abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74345179
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nok zei het mooi
[..]

Welke dingen zijn vaker voorgekomen? Ziektes op deze schaal?
Natuurlijk hoef je niet te enten, maar het is ook vrij naief te denken dat er nooit meer iets voor zal komen als de Spaanse griep ofzo. En als het al zo is dat het niet meer voorkomt is het dus door de medische vooruitgang. Maar dan toch géén vaccin willen nemen.

Het is idd allemaal aardig opgeklopt en lijkt vooralsnog vrij onschuldig virusje, maar wat moet de regering dan doen? Niks? Lekker afwachten tot het overwaait? En als het muteert tot een wél dodelijk virus, dán pas gaan kijken of er een vaccin is? Dat es rustig inkopen, verdelen, en dan pas gaan enten?
pi_74345247
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:12 schreef Morretje het volgende:
oh en bah BB, wat een ellende nog steeds bij jullie. En wat jammer ook dat het nog niet duidelijk opwaarts gaat!
Yeah, we duimen gewoon elke dag weer opnieuw. Meer kunnen we niet doen.
O+ 11-06-2009 O+
pi_74345577
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:16 schreef bigbird het volgende:

[..]

Yeah, we duimen gewoon elke dag weer opnieuw. Meer kunnen we niet doen.
Blijft gewoon lastig dit soort situaties en ik weet ook niet wat ik tegen je moet zeggen. In ieder geval sterkte ermee.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_74345668
Dank je, vind het allang fijn dat er nog mensen geinteresseerd zijn. Het is ondertussen al 4 weken geleden dat ze opgenomen is op de IC en veel mensen vinden het na een week niet meer belangrijk en begrip is dan vaak weg. Gelukkig mogen we op werk nog wel elke dag een uur eerder weg
O+ 11-06-2009 O+
pi_74345729
Het is nog altijd zo ook hier in Nederland dat je bij elk vaccin (in ieder geval die van het kinderinentingschema) de keuze hebt om niet te enten omdat 95% zich wel laat enten en je daardoor nauwelijks risico. Als we allemaal massaal niet enten loopt het risico dus op.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_74345884
Hoe zou het met leipe Loutje zijn
pi_74346229
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dit soort dingen zijn vaker voorgekomen. Dan ben ik maar een alu-hoedje.
Als ik het even kan voorkomen wil ik het niet en wil ik ook niet dat mijn zoon ingeent wordt.

En verder ben ik lief geweest voor Meneer UWV
Hij was ook lief en beter voorbereid. Hij had zowaar zijn huiswerk (opzoeken wat een EVC is en hoe je het kunt krijgen) gedaan en was maar 10 minuten te laat. Hij had zowaar nog nuttige tips voor me.
Dat is idd handig een EVC aanvragen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:54:51 #208
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74346443
Mor, de eerste 12 weken mag je hem niet hebben hoor
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:55:37 #209
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_74346463
Nog meer alu hoedjes hier hoor, Strega en ik zijn er ook geen onvoorwaardelijke voorstander van. We zijn niet pricipieel tegen vaccinaties, maar er eens kritisch naar kijken kan echt geen kwaad. Als je nu leest dat kinderen voor sommige scholen/creches gevaccineerd moeten zijn tegen de mazelen, dan hebben wij zoiets van, WTF, enten tegen een gewone kinderziekte?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_74346475
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:55 schreef Pagan het volgende:
Nog meer alu hoedjes hier hoor, Strega en ik zijn er ook geen onvoorwaardelijke voorstander van. We zijn niet pricipieel tegen vaccinaties, maar er eens kritisch naar kijken kan echt geen kwaad. Als je nu leest dat kinderen voor sommige scholen/creches gevaccineerd moeten zijn tegen de mazelen, dan hebben wij zoiets van, WTF, enten tegen een gewone kinderziekte?
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het is nog altijd zo ook hier in Nederland dat je bij elk vaccin (in ieder geval die van het kinderinentingschema) de keuze hebt om niet te enten omdat 95% zich wel laat enten en je daardoor nauwelijks risico. Als we allemaal massaal niet enten loopt het risico dus op.
quote:
Kinderen kunnen behoorlijk ziek zijn van mazelen, maar de ziekte is het meest gevreesd om de ernstige tot zeer ernstige complicaties die soms optreden, zoals middenoorontsteking, longontsteking en hersenvliesontsteking. Mazelen kan dodelijk verlopen. Er is geen behandeling voor deze ziekte. De ergste symptomen treden op bij kinderen onder de 5 jaar en volwassenen boven de 20 jaar. Daarnaast komt bij een zeer klein aantal mensen (enkele per miljoen) die met het mazelenvirus besmet zijn na vele maanden tot jaren een fatale hersenontsteking voor, de subacute scleroserende panencephalitis, die altijd fataal verloopt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:56:17 #211
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_74346478
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe zou het met leipe Loutje zijn
Kweenie, ik zal zo ff bellen, maar moet nog ff regelen dat ik een uur eerder weg kan.
Juist vandaag is onze servert overleden en lopen er 2 computermannetjes rond.
Dus denk niet dat baas blij is met m'n vriendelijke verzoek
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:56:37 #212
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_74346491
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:30 schreef bigbird het volgende:
Dank je, vind het allang fijn dat er nog mensen geinteresseerd zijn. Het is ondertussen al 4 weken geleden dat ze opgenomen is op de IC en veel mensen vinden het na een week niet meer belangrijk en begrip is dan vaak weg. Gelukkig mogen we op werk nog wel elke dag een uur eerder weg
Is er nog progressie?
pi_74346502
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:55 schreef Pagan het volgende:
Wellicht willen ze gewoon verspreiding tegen gaan? En dan is het dus wel zo handig als IEDEREEN gevaccineerd is, want anders heeft 't geen nut.

