quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef tong80 het volgende:
Het hele ooit briljante topic is verneukt
Ik eigenlijk ookquote:Op maandag 9 november 2009 01:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vond dit eigenlijk meer een TRU topic dan een ONZ topic.
Opzouten kutkloon, je bent niet welkom meer.quote:Op maandag 9 november 2009 01:54 schreef slaapt-remlof-al het volgende:
Het zijn gewoon meerdere mensen
Doe eens rustig, je overtreedt de policy!quote:Op maandag 9 november 2009 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Opzouten kutkloon, je bent niet welkom meer.
1 2 3 | AddSmile(' :P ') |
Ik ben blij dat iemand het met me eens is.quote:
Nou op mijn steun hoef je niet te rekenen!quote:Op maandag 9 november 2009 13:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ben blij dat iemand het met me eens is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
quote:Op maandag 9 november 2009 13:33 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Nou op mijn steun hoef je niet te rekenen!
Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Oh, sorry. SORRY VOOR NIKS!quote:Op maandag 9 november 2009 13:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn leven zal nooit meer hetzelfde zijn.
Aangezien het begrip artificial inhoudt dat het niet door de natuur bewerkt of verkregen wordt, maar door mensen gemaakt of ontworpen kan de mens niet zelf AI hebben.quote:Op maandag 9 november 2009 23:09 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ach, zijn niet alle mensen gewoon een ingewikkelde vorm van AI?
Daarom ben (was) jij zo actief in VBL!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:05 schreef tong80 het volgende:
Ik haat topics waarin mensen willen laten zien hoe intelligent ze zijn.
Het wordt steeds gekker hier als ze nou zouden zeggen Tong is Martin Brozius.quote:
Maar Martin Brozius ken ik niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker hier als ze nou zouden zeggen Tong is Martin Brozius.
Jr.quote:
Okquote:Op dinsdag 10 november 2009 16:44 schreef blckbb het volgende:
Maar Martin Brozius ken ik niet.
Frank Sinatra wel en hij maakt toffe muziek, dus jij bent Frank Sinatra.
spellingquote:
Uit het topic:quote:Op dinsdag 3 november 2009 03:09 schreef Maanvis het volgende:
Even de feiten op een rij:
Vast patroon van korte posts met smileys: tong80's posts zijn altijd kort en bondig. Vaak 2 of 3 regels korte tekst, en daarna een smiley als 'uitsmijter'. Dit lijkt erg veel op het toenmalige AI-experiment 'baukel', dat door een aantal users gedaan werd. Korte posts volgens een vast patroon plaatsen zorgt ervoor dat het summiere taalgebruik van de tong80-bot niet zo opvalt.
Uit het topic:quote:Zoekmachine-effect: Net zoals de meeste bots heeft tong80 een grote datacapaciteit. Deze gebruikt de bot om voorgevormde quotes te plaatsen. Echter, wanneer de tong80-bot een discussie aangaat komt ie altijd met nutteloze feitjes die wel met het onderwerp te maken hebben, maar niets aan de discussie zelf toevoegen of een punt bewijzen. Dit effect zie je ook als je op google 'ik doe een gok' intikt.
Uit het topic:quote:Inhumaan bioritme: Zoals velen bekend post tong80 24 uur per dag, 7 dagen per week en in een snelheid die de meesten hier overtreft. Dit kan alleen verklaard worden door een geautomatiseerd postsysteem. Doorgaans participeert de tong80-bot in rond de 20 topics tegelijkertijd in de lopende discussies, nog iets wat menselijk niet mogelijk is.
quote:Emotieloosheid: Net zoals de meeste computers is de tong80-bot nooit boos, verdrietig, blij, geil, of teleurgesteld. Dit probeert hij wel met smileys te simuleren, maar aan zijn taalgebruik en houding merk je dat het allemaal nep is.
Op zondag 6 september 2009 18:49 schreef Arn0 het volgende:quote:Geen IRL-leven: tong80 komt nooit op meets. tong80 post nooit over dingen die in zijn leven gebeuren. tong80 heeft nooit nieuwe foto's in zijn fotoboek. tong80 zit niet op hyves, niet op twitter en niet op facebook. uit deze zaken blijkt dat hij geen real life heeft, en dus waarschijnlijk een bot is.
Feiten bewezen.quote:Deze 5 feiten bewijzen elk dat we met naar alle waarschijnlijkheid aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen concluderen dat tong80 geen menselijke user is, maar een bot. Althans, zo luidt mijn conclusie.
Post een filmpje waarin je op je hand hebt staan << Hoi FOK! >> en tegelijkertijd je buurvrouw anaal vernedert.quote:Op zondag 15 november 2009 20:50 schreef OnurAir het volgende:
Oké, Tong80.
Doe iets speciaals op FOK! zodat wij zeker weten dat jij geen bot bent.
Dit mag je zelf verzinnen, maar het moet echt menselijk zijn; iets wat bots niet kunnen.
Veeg mij opquote:Op dinsdag 3 november 2009 03:09 schreef Maanvis het volgende:
Ik dacht het al langer, maar sinds vandaag heb ik dan eindelijk genoeg data om hierover met een goed gevoel een topique te openen. De laatste tijd lijkt het er in steeds sterkere mate op dat de user tong80 niet, zoals gebruikelijk, bediend wordt door een menselijk persoon, maar in werkelijkheid een geavanceerde vorm van kunstmatige intelligentie is.
