oh spannend!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:05 schreef Vicky het volgende:
Oxy, ik hoop ook dat het gaat lukken!
Huup, ik heb van de week nog op de site voor opleiding tot VK gekeken. Lijkt me ook een supermooi beroep, maar niet te combineren met 2 kindjes denk ik.
Ik heb nu 3 sollicitaties uitstaan.. ben benieuwd
Succes morgen Estrys!
Morgen is het woensdagquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:05 schreef Vicky het volgende:
Oxy, ik hoop ook dat het gaat lukken!
Huup, ik heb van de week nog op de site voor opleiding tot VK gekeken. Lijkt me ook een supermooi beroep, maar niet te combineren met 2 kindjes denk ik.
Ik heb nu 3 sollicitaties uitstaan.. ben benieuwd
Succes morgen Estrys!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:01 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik las eerst: de ouders van Morris zijn allebei verloskundige!
Onderzoek doen is zo leuk!quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef huuphuup het volgende:
Oh en hm chinees is nog steeds helemaalen mn hart ligt bij onderzoek doen.
En toen ik op de intensive care had gelegen wilde ik daar verpleegkundige worden.quote:Maar op het moment speel ik enorm met het idee van hbo-verloskundevraag me niet hoe ik erbij kom (ik gok zelf op een meegemaakte zwangerschap en bevalling
)
quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Onderzoek doen is zo leuk!![]()
Waar wil je onderzoek naar doen? Als het met kindjes te maken moet hebben kan ik je wel bij Pedagogiek binnenloodsen.![]()
[..]
En toen ik op de intensive care had gelegen wilde ik daar verpleegkundige worden.
mijn eigengemaakte erwtensoep (recept van mijn moeder) smaakt heel anders (en veel beter) dan welke erwtensoep uit blik dan ook.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:44 schreef huuphuup het volgende:
klinkt goed!![]()
ik maak eigenlijk altijd pastasaus met tomatenpuree en water en dan allerlei meuk. Of met tomatenblokjes uit blik en meuk erdoor.mn lief is meer van de puree, ik vind de blokjes lekkerder.
Hier eten we trouwens erwtensoep. Ook zoiets wat ik ooit es zelfgemaakt wil hebben. Gewoon om te kijken of het de moeite waard is om zelf te maken (en in te vriezen) of dat je het verschil toch eigenlijk nauwelijks proeft (zoals met de meeste sambals en boemboes.)
dat zijn geen dingen die mij het gevoel geven dat ik vooral niks moet doen met dat idee wat maar blijft hameren in mn achterhoofd he?!!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:04 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Mijn nicht en haar man zijn ook allebei verloskundige! En ze hebben 3 kleine kinderen!
Ik maak ook hele lekkere (niet)vegetarische erwtensoep!! Ik maak hier altijd twee pannen, één authentiek en één vegetarisch.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:00 schreef oeke het volgende:
Oeh, mijn lief maakt zulke lekkere erwtensoep! Maar wij zijn vegetariers dus blikken zijn geen optie. Maar dat recept is echt superlekker.![]()
Ik heb cupcakes in de oven staan, het ruikt hier heerlijk!
mja een klasgenootje van me was dus zwanger geraakt tijdens haar jaar weg in China. Die heeft dus haar hele zwangerschap tot 34 weken onder begeleiding gestaan van een gyn daar in het Duitse ziekenhuis in Beijing. Ik vond het toen een beetje een engig idee maar nu vind ik het juist wel bijzonder. Maar ze was toch maar voor de bevalling naar Nederland gekomenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:15 schreef oeke het volgende:
Huup, ga je VK worden?Misschien kan je VK worden in Chinatown van Rotterdam?
Grappig dat kindjes krijgen zo'n effect op je hebben. Ik ben ineens een half winkeltje in beschilderde babyshirtjes begonnen en KD haakt mutsen.
Innepin, wat voor winkeltje wil jij beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.over smakelijke dingen gesproken, mag ik een receptje voor die linzensoep? Klinkt goed!
LL nee vind ik niet gek hoor. Heeft J. zn telefoon niet bij zich?
Veel lijkt me wel interessant, maar dat 'strippen'en 'ff voelen' en liters vruchtwater over je bakkes hoeft voor mij niet zoquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:18 schreef huuphuup het volgende:
oh en ik weet ook helemaal niet of ik daar wel geschikt voor ben joh, vk worden
wat dacht je van sproeipoep tijdens het persen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Veel lijkt me wel interessant, maar dat 'strippen'en 'ff voelen' en liters vruchtwater over je bakkes hoeft voor mij niet zo
fijn!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:33 schreef LovelyLady het volgende:
Huup, hij heeft zijn telefoon bij zich. Smste net dat het alweer gefixed is en dat hij op weg is naar het zwembad
* LovelyLady is weer opgelucht
Whuu mij niet, ik heb een aantal vrouwen tijdens de borstvoedingscursus gezien waar ik nog niet eens naast durfde te staan laat staan mn vingers erin poerenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat dacht je van sproeipoep tijdens het persen?![]()
maar nee serieus, dat zou me echt roesten om eerlijk te zijn. Zeker nu ik het zelf meegemaakt heb.
(dat strippen en voelen he! niet die sproeipoep)
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:35 schreef oeke het volgende:
Is goed Vicky!
Getver Huup.Daar heb ik mijn vader niet over gehoord gelukkig.
LL, ja, daar zou ik ook wel zenuwachtig van worden.
Ah het is al opgelost, gelukkig!
Mag ik even:![]()
![]()
![]()
Toch nog in de bus: een mooie muts van Kleurdoos voor Kobus!![]()
Wat een goed ruilproject was dat!![]()
Ik ben er helemaal blij mee.
Morgen maak ik een foto ervan, het mannetje ligt nu eindelijk te slapen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Whuu mij niet, ik heb een aantal vrouwen tijdens de borstvoedingscursus gezien waar ik nog niet eens naast durfde te staan laat staan mn vingers erin poeren
quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Whuu mij niet, ik heb een aantal vrouwen tijdens de borstvoedingscursus gezien waar ik nog niet eens naast durfde te staan laat staan mn vingers erin poeren
Nee, iets teveel voor mijn beeldend vermogen.quote:
Kun jij je langer dan 2 seconden beheersen als je een HM-pakje hebt gekregen??!quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:45 schreef oeke het volgende:
[..]
Nee, iets teveel voor mijn beeldend vermogen.![]()
Ik hoop dat lief snel uit de sauna thuiskomt want ik heb al 3 cupcakes op en zo kan ik natuurlijk nooit bij het slankclubje invoegen.![]()
Ik had ook een pakje van de H&M in de bus, maar ik weet echt niet meer wat erin zit. Zo maar eens open maken.
Het zit nog steeds dicht.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:53 schreef PM-girl het volgende:
Kun jij je langer dan 2 seconden beheersen als je een HM-pakje hebt gekregen??!
thxquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:02 schreef innepin het volgende:
Acer is een topmerk voor laptopts huupske, mijn vorige 2 waren acers en die waren heerlijk(itt mijn huidige
toshiba
). 14 inch is wel wat aan de kleine kant.
bokkepootjes doe je me geen plezier meequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:10 schreef Pvoesss het volgende:
huup heb je interesse in bokkepootjes morgenAls het een nee is dan eet ik zo het hele pak leeg
![]()
Wat zal 'ie straks opkijken als ze hem aanraden over te stappen naar sinologiequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
bokkepootjes doe je me geen plezier mee
geniet ervan
ik ga geloof ik toch ernstig met mn lief in overleg over het verloskundigeverhaal
maar eerst moet zijn scriptie nog geschreven worden... door wie laten we even in t midden
(ik ben zo fultimunctioneel!)
nah, t gaat over eten, daar kan ik wel wat meequote:Op dinsdag 3 november 2009 18:36 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wat zal 'ie straks opkijken als ze hem aanraden over te stappen naar sinologie
Acer heeft een prima kwaliteit/prijs verhouding en het zijn goede machines, alleen... heb je er pech mee, en moet-ie worden opgestuurd, ben je hem zo een paar weken kwijt, heb dit al een paar keer meegemaakt. Maar, dat weet je niet van te voren. (en moet je eigenlijk niet van uit gaan).quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:58 schreef huuphuup het volgende:
iemand met een beetje verstand van laptops?
is dit wat?
ik heb een nieuwe "nodig"...
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:52 schreef innepin het volgende:
Huup! We zitten helemaal in hetzelfde schuitje zeg. Net een baby, grootse en geniale plannen die niks met onze studie te maken hebben, maar er zit nog iets van een studie in de weg om het ook uit te voeren
das rottig zegquote:
Oh echt? Ook nadat die vent vorige week dat gasblok vervangen had?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
das rottig zeg![]()
kun je daar iemand voor bellen die het komt maken?
Mijn verwarming doet het nog steeds niethet is hier echt steenkoud
morgen maar de monteur optrommelen denk k.
Nou, gelukt dus!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
oxy wat vervelend allemaal, zowel van je lekkende huisje als van het niet meewerkende LOI!
Ik wilde vroeger ook verloskundige worden. En wijkverpleegkundige op het consultatiebureau, en politieagent, en fietsenmaker.
Nee, dat kan niet. Het is al een probleem sinds de bouw, de vorige bewoner had er ook last van. Maar aangezien het een vreselijke logge instelling is waar ik woon (niks dan goeds over de dagelijkse hulp, maar dingen maken/oplossen/door de ''molen'' krijgenquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
das rottig zeg![]()
kun je daar iemand voor bellen die het komt maken?
Hihi, ik kapster en weeshuishoudsterquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik wilde vroeger ook verloskundige worden. En wijkverpleegkundige op het consultatiebureau, en politieagent, en fietsenmaker.
Haha ja inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |