Blijkbaar heeft niemand problemen met figuren als Char, Ogilvie, Hurkos, etc.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:32 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als je zo'n gave zou bezitten, dan zou je erg goed nadenken, voordat je hiermee bekend wil worden. Neem aan dat je geen zin hebt, om de rest van je leven als proefmonster door te brengen. Heroes laat dit principe erg goed zien overigens.
Ik bedoel we hebben al moeite om onze donkere medemensen te accepteren. Hoeveel moeite gaan we krijgen om mensen met eventuele gaven die we niet begrijpen te accepteren?
Heb je hier links en voorbeelden van? En wat de uitslagen waren enzo?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef Flammie het volgende:
Ogilvie wil wel meewerken aan tests en heeft dit gedaan...
Het resultaat is reden genoeg voor alle andere om het niet te doen, bang om ook dezelfde reputatie te krijgen als Ogilvie
Ze blijven liever speciaal dan dat ze een oplichter worden
Die miljoen dollar van Randi he....quote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Heb je hier links en voorbeelden van? En wat de uitslagen waren enzo?
Precies, die oplichters verdienen het gewoon om eens stevig aan de tand gevoeld te worden.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:51 schreef Flammie het volgende:
En dan is Randi de gemenerik![]()
Er zijn hier mensen die verdienen veel geld met zwendel en Randi is gemeen en voldaan omdat hij dat aan het licht brengt en dat mag niet want het is veel beter dat mensen opgelicht worden
Sorry maar ik kan het hier -op welke manier ik het ook bekijk- NIET mee eens zijn
Hmm je blijft wel dooremmeren nu in de hoop dat ie alsnog hapt he.. neem ik allemaal mee in de beoordeling.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:51 schreef _Led_ het volgende:
Zooo, nu gaat Mediaconsument gewoon even een tijdje wachten in de hoop dat er overheen gepost wordt,
en dan hoopt ie er na een tijdje weer middenin te springen in de hoop dat we z'n laffe gedoe vergeten zijn... En zodra dan blijkt dat ik hem er gewoon aan herinner gaat ie bij de mods calimero'en dat ik zo gemeen ben
(Ja hoor, die routine heb ik al vaker meegemaakt met hem)
Ik had naar mijn idee groot gelijk om hier niet meer op in te gaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm je blijft wel dooremmeren nu in de hoop dat ie alsnog hapt he.. neem ik allemaal mee in de beoordeling.
Yep, het moet verschrikkelijk zijn om dezelfde reputatie als Ogilvie te hebben met al een derde reeks op tv met meer dan een miljoen kijkers per uitzendingquote:Op woensdag 4 november 2009 11:46 schreef Flammie het volgende:
Ogilvie wil wel meewerken aan tests en heeft dit gedaan...
Het resultaat is reden genoeg voor alle andere om het niet te doen, bang om ook dezelfde reputatie te krijgen als Ogilvie
Hij is zelfs naar Almere verhuist om in te cashen op zijn succes bij naïef Nederland. Dat moet wel het hoogst haalbare zij voor een mensen-mens als Ogilvie: Almere.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:03 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep, het moet verschrikkelijk zijn om dezelfde reputatie als Ogilvie te hebben met al een derde reeks op tv met meer dan een miljoen kijkers per uitzending
Zoveel indruk maakt randi dus niet met zijn " testen "
Tsja maar met die miljoen dollar is nog niemand weggelopenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:03 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep, het moet verschrikkelijk zijn om dezelfde reputatie als Ogilvie te hebben met al een derde reeks op tv met meer dan een miljoen kijkers per uitzending
begrijpelijk in een wereld waarin de kennis nog tekort schiet om dat deel van de werkelijkheidquote:Op donderdag 5 november 2009 00:37 schreef Flammie het volgende:
[..]