Even de feiten op een rij:
Vast patroon van korte posts met smileys: tong80's posts zijn altijd kort en bondig. Vaak 2 of 3 regels korte tekst, en daarna een smiley als 'uitsmijter'. Dit lijkt erg veel op het toenmalige AI-experiment 'baukel', dat door een aantal users gedaan werd. Korte posts volgens een vast patroon plaatsen zorgt ervoor dat het summiere taalgebruik van de tong80-bot niet zo opvalt.
Zoekmachine-effect: Net zoals de meeste bots heeft tong80 een grote datacapaciteit. Deze gebruikt de bot om voorgevormde quotes te plaatsen. Echter, wanneer de tong80-bot een discussie aangaat komt ie altijd met nutteloze feitjes die wel met het onderwerp te maken hebben, maar niets aan de discussie zelf toevoegen of een punt bewijzen. Dit effect zie je ook als je op google 'ik doe een gok' intikt.
Inhumaan bioritme: Zoals velen bekend post tong80 24 uur per dag, 7 dagen per week en in een snelheid die de meesten hier overtreft. Dit kan alleen verklaard worden door een geautomatiseerd postsysteem. Doorgaans participeert de tong80-bot in rond de 20 topics tegelijkertijd in de lopende discussies, nog iets wat menselijk niet mogelijk is.
Emotieloosheid: Net zoals de meeste computers is de tong80-bot nooit boos, verdrietig, blij, geil, of teleurgesteld. Dit probeert hij wel met smileys te simuleren, maar aan zijn taalgebruik en houding merk je dat het allemaal nep is.
Geen IRL-leven: tong80 komt nooit op meets. tong80 post nooit over dingen die in zijn leven gebeuren. tong80 heeft nooit nieuwe foto's in zijn fotoboek. tong80 zit niet op hyves, niet op twitter en niet op facebook. uit deze zaken blijkt dat hij geen real life heeft, en dus waarschijnlijk een bot is.
Deze 5 feiten bewijzen elk dat we met naar alle waarschijnlijkheid aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen concluderen dat tong80 geen menselijke user is, maar een bot. Althans, zo luidt mijn conclusie.
De vraag is alleen, met deze kennis in acht nemende, hoe gaan we vanaf nu met tong80 om? Moeten we hem vanaf nu als een bot behandelen, of denk je dat tong80 ooit boven zijn programmatuur kan uitstijgen en een echt mens kan worden?
Eerder bejaardenthuis lijkt me.quote:
Mag ik je aanraken dan?quote:
2 verschillende smileys!quote:
Mmmm... Vandaar:quote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Een experiment van de computercursus daar?
quote:Goed je zondagse groenten kouwen zodat het gelijkmatig in je bloed komt.
Trusten
![]()
Het zou niet mogen kunnen.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 18:00 schreef OnurAir het volgende:
[..]
Het tong80-systeem heeft een bug!
quote:Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Doe er eens nog een als je durft.
quote:Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Doe er eens nog een als je durft.
Heeft ie wel vaker hoor, toch zeker 0,5%.quote:Op maandag 16 november 2009 18:28 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
HOLY FUCK EVEN QUOTEN VOOR HET NAGESLACHT.
Een Tong post zonder!!
Tong80 = Agent Smith?quote:Op maandag 16 november 2009 18:32 schreef sig000 het volgende:
Soms zelfs met menselijke trekjes. check: Sebasser is overleden
De maker van tong80 post zelf ook wel eens dingen zoals dat, weer een dekmantelquote:Op maandag 16 november 2009 18:32 schreef sig000 het volgende:
Soms zelfs met menselijke trekjes. check: Sebasser is overleden
Ahh ok, dan zie ik overeenkomsten.quote:Op maandag 16 november 2009 19:02 schreef Wing het volgende:
[..]
Een uit de hand gelopen programma in 'The Matrix'.
Dat moet wel!quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 18:51 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Poeh, nog een zou je echt niet durven.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik had er een topic over gemaakt, en die is nu dicht
nee, er was al een ander topic over ofzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:44 schreef OnurAir het volgende:
[..]
Werd waarschijnlijk aangezien voor bagger. Tegenwoordig zit er weinig verschil in.
Mods moeten beter lezen...quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, er was al een ander topic over ofzomaar dat ging daar helemaal niet over
Who says ?quote:
Dan begint God gewoon met een nieuwe wereld.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:20 schreef cablegunmaster het volgende:
ach ja dood gaan we allemaal 2012 is geen uitzondering
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 18 november 2009 12:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan begint God gewoon met een nieuwe wereld.
En Start Tong met 0.
De Turing test gaat dan wel makkelijk, aangezien dat hij hier post. Maar, die tweede...quote:Op woensdag 18 november 2009 10:21 schreef Beelzebufo het volgende:
Turing test
Voight-Kampff test
Hoe zou tongbot dáár doorheenkomen??
Dit is te verklaren:quote:372885 (gemiddeld 114 per dag)
Als het aantal leestekens geteld zou worden , zag de postcount er heel anders uit.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef OnurAir het volgende:
[..]
Dit is te verklaren:
Tong post vaak korte baggerberichten, waardoor hij sneller naar het volgende topic kan gaan. Opgelost.
Dan is het ook geen postcount. Ik zou zeggen: tong, kom bij Whatpulse!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als het aantal leestekens geteld zou worden , zag de postcount er heel anders uit.
De groepsfase van het WK in Frankrijk was voor Nederland een mooie warming up zou later blijken. De 5 doelpunten tegen Korea waren een voorbode voor alles wat er nog zou komen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef OnurAir het volgende:
Tong post vaak korte baggerberichten, waardoor hij sneller naar het volgende topic kan gaan. Opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |