abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75510455
Ik dacht eerst wat zielig maar schijnbaar verdiend ze het?
pi_77598478
Omg wtf wat een topic
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_77598661
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Omg wtf wat een topic

Vooral in den beginnen, met de geelkuif-kaketoe, en uiteraard het bekende Werchter glaasje!
De Suske en Wiske collectie niet te vergeten!

Wat was dat lachen man!
Bats.Bats..Bats...Baaats!
pi_77600543
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 17:43 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:

[..]

Vooral in den beginnen, met de geelkuif-kaketoe, en uiteraard het bekende Werchter glaasje!
De Suske en Wiske collectie niet te vergeten!

Wat was dat lachen man!
link ? Dat heb ik gemist Moet mis echt eens meer in onz komen
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_77602497
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 18:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

link ? Dat heb ik gemist Moet mis echt eens meer in onz komen
Check dan gewoon even de links naar de vorige topics die in de OP staan.
pi_79624314
Ik vond dit zon leuk topic, jammer dat er zo lang niet gepost is
Ik heb dan maar weer een reactie gegeven
Advertentie:
HET PAARD zijn gratie, kracht en souplesse Marietta Whittles

Mijn reactie:

Hallo Mevrouw,
Ik gelees uw advertentie in de marktplaats van de paard die gratie zijn. Ik vind mooie naam voor paard Marrieta Witthels. Ik graag weten welk paard het om gaat want ik kan niet het terugvinden in tekst. Zult u duidelijk zeggen alstublieft welk paard? ik kom graag ophalen voor mijn zoontje van 6 word volgend week jarig. Ik woon ook in Eijsden dus zo komt goed uit.

Daag,
groetjes Danio
pi_79627626
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:17 schreef Twizu het volgende:
Die bloemenkoerier is echt heel erg.

Maar wel vermakelijk!
pi_79837976
Leeft dit topic nog?
  donderdag 1 april 2010 @ 19:46:45 #59
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_79842576
Geen idee?
pi_79848613
terminale status geloof ik. Jammer, marktplaats is een bodemloze put voor dit soort vertier, je kan eeuwig doorgaan, en ik vind dat men dat ook moet doen. Ik neem de moeite iig niet, maar ik juich het zeker toe dat er weer is ergens een authentiek verzamelobject gevonden wordt tussen al die zooi.

Weinig dingen op het forum die me echt bij blijven, maar deze serie was echt te mooi.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_79849037
Ah, was Marktplaats klootzakken helemaal vergeten, Geelkuif kaketoe is nog steeds een van mijn favorieten.
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:39 schreef Sounddragon het volgende:
Dat ging 68Chevelle fiksen, maar die heeft FOK! inmiddels verlaten, maar misschien dat de andere MP klootzakjes (Dynd, Stali) van het eerste uur weten waar het spul zich precies bevindt
Beetje laat, maar ja, we hadden ideeën, helaas is dat een beetje doodgebloed.
  donderdag 1 april 2010 @ 23:33:34 #62
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_79852717
idd heb me altijd heerlijk vermaakt hierzo
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  donderdag 1 april 2010 @ 23:40:23 #63
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_79853027
Heb hier ook nog aan meegedaan. Leuk!
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:54:30 #64
84215 sinemet
Never give up hope....
pi_79877865
Ik zou zeggen mensen ga hier lekker posten , ikzelf lees liever aangezien ik er helemaal niet goed in ben(val altijd door de mand enzo )
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:46:09 #65
304185 highRr
hoi haha.
pi_82060865
Kan iemand mij helpen?:p
Ik wil graag een tv verkopen op markplaats, maar daar staat een tarief op zonder dat ik speciaal wil adverteren ofzo.
Dus ik moet 9 euro betalen omdat dit in het rubriek ''Tv audio '' staat.
Is dit normaal?

[ Bericht 0% gewijzigd door highRr op 29-05-2010 15:01:00 ]
pi_82061246
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:46 schreef highRr het volgende:
Ik wil graag een tv verkopen op markplaats, maar daar staat een tarief op zonder dat ik speciaal wil adverteren ofzo.
Dus ik moet 9 euro betalen omdat dit in het rubriel ''Tv audio '' staat.
Is dit normaal?

DEAR SIR,

URGENT AND CONFIDENTIAL BUSINESS PROPOSAL

I AM MARIAM ABACHA, WIDOW OF THE LATE NIGERIAN HEAD OF STATE, GEN. SANI ABACHA. AFTER HE DEATH OF MY HUSBAND WHO DIED MYSTERIOUSLY AS A RESULT OF CARDIAC ARREST, I WAS INFORMED BY OUR LAWYER, BELLO GAMBARI THAT, MY HUSBAND WHO AT THAT TIME WAS THE PRESIDENT OF NIGERIA, CALLED HIM AND CONDUCTED HIM ROUND HIS APARTMENT AND SHOWED HIM FOUR METAL BOXES CONTAINING MONEY ALL IN FOREIGN EXCHANGE AND HE EQUALLY MADE HIM BELIEVE THAT THOSE BOXES ARE FOR ONWARD TRANSFER TO HIS OVERSEAS COUNTERPART FOR PERSONAL INVESTMENT.

ALONG THE LINE, MY HUSBAND DIED AND SINCE THEN THE NIGERIAN GOVERNMENT HAS BEEN AFTER US, MOLESTING, POLICING AND FREEZING OUR BANK ACCOUNTS AND EVEN MY ELDEST SON RIGHT NOW IS IN DETENTION. MY FAMILY ACCOUNT IN SWITZERLAND WORTH US$22,000,000.00 AND 120,000,000.00 DUTCH MARK HAS BEEN CONFISCATED BY THE GOVERNMENT. THE GOVERNMENT IS INTERROGATING HIM (MY SON MOHAMMED) ABOUT OUR ASSET AND SOME VITAL DOCUMENTS. IT WAS IN THE COURSE OF THESE, AFTER THE BURIAL RITE AND CUSTOMS, THAT OUR LAWYER SAW YOUR NAME AND ADDRESS FROM THE PUBLICATION OF THE NIGERIAN BUSINESS PROMOTION AGENCY ON FOK.NL. THIS IS WHY I AM USING THIS OPPORTUNITY TO SOLICIT FOR YOUR CO-OPERATION AND ASSISTANCE TO HELP ME AS A VERY SINCERE RESPONSIBLE PERSON. I HAVE ALL THE TRUST IN YOU AND I KNOW THAT YOU WILL NOT SIT ON THIS MONEY.

I HAVE SUCCEEDED IN CARRYING THE FOUR METAL BOXES OUT OF THE COUNTRY, WITH THE AID OF SOME TOP GOVERNMENT OFFICIAL, WHO STILL SHOW SYMPATHY TO MY FAMILY, TO A NEIGHBOURING COUNTRY (ACCRA-GHANA) TO BE PRECISE. I PRAY YOU WOULD HELP US IN GETTING THIS MONEY TRANSFERRED OVER TO YOUR COUNTRY. EACH OF THESE METAL BOXES CONTAINS US$5,000,000.00 (FIVE MILLION UNITED STATES DOLLARS ONLY) AND TOGETHER THESE FOUR BOXES CONTAIN US20,000,000.00(TWENTY MILLION UNITED STATESDOLLARS ONLY). THIS IS ACTUALLY WHAT WE HAVE MOVED TO GHANA.

THEREFORE, I NEED AN URGENT HELP FROM YOU AS A MAN OF GOD TO HELP GET THIS MONEY IN ACCRA GHANA TO YOUR COUNTRY. THIS MONEY, AFTER GETTING TO YOUR COUNTRY, WOULD BE SHARED ACCORDING TO THE PERCENTAGE AGREED BY BOTH OF US.PLEASE NOTE THAT THIS MATTER IS STRICTLY CONFIDENTIAL AS THE GOVERNMENT WHICH MY LATE HUSBAND WAS PART OF IS STILL UNDER SURVAILLANCE TO PROBE US.

YOU CAN CONTACT ME THROUGH MY FAMILY LAWYER AS INDICATED ABOVE AND ALSO TO LIAISE WITH HIM TOWARDS THE EFFECTIVE COMPLETION OF THIS TRANSACTION ON TEL/FAX N0:xxx-x-xxxxxxx AS HE HAS THE MANDATE OF THE FAMILY TO HANDLE THIS TRANSACTION.

THANKS AND BEST REGARD

MRS. MARIAM ABACHA
  zaterdag 29 mei 2010 @ 15:01:38 #67
304185 highRr
hoi haha.
pi_82061273
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:00 schreef Dynd het volgende:

[..]

DEAR SIR,

URGENT AND CONFIDENTIAL BUSINESS PROPOSAL

I AM MARIAM ABACHA, WIDOW OF THE LATE NIGERIAN HEAD OF STATE, GEN. SANI ABACHA. AFTER HE DEATH OF MY HUSBAND WHO DIED MYSTERIOUSLY AS A RESULT OF CARDIAC ARREST, I WAS INFORMED BY OUR LAWYER, BELLO GAMBARI THAT, MY HUSBAND WHO AT THAT TIME WAS THE PRESIDENT OF NIGERIA, CALLED HIM AND CONDUCTED HIM ROUND HIS APARTMENT AND SHOWED HIM FOUR METAL BOXES CONTAINING MONEY ALL IN FOREIGN EXCHANGE AND HE EQUALLY MADE HIM BELIEVE THAT THOSE BOXES ARE FOR ONWARD TRANSFER TO HIS OVERSEAS COUNTERPART FOR PERSONAL INVESTMENT.

ALONG THE LINE, MY HUSBAND DIED AND SINCE THEN THE NIGERIAN GOVERNMENT HAS BEEN AFTER US, MOLESTING, POLICING AND FREEZING OUR BANK ACCOUNTS AND EVEN MY ELDEST SON RIGHT NOW IS IN DETENTION. MY FAMILY ACCOUNT IN SWITZERLAND WORTH US$22,000,000.00 AND 120,000,000.00 DUTCH MARK HAS BEEN CONFISCATED BY THE GOVERNMENT. THE GOVERNMENT IS INTERROGATING HIM (MY SON MOHAMMED) ABOUT OUR ASSET AND SOME VITAL DOCUMENTS. IT WAS IN THE COURSE OF THESE, AFTER THE BURIAL RITE AND CUSTOMS, THAT OUR LAWYER SAW YOUR NAME AND ADDRESS FROM THE PUBLICATION OF THE NIGERIAN BUSINESS PROMOTION AGENCY ON FOK.NL. THIS IS WHY I AM USING THIS OPPORTUNITY TO SOLICIT FOR YOUR CO-OPERATION AND ASSISTANCE TO HELP ME AS A VERY SINCERE RESPONSIBLE PERSON. I HAVE ALL THE TRUST IN YOU AND I KNOW THAT YOU WILL NOT SIT ON THIS MONEY.

I HAVE SUCCEEDED IN CARRYING THE FOUR METAL BOXES OUT OF THE COUNTRY, WITH THE AID OF SOME TOP GOVERNMENT OFFICIAL, WHO STILL SHOW SYMPATHY TO MY FAMILY, TO A NEIGHBOURING COUNTRY (ACCRA-GHANA) TO BE PRECISE. I PRAY YOU WOULD HELP US IN GETTING THIS MONEY TRANSFERRED OVER TO YOUR COUNTRY. EACH OF THESE METAL BOXES CONTAINS US$5,000,000.00 (FIVE MILLION UNITED STATES DOLLARS ONLY) AND TOGETHER THESE FOUR BOXES CONTAIN US20,000,000.00(TWENTY MILLION UNITED STATESDOLLARS ONLY). THIS IS ACTUALLY WHAT WE HAVE MOVED TO GHANA.

THEREFORE, I NEED AN URGENT HELP FROM YOU AS A MAN OF GOD TO HELP GET THIS MONEY IN ACCRA GHANA TO YOUR COUNTRY. THIS MONEY, AFTER GETTING TO YOUR COUNTRY, WOULD BE SHARED ACCORDING TO THE PERCENTAGE AGREED BY BOTH OF US.PLEASE NOTE THAT THIS MATTER IS STRICTLY CONFIDENTIAL AS THE GOVERNMENT WHICH MY LATE HUSBAND WAS PART OF IS STILL UNDER SURVAILLANCE TO PROBE US.

YOU CAN CONTACT ME THROUGH MY FAMILY LAWYER AS INDICATED ABOVE AND ALSO TO LIAISE WITH HIM TOWARDS THE EFFECTIVE COMPLETION OF THIS TRANSACTION ON TEL/FAX N0:xxx-x-xxxxxxx AS HE HAS THE MANDATE OF THE FAMILY TO HANDLE THIS TRANSACTION.

THANKS AND BEST REGARD

MRS. MARIAM ABACHA
he?
pi_82061291
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:46 schreef highRr het volgende:
Dus ik moet 9 euro betalen omdat dit in het rubriek ''Tv audio '' staat.
Is dit normaal?
Dear seller,
I am Mr Prince pokal from utretch in neitherland i am the chief consultant of sun systems limited in America. I want to buy this item at the give away price of 400euros and i will like to let you know it will serve as a gift for my son who is currently out of the country to Nigeria on business transfer and will take him up to 2years, I should have pick the item up myself but I am currently on an official assignment to the united kingdom and this is going to take me like two weeks to be completed so i will want the item posted via AANGETAKEND in the TPG(post office). I presume the shipment fee should not be more than 40euros pls get back to me with your full name and your bank details so that i can consult my HSBC bank for the immediate payment first before you ship the item.
Below is my son's shipping address:
Name: Stephen Ayodele
Address:No 10 kule street Modakeke Ile-Ife
State:Osun state
Country:Nigeria
Zipcode:234036
God bless you.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_82061322
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:01 schreef highRr het volgende:

[..]

he?
Dear sir,

I got your mail and am very happy for your reply and acceptance to help me out. I say may Good almighty help and grant you every of your heart desire.