Tsja maar met die miljoen dollar is nog niemand weggelopen![]()
huilen is gezond en menselijk , dat doen we allemaal weleens .quote:En een indruk op Ogilvie maakte het wel zeker... hij moest er zelfs van huilen
Nou, wat een carriere heeft die man.De enige roem die hij heeft is in ons land. In de UK wordt soms een programma van hem uitgezonden, maar dan wel op van die zenders die je alleen kijkt als je er toevallig langs komt met zappen tijdens de reclame.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:03 schreef Summers het volgende:
[..]
Inderdaad, als je geen argumenten hebt en alleen maar kunt klagen dat Randi zo gemeen is is het maar beter om niet meer te reageren.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik had naar mijn idee groot gelijk om hier niet meer op in te gaan.
Dat roep je wel vaker zodra je geen argumenten meer hebt, meestal ben je binnen een uur weer terug om het opnieuw te proberen.quote:Was eigenlijk ook niet meer van plan om in dergelijke topics te posten, ik kon dan ook de behoefte niet weerstaan vannacht.
de gemiddelde mens heeft natuurlijk minstens roem in 3 landen en weet op een avond minimaal 2 miljoen mensen te boeien , ik zie je punt .quote:Op donderdag 5 november 2009 08:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nou, wat een carriere heeft die man.De enige roem die hij heeft is in ons land. In de UK wordt soms een programma van hem uitgezonden, maar dan wel op van die zenders die je alleen kijkt als je er toevallig langs komt met zappen tijdens de reclame.
Wij maken en zijn datzelfde kaasland .quote:Vergelijk het met Rosemary Altea, ook uit de UK. Haar carriere is toch wel een stukje beter ontwikkeld, zij hoeft zich neit elke avond uit te sloven in een of ander kaasland voor mensen waarvan de helft toch niet voldoende de taal spreekt om je te begrijpen...
Dat zegt toch meer over de ongelooflijke domheid van de mensen die nog in hem geloven ?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:03 schreef Summers het volgende:
[..]
nee hoor , wetenschapper , dat zegt nog geen ruk iets over de intelligentie van die 1,1 miljoen medemensen die kijken maar jij gelooft dus dat al die mensen dom zijn .quote:Op donderdag 5 november 2009 09:11 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat zegt toch meer over de ongelooflijke domheid van de mensen die nog in hem geloven ?
Hetzelfde zag je met onze eigen 'Genverbrander' van den Broeke; het maakt niet uit hoe vaak sommige mensen betrapt worden op oplichterij, er zijn altijd mensen dom genoeg om in zo iemand te blijven geloven.
Nee, ik geloof niet dat al die mensen die kijken dom zijn, er kijken immers ook mensen die er niet in geloven.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:31 schreef Summers het volgende:
[..]
nee hoor , wetenschapper , dat zegt nog geen ruk iets over de intelligentie van die 1,1 miljoen medemensen die kijken maar jij gelooft dus dat al die mensen dom zijn .
Je snapt weinig van statistieken he ?quote:1 op de 15 miljoen medemensen die kijken , iemand uit je eigen familie waar jij eigenschappen van hebt geerft kijkt dus ook
je hebt recht op je eigen geloof in kaasland .quote:Op donderdag 5 november 2009 09:35 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, ik geloof niet dat al die mensen die kijken dom zijn, er kijken immers ook mensen die er niet in geloven.
Ik geloof dat alle mensen die er nog steeds in geloven nadat die lui enorm door de mand zijn gevallen verschrikkelijk dom zijn.
[..]
dat hoeft ook niet want jij kijkt alquote:Je snapt weinig van statistieken he ?
Mijn ouders kijken er niet naar en verder leeft er niemand meer waar ik genen van heb geerfd.
Er kijkt dus niemand waarvan ik genen heb geerfd.
En dat zegt dus niks omdat ik net heb gezegd dat ik niet vind dat iedereen die kijkt dom is, omdat er ook mensen kijken die er niet in geloven.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:38 schreef Summers het volgende:
dat hoeft ook niet want jij kijkt al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |