemen het dus wel serieus
  maandag 9 november 2009 @ 21:30:06 #241
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74555106
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Je gelooft toch zeker niet dat ik dat helemaal ga zitten uitleggen en dan de wind van voren krijg dat ik """lekker wel iets weet en jullie lekker niet"""?
Ik bedoelde meer dat jij ook niet weet hoe het zit mbt Studio Vlemmix. Wat dat betreft weten we allebei net zoveel .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 9 november 2009 @ 21:31:19 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_74555160
quote:
[..]

Tsja, als je jezelf op FOK! aanmeldt om op die manier TBO binnen te komen, dan is dat ook niet zo vreemd... daadwerkelijk streamen zoals streamers dat doen is er eigenlijk niet bijgeweest....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_74555220
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:24 schreef Disana het volgende:

[..]

En Brams bericht op twitter taat er nog steeds.Als het niet doorgaat zou ie het bericht kunnen weghalen en iets anders kunnen plaatsen..Toch?
Love music!
  † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 21:34:27 #244
137949 Disana
pi_74555282
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

En Brams bericht op twitter taat er nog steeds.Als het niet doorgaat zou ie het bericht kunnen weghalen en iets anders kunnen plaatsen..Toch?
Ja maar ja, hij kon nog geen datum bij benadering geven. En dan is het nog de vraag hoeveel we ervan te zien krijgen want er werd gezegd dat het waarschijnlijk ingeweven wordt tussen de programma's van Johan... dan zouden het dus geen 24/7 streams worden.
pi_74555354
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ga dat niet terugzoeken, maar het is een tijdje geleden toen het erover ging in hoeverre en hoeveel jij en Dottey mensen hier konden informeren. Toen kwam het erop neer dat het aan jullie lag dat de streamers zo'n grote interesse toonden en er zoveel over speculeerden.

En nu vind je het allemaal maar humor en zeg je dat men het niet zo serieus moet nemen. Ik denk dat daar de kloof zit, want echte streamers willen gewoon graag streams en nemen het dus wel serieus
Ik ga niet voor Dottey spreken, maar ik kan je zeggen dat ik het óók serieus neem. Waarom denk je dat we er zoveel tijd in steken? En überhaupt moeite doen om Fok een beetje te kietelen, maar andersom ook, om Johan een beetje te kietelen tov Fok?
Het is zeker serieus. Alleen, sommige dingen worden té serieus genomen. Zoals je net al zei.

En ik hoop niet dat dat mijn teksten zijn waar je naar refereert, maar ik kan je zeggen dat ik zelf, mijn mening, de verhouding Fok-SV heel serieus neem. Té serieus ook soms, ja (vandaar dat ik me zo mee laat slepen in alle specualties). Omdat ik hier graag kom en graag wil dat men het leuk vindt om te kijken straks. Andersom wil ik ook dat Johan met plezier aan Fok denkt.

Ik ben in elk geval niet van mening dat Dottey en ik de boel hier hebben opgestookt oid. Dat heeft Johan zelf gedaan middels Stefan, ben ik van mening.
pi_74555474
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:36 schreef MeraViglioSa het volgende:

Waarom denk je dat we er zoveel tijd in steken?
Ik zal eerlijk zijn. Ik heb geen flauw idee.

Maar leg maar uit.
pi_74555528
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tsja, als je jezelf op FOK! aanmeldt om op die manier TBO binnen te komen, dan is dat ook niet zo vreemd... daadwerkelijk streamen zoals streamers dat doen is er eigenlijk niet bijgeweest....
Sorry hoor, maar wat weet jij nou van mijn redenen om te registreren? Ik ben amper bij TBO betrokken geweest. Heb tijdens de serie net zo hard gestreamd als jullie. Ik weet heus wel wat echte streamers zijn, waarom denk je dat ik hier ben blijven plakken Als ik hier zat óm daar binnen te komen (wat toevallig wel zo was, dankzij de 'kom een keer kijken actie', wist ik veel dat dat ging komen), was ik hier toch allang niet meer geweest intussen?
pi_74555585
En verdorie, het is weer wachten op de post waar wordt gezegd dat ik weer doe alsof ik heel wat ben, kom maar hoor
Ik laat me weer helemaal meeslepen in een zinloze discussie, leer het nooit
pi_74555640
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
En verdorie, het is weer wachten op de post waar wordt gezegd dat ik weer doe alsof ik heel wat ben, kom maar hoor
Ik laat me weer helemaal meeslepen in een zinloze discussie, leer het nooit
damn je doet echt alsof je heel wat bent he?

u vraagt wij draaien
  † In Memoriam † maandag 9 november 2009 @ 21:46:50 #250
137949 Disana
pi_74555727
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:36 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik ga niet voor Dottey spreken, maar ik kan je zeggen dat ik het óók serieus neem. Waarom denk je dat we er zoveel tijd in steken? En überhaupt moeite doen om Fok een beetje te kietelen, maar andersom ook, om Johan een beetje te kietelen tov Fok?
Het is zeker serieus. Alleen, sommige dingen worden té serieus genomen. Zoals je net al zei.

En ik hoop niet dat dat mijn teksten zijn waar je naar refereert, maar ik kan je zeggen dat ik zelf, mijn mening, de verhouding Fok-SV heel serieus neem. Té serieus ook soms, ja (vandaar dat ik me zo mee laat slepen in alle specualties). Omdat ik hier graag kom en graag wil dat men het leuk vindt om te kijken straks. Andersom wil ik ook dat Johan met plezier aan Fok denkt.

Ik ben in elk geval niet van mening dat Dottey en ik de boel hier hebben opgestookt oid. Dat heeft Johan zelf gedaan middels Stefan, ben ik van mening.
Nee ik heb ook geen gestook gezien, alleen soms wat lacherig gedoe zoals ook nu weer. Dat vind ik best jammer omdat we allemaal willen, jullie dus ook, dat er iets leuks komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')