THIS IS MY PRIVATE BOX ....... SO YOU CAN REPLY ME THROUGH THIS BOX.

Sir this money was deposited in a security company . Because of our present condictions here now ,I have decided to moving it to the security company affiliate office abroad to use it for investments in your country and to buy a bungalow as I have decided to base in your country.

I will even like to have joint business with your company Sir, what am now soliciting to you now is to help me stand as the benficiary of the money when the money is being moved to abroad.

Beacuse I have concluded every necessary arrangements of moving the money abroad with the security company Secondery, is to help look for lucrative investments that we will invest the money on when I come over there. And once you indicate your readyness and full interest to help me I will send you all the documents used in depositing the money with them.

Note also that this money is not a dubios or stolen money and is 100%risk free.

For better communication and easy understanding I will like you to send me your phone and fax numbers Am urgently waiting for your reply and may God bless and guide you Amen.

Note that I and my family are now on asylum in Nigeria because of the political situation in my country

Thanks.

Yours Faithfully,

MARIAM ABACHA
  zaterdag 29 mei 2010 @ 15:06:11 #70
304185 highRr
hoi haha.
pi_82061379
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:03 schreef Dynd het volgende:

[..]

Dear sir,

I got your mail and am very happy for your reply and acceptance to help me out. I say may Good almighty help and grant you every of your heart desire.

THIS IS MY PRIVATE BOX ....... SO YOU CAN REPLY ME THROUGH THIS BOX.

Sir this money was deposited in a security company . Because of our present condictions here now ,I have decided to moving it to the security company affiliate office abroad to use it for investments in your country and to buy a bungalow as I have decided to base in your country.

I will even like to have joint business with your company Sir, what am now soliciting to you now is to help me stand as the benficiary of the money when the money is being moved to abroad.

Beacuse I have concluded every necessary arrangements of moving the money abroad with the security company Secondery, is to help look for lucrative investments that we will invest the money on when I come over there. And once you indicate your readyness and full interest to help me I will send you all the documents used in depositing the money with them.

Note also that this money is not a dubios or stolen money and is 100%risk free.

For better communication and easy understanding I will like you to send me your phone and fax numbers Am urgently waiting for your reply and may God bless and guide you Amen.

Note that I and my family are now on asylum in Nigeria because of the political situation in my country

Thanks.

Yours Faithfully,

MARIAM ABACHA
Voor wie probeer je grappig te doen?
pi_82061438
Aan je post te zien vroeg ik me af of jij een persoon was die in dit soort dingen zou trappen. Puur een experiment.

Maargoed over die tv zit je in het verkeerde topic, en ik denk dat je het gewoon in een andere rubriek moet zetten.
pi_83996790
kick:
quote:
bonenversnipperaar te koop

Antieke bonenversnipperaar

compleet
Geachte yvo,

Ik ben enorm verrast door uw advertentie. Wij hadden namelijk precies eenzelfde versnipperaar thuis staan. Pa en Ma maakten daar vaak de lekkerste koffie mee. Maargoed, ik dwaal af. Ze gebruikten dit innovatieve apparaat niet alleen om bonen te versnipperen, maar ook om hun kinderen mee te straffen. Ik zou dit ook een mooie straf voor bij ons thuis vinden, als ze na een paar waarschuwingen nog niet luisteren. Heeft u enig idee of dit deze bonenversnipperaar ook nuttig is op die manier? Er zijn namelijke verschillende soorten,

Met vriendelijke groet,
Welmer Befke.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:53:00 #73
35944 omyfalzer
Aisjitonjoe.
pi_83996886
um
Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
pi_83998047
tvp
pi_84002057
Waar blijft die weblog.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 18:50:08 #76
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_84010830
Deel 6 heb ik echt heerlijk gelachen, zelf ook meegedaan.

"hoe heet u hond nou groedjes wiliam"
pi_84044670
Met welke zal ik verdergaan?

1.
quote:
Bonenversnipperaar te koop
compleet
Geachte yvo,

Ik ben enorm verrast door uw advertentie. Wij hadden namelijk precies eenzelfde versnipperaar thuis staan. Pa en Ma maakten daar vaak de lekkerste koffie mee. Maargoed, ik dwaal af. Ze gebruikten dit innovatieve apparaat niet alleen om bonen te versnipperen, maar ook om hun kinderen mee te straffen. Ik zou dit ook een mooie straf voor bij ons thuis vinden, als ze na een paar waarschuwingen nog niet luisteren. Heeft u enig idee of dit deze bonenversnipperaar ook nuttig is op die manier? Er zijn namelijke verschillende soorten,

Met vriendelijke groet,
Welmer Befke.
quote:
Het is een tuinboonversnipperaar.
Doe een goed bod en kijk maar voor welk doel u hem gebruiken wilt.

Groet Yvo
2.
quote:
Zoek een oude kameraad

Ben op zoek naar Peter Bax hij woonde toen in Aalsmeer hij is ongeveer 34 a 35 jaar.
Vind het jammer dat het contact verwaterd is.
Hey Cris, ik ben het, Peter! Lang niet gesproken, ouwe reus! Wat een toeval dat ik je, uitgerekend hier, op Marktplaats, tegenkom. We zouden eens een keer wat moeten gaan drinken.

Groetjes Peter.

P.S. Ik ben een aantal maanden geleden uit de kast gekomen. Ik hoop dat dit geen grote belemmering vormt voor onze vriendschap.
quote:
voeg mij maar toe op msn
....@hotmail.com praat wat makkelijker
en 3, hoewel verdergaan niet meer mogelijk is denk ik:
quote:
Wie heeft mijn kleine tent voorbij zien komen?
Gisteren tijdens de sorm is hij gaan vliegen en nu is hij spoorloos.
De baby,s zitten nu zonder tentje om in de schaduw te kunnen liggen?
Heb je hem gevonden dan ben ik super blij.
Is gaan vliegen vanaf de zoekerstraat in rossum.
Geachte sonja,

Ik denk dat ik uw tent gevonden heb. Op mijn land nabij Rossum heb ik namelijk een tent gevonden die klaarblijkelijk is weggewaaid door de storm. De tent is echter op mijn zoontje terechtgekomen en hij klaagt de laatste dagen herhaaldelijk over hoofdpijn. Ik ga er vanuit dat ik u aansprakelijk kan stellen voor de ziektekosten?

Mvg,
Joost
quote:
Helaas voor u heb ik de mijne inmiddels terug gevonden in ons maisland.
U moet dus op zoek gaan naar nog iemand met een tent.
Ze waren erg in trek bij de lidl dus ik neem aan dat er nog meer mensen in rossum z,n tent hebben gehad.
Met vriendelijke groet Sonja!

p.s hoofdpijn hebben we allemaal met die hitte!
Paracetamol doet wonderen!
pi_84045740
Die bonenversnipperaar kan nog leuk worden.
pi_84055612
die met die tent is grappig
He walks amongst us, but he is not one of us
pi_84058937
Advertentie :
quote:
REUTJES 375 euro, TEEFJES 475 euro (vaste prijs!)

Prachtige langhaartjes, 100% echte chihuahuatjes!

Gezonde pups, niets mis mee!

Lage prijs wegens zomervakantie! Het is nu of nooit, normaal zouden deze pups
veel duurder zijn!!!

Bij interesse graag langskomen om te komen kijken, er zijn bij elkaar 3 teefjes (1 wildkleur, 2 bont)
en 3 reutjes (wildkleur) , ik blijf niet bezig met foto's mailen, het zijn echt mooie pups!
Wij willen hen graag naar HUISGEZINNETJES zien vertrekken en NIET NAAR FOKKERS OF HANDELAREN!!!

De pups zijn oud genoeg om gelijk mee te mogen. Papa is 18 cm hoog, mama 22 cm hoog
GEZOND FORMAAT PUPS DUS!
Ik :
quote:
Beste,

Ik zag uw advertentie over u langharige reutje. Jammer genoeg is onze Reut een paar dagen geleden overleden door een zeer tragisch ongeluk. Ik ben eigenaar van een Chinese tent, en mijn kinderen wouden graag een pup. Ik dacht ik koop er wel een. We zijn jaren met hem gelukkig geweest tot die op de aanrecht klom en zichzelf frituurde.
Zoals ik al eerder zei een tragisch ongeluk!

Maar wij zouden nu graag een nieuwe, en de prijs volgens uw advertentie is 375 euro? We zouden hem zo graag mogelijk via TNT Post ontvangen, en daarom bied ik hierbij 400 (inclusief verzendkosten).

Ik hoor het graag!

Tim van Essen
Wat is het verschil tussen lotto en Turkisch Airlines?
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:21:21 #81
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_84062330
misschien je naam moeten verranderen in m.wong ofzo
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_84062523
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:21 schreef revpolen het volgende:
misschien je naam moeten verranderen in m.wong ofzo
Ja dat was dus me faal :s
  woensdag 14 juli 2010 @ 20:48:44 #84
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_84063719
Damn, wat een kick
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  woensdag 14 juli 2010 @ 21:02:17 #85
14096 Black_Rainbow
de kaart kwijt
pi_84064433
Bazen, oude glorie in de rebound
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
  donderdag 15 juli 2010 @ 13:10:05 #86
292681 User_Tinus
Kijk rechts -->
pi_84087034
quote:
Iemand die ook wil mailen dat het veel geld waard is?
Prachtige topicreeks om terug te lezen. Wel leuk om in dit topic wat originele grappen te bedenken. Zogenaamd antiek 'ontdekken' is al te uitgemolken.

Ben nu op stage, maar zal vanavond marktplaats eens afstruinen op zoek naar potentiele slachtofers.
pi_84087327
Tís dat ik te weinig tijd heb om weer eens mensen te fokken, maar hoop binnenkort wer een leuke te kunnen posten.
pi_84090402
Ik ben bezig met een leuke mailsessie binnenkort mijn resultaat
pi_84112744
Probeerseltje:
http://zakelijk.marktplaa(...)-etalagepop-pop.html
quote:
bel gerust voor info 0643878005

uitzoeken etalagepoppen 100 euro p.st!!!!
(nwpr 800/1100 euro speciale merk etalagepoppen)

WIJ HEBBEN 10.000 ETALAGEPOPPEN OP VOORRAAD
ALLEMAAL P.ST TE KOOP
KOM LANGS EN ZOEK DE MOOISTE UIT EN NEEM ZE DIRECT MEE
Geachte gruppo corso,

Ik zag uw advertentie staan, en ik was direct geïnteresseerd in uw aanbieding.
Ik ben directeur van Huyttebrouck Adult Entertainment BVBA. Mijn vader Piet en grootvader Jos hebben de zaak groot gemaakt, maar door de opkomst van het internet slabakken onze zakencijfers de laatste jaren.

Ik ben al enkele weken aan het zoeken naar een partij van een vijftigtal etalagepoppen om een nieuw project te realiseren dat onze zaak terug op de kaart zal zetten en het lijkt mij dat ik de juiste partij heb gevonden. Indien u wil, wil ik gerust het project uitleggen zodat u weet wat er met uw poppen gebeurt.

Echter wil ik nog wel het een en ander weten:

1) Is het mogelijk om de poppen open te zagen, gaten te boren en er een soort van reservoir in te plaatsen
2) Zijn het allemaal dezelfde poppen, of verschillen ze van kleur, grootte, dikte
3) Kunnen ze tegen hevige schokken
4) Zijn ze vochtbestendig
5) Zou het eventueel mogelijk zijn om een partij te leveren in zowel Amsterdam als Brussel (België)

Ik hoop op een spoedig antwoord en een vlotte samenwerking.
Met vriendelijke groeten,

Dick Huyttebrouck
General Manager Huyttebrouck Adult Entertainment BVBA
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:57:25 #90
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_84113306
Adult Entertainment Ooo... waar ga jij heen?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 13:57:04 #91
292681 User_Tinus
Kijk rechts -->
pi_84131600
Ben bezig met een matige grap waarbij ik probeer een klein jongetje iets heel goedkoops via marktplaats te laten bestellen. Vervolgens komt zijn moeder hier zogenaamd achter en wordt heel boos op de verkoper, omdat ze het thuis al zo zwaar heeft.

Wacht nog even op antwoord van de verkoper en zal het dan hier plaatsen.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 14:53:09 #92
292681 User_Tinus
Kijk rechts -->
pi_84133636
Wie wil er gratis stickers :p

de advertentie:
http://link.marktplaats.nl/360715356

Aangeboden:
twee stickervellen van Chester
Prijs:
¤ 2,00
Omschrijving:
Ik doe twee stickervellen van Chester weg. Is zo goed als nieuw.

ik:
quote:
Geachte ***,

ik hep intresse. sijn het totaal 40 stikkers?

doei, Harold
zij:
quote:
Hallo Harold,

Het zijn in totaal 40 stickers.

Groetjes ***
ik:
quote:
KAn je ze ook opsturen?

doei harold
zij:
quote:
Hallo,

Ik kan ze ook opsturen, is geen probleem.

Groetjes ***
ik:
quote:
Dat is goed, sitten erook dubbelle tusse?
zij:
quote:
Nee, dat zijn allemaal verschillende.
ik:
quote:
Uit welke serie komen deze?
zij:
quote:
Ik heb geen idee. Heb foto's bij mijn advertentie staan.
ik:
quote:
wat kost de verzenden?
zij:
quote:
Het verzenden kost 0,88cent.

Groetjes ***
ik:
quote:
verkoopt u ook voor 1.88 euro?
zij:
quote:
ja, is ook goed.