Maar juridisch kunnen ze je het nooit verplichten natuurlijk, maar wellicht wel als randvoorwaarde stellen ofzo.
pi_74346518
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Kweenie, ik zal zo ff bellen, maar moet nog ff regelen dat ik een uur eerder weg kan.
Juist vandaag is onze servert overleden en lopen er 2 computermannetjes rond.
Dus denk niet dat baas blij is met m'n vriendelijke verzoek
Computermannetjes
pi_74346643
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Mor, de eerste 12 weken mag je hem niet hebben hoor
Ich weiss, maar das dus tot vrijdag..
En aangezien ze over een week of 2 (toch?) beginnen met vaccineren. Alleen weet mijn huisarts nog niet dat ik zwanger ben
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_74346856
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:01 schreef Morretje het volgende:

[..]

Ich weiss, maar das dus tot vrijdag..
En aangezien ze over een week of 2 (toch?) beginnen met vaccineren. Alleen weet mijn huisarts nog niet dat ik zwanger ben
Foei die arme man
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_74347070
BigBird Trekken jullie het nog een beetje?

Wat betreft die vaccinatie: als ik tot een risicogroep zou horen dan zou ik met laten prikken. Maar als gezond persoon vind ik het allemaal een beetje overtrokken.

Al vertelde iemand me gisteren dat haar zus (30 jaar, kerngezond) op de IC ligt na een week mexicaanse griep. Uitgedroogd, leverfalen en andere shit. En ze reageerde niet echt op medicatie.

Geen Draakjes nieuws vernomen?

Ik heb net de katten gewogen:
Satsu: 2,3 kilo (hij is 4 maanden )
Yoko: 3,4 kilo (die wordt binnenkort de lichtste in het gezin)
Naartjie: 6 kilo

Als ik alles op Carnibest heb staan gaat er dus een 500 grams worst per dag doorheen. *gloep*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:20:36 #218
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74347142
Is er een Baloe update?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:21:45 #219
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74347184
Ik weet niet eens hoeveel gram Jazz krijgt. Wij snijden steeds een schijf van wat, 2cm of zo en doen die door de helft.
pi_74347325
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Foei die arme man
Waarom? Ik kom er noooooit!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_74347360
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
Is er een Baloe update?
En dat!
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel gram Jazz krijgt. Wij snijden steeds een schijf van wat, 2cm of zo en doen die door de helft.
Van een 500 gram worst? En dat per dag? Is dat niet wat weinig?

Met Siets woog ik het precies af omdat zij met haar nierfalen zat. Nu schat ik het ook zo'n beetje in. Ze krijgen nu 's morgens een halve worst (Naartjie 1/3, Yoko en Satsu samen 2/3). Nadat ik terugben van vakantie zet ik ze helemaal over en krijgen ze 's morgens een halve en 's avonds een halve.
Als Satsu zo door blijft groeien kan ik wellicht nog niet eens toe met 1 worst per dag. Volgens mij wordt die ook 6 kilo als ik het niet in de gaten houd.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74347390
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:56 schreef Pagan het volgende:

[..]

Is er nog progressie?
Neh, momenteel gaat het even weer wat minder...
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:18 schreef Cat22 het volgende:
BigBird Trekken jullie het nog een beetje?

Wat betreft die vaccinatie: als ik tot een risicogroep zou horen dan zou ik met laten prikken. Maar als gezond persoon vind ik het allemaal een beetje overtrokken.

Al vertelde iemand me gisteren dat haar zus (30 jaar, kerngezond) op de IC ligt na een week mexicaanse griep. Uitgedroogd, leverfalen en andere shit. En ze reageerde niet echt op medicatie.

Geen Draakjes nieuws vernomen?

Ik heb net de katten gewogen:
Satsu: 2,3 kilo (hij is 4 maanden )
Yoko: 3,4 kilo (die wordt binnenkort de lichtste in het gezin)
Naartjie: 6 kilo

Als ik alles op Carnibest heb staan gaat er dus een 500 grams worst per dag doorheen. *gloep*
Het gaat, het is wat behelpen en het wordt ondertussen wat stoffig in huis, maar het komt vast allemaal goed..

Wat een gewichten Onze katten wegen ook ongeveer zoiets. Eightball woog op een gegeven moment ong. 7 kilo, dus die hebben we op dieet gezet. Het is een forse kater, maar dat was wel beetje