Groetjes ***
ik:
quote:
en voor 1,58?
zij:
quote:
voor 1 euro en 0,88 verzendkosten doe ik de stickers weg.
ik:
quote:
Beste ***,

Dit is de moeder van Harold. Ik vind het ongekend dat u zo halsstarrig probeert producten aan mijn zoon te verkopen voor deze onredelijke prijs! Harold is 11 jaar oud en krijgt 50 eurocent zakgeld per week. Ten eerste is hij dus veel te jong om dergelijke overeenkomsten te sluiten en daarnaast zou dit hem een groot deel van zijn spaargeld kosten. Ik begrijp werkelijk waar niet dat u een paar oude stickers voor zo'n hoog bedrag aan mijn zoon wil verkopen en er zodoende alleen zelf maar winst op proberen te maken. Waarschijnlijk heeft u de stickers zelf ergens gratis gekregen. U als volwassene zou toch moeten weten dat kinderen nog geen enkel benul hebben van de waarde van geld. Middels het zakgeld dat Harold krijgt probeer ik hem te leren dat het leven duur is en dat je niet zomaar alles kan kopen wat je hartje begeert. Zelf hebben we het ook niet breed omdat mijn man slecht onder een baas kan werken en daarom steeds ontslagen wordt. Dit is voor mij als vrouw van de familie ook niet leuk, omdat hij elke keer dat hij ontslagen wordt dronken thuis komt en iedereen die iets verkeerds zegt in zijn ogen een klap geeft. Harold heeft hierdoor ook vaak blauwe plekken, waardoor hij vaak niet kan meedoen aan de gymlessen op school. Ik durf het ook niet aan om zijn weinige vriendjes bij ons thuis te laten spelen, uit angst voor mijn man. Ik weet dat deze situatie onhoudbaar is, maar ik wij zitten nu eenmaal in deze negatieve spiraal.

groeten, Anita de Koning

ps. zou u de stickers gratis naar ons kunnen opsturen, u doet er Harold veel plezier mee.
zij:
quote:
Sorry, maar ik wist niet dat het u zoon was, wat de stickers graag wil hebben. Ik heb de stickers niet gratis gekregen, maar ik zal ze wel gratis opsturen. Het spijt me voor de thuissituatie.

Groetjes ***
zij:
quote:
Wat is het adres, waar ik het heen kan sturen?

Groetjes ***
  vrijdag 16 juli 2010 @ 16:02:47 #93
302230 Elkouw
Chocoladekoekje
pi_84136085
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:07 schreef ViaVon het volgende:

[..]

Hier
De correspondentie, geweldig
pi_84138900
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:
Adult Entertainment Ooo... waar ga jij heen?

Hierheen.
quote:
dag bedankt voor je mail en aanvraag

allemaal geen enkel probleem
ze zijn vocht en schokbestendig
je kunt erin zagen en we kunnen bezorgen in binnen en buitenland
nadat jullie ze hebben uitgekozen bij ons op de zaak
we hebben alle soorten
je kunt bv 50 dezelfde nemen of 50 verschillende
ik kan veel korting geven
advies kom snel langs dan laat ik alle poppen zien ,we hebben 10.000 poppen
we gaan bijna op vakantie...

hieronder staan onze gegevens

vr gr michel
Mijn antwoord:

Michel,

Dank u voor uw snel antwoord. U lijkt mij een serieus iemand en dat doet me plezier want je komt tegenwoordig nogal veel malafide personen en grapjassen tegen op marktplaats.

Door uw medewerking kunnen wij van start gaan met ons GenotKot project.
De bedoeling van dit project is om verplaatsbare cabines te zetten op plaatsen waar veel mensen langskomen. Zo denken wij bv. aan festivals, betogingen, bijeenkomsten, etc. We denken ook om sommige cabines op vaste plaatsen te stationeren zoals stations, luchthavens, openbare toiletten.

Veel mensen hebben op zulke plaatsen veel stress. Ze moeten lang wachten, ze zijn lang en ver van huis, men voelt zich eenzaam. Wat is een betere manier om die stress te verlichten, of zelfs te laten verdwijnen door een orgasme te beleven? Maar op zulke plaatsen is het gewoon onmogelijk om je even bescheiden terug te trekken.
Huyttebrouck Adult Entertainment BVBA wil voorzien in die behoefte. Wij zullen uw poppen aanpassen zodat ze drie gaten hebben; een in de vagina, een in de aars en een in de mond. Daarin kan de klant zijn geslacht steken en aldus de pop gebruiken om tot een orgasme te komen. Het residu wordt opgevangen in het centrale reservoir dat op gepaste tijden geledigd kan worden.

De poppen moeten ook schokbestendig zijn omdat wij er een trilmotor in willen plaatsen wat het genot vergroot. Daarom moeten de poppen schokbestendig zijn. Wij willen de poppen ook voorzien van handvaten of iets in die stijl omdat dat goed houvast biedt.
Omdat smaken verschillen willen wij een ruim gamma aan verschillende soorten poppen aanbieden. Het is daarom van belang dat er genoeg diversiteit aanwezig is.

Bekijk het als een mobiele opblaaspop, maar dan steviger en hygiënischer.

Als het concept een succes blijkt te zijn, dan willen wij in de toekomst verder met u in zee gaan voor de levering van meer poppen.

Vooraleer wij overgaan tot verdere overeenkomsten zullen onze twee medewerkers Rocco en Sylvester even moeten langskomen om één pop te testen. Zij zullen gewoon drie gaten maken en dan die drie gaten uitgebreid proberen. Uiteraard wordt die pop ook vergoed door ons.

Met vriendelijke groeten en alvast een prettige vakantie toegewenst

Dick Huyttebrouck
General Manager Huyttebrouck Adult Entertainment BVBA
-------------------------------------

Zal er wel vingerdik opliggen dat het fake is, maar soit.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 18:47:00 #95
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_84141555
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 14:53 schreef User_Tinus het volgende:
Wie wil er gratis stickers :p

de advertentie:
http://link.marktplaats.nl/360715356

Aangeboden:
twee stickervellen van Chester
Prijs:
¤ 2,00
Omschrijving:
Ik doe twee stickervellen van Chester weg. Is zo goed als nieuw.
- knip -
Wat een gezeur en dan die moeder
  vrijdag 16 juli 2010 @ 19:10:10 #96
288676 Gijs-H
LaterSpater
pi_84142397
Ik word een klootzak!
En toen was die weg.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 02:02:59 #98
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_84159565
Die stickers.
pi_84184053
Advertentie :
quote:

REUTJES 375 euro, TEEFJES 475 euro (vaste prijs!)

Prachtige langhaartjes, 100% echte chihuahuatjes!

Gezonde pups, niets mis mee!

Lage prijs wegens zomervakantie! Het is nu of nooit, normaal zouden deze pups
veel duurder zijn!!!

Bij interesse graag langskomen om te komen kijken, er zijn bij elkaar 3 teefjes (1 wildkleur, 2 bont)
en 3 reutjes (wildkleur) , ik blijf niet bezig met foto's mailen, het zijn echt mooie pups!
Wij willen hen graag naar HUISGEZINNETJES zien vertrekken en NIET NAAR FOKKERS OF HANDELAREN!!!

De pups zijn oud genoeg om gelijk mee te mogen. Papa is 18 cm hoog, mama 22 cm hoog
GEZOND FORMAAT PUPS DUS!
Ik :

quote:
Beste,

Ik zag uw advertentie over u langharige reutje. Jammer genoeg is onze Reut een paar dagen geleden overleden door een zeer tragisch ongeluk. Ik ben eigenaar van een Chinese tent, en mijn kinderen wouden graag een pup. Ik dacht ik koop er wel een. We zijn jaren met hem gelukkig geweest tot die op de aanrecht klom en zichzelf frituurde.
Zoals ik al eerder zei een tragisch ongeluk!

Maar wij zouden nu graag een nieuwe, en de prijs volgens uw advertentie is 375 euro? We zouden hem zo graag mogelijk via TNT Post ontvangen, en daarom bied ik hierbij 400 (inclusief verzendkosten).

Ik hoor het graag!

Tim van Essen
quote:
Adverentie :

Nou Tim, ik denk dat dat niet wat gaat worden, onze pupjes zijn geen pakketjes, en ik denk dat de postbodes ook niet erg blij worden als hij zijn poepje onderweg doet, sorry hoor, gaat niet lukken
quote:
Ik :

Voert uw u honden soms cocaïne?! Wat nou geen TNT Post. Dat is de normale gang voor zaken? Dit is gewoon discriminatie voor die honden. Ik denk eraan dierenbescherming op te bellen en ze te informeren over jullie.. Want dit..
Je hebt nu een koper, en wat nou een postbode een poepje onderweg doet? Die gasten kakken over de honden heen, daarom moeten nieuwe kleren ook gelijk in de was in. Wie weet wat er in heeft gezeten...
Wat heb je trouwens met die beesten uitgevoerd? ''Pappa is 18 centimeter en Mama is 22 centimeter?'' Wat doe je met die beesten? Gadver, ik walg van je!

Heb nog steeds interesse in de peut, met gratis verzendkosten...

Met vriendelijke groet,

Tim van Essen & Co-chin Lama
  maandag 19 juli 2010 @ 08:12:21 #100
302230 Elkouw
Chocoladekoekje
pi_84223221
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 23:16 schreef MyPod het volgende:
Advertentie :
[..]

Ik :

[..]

[..]

[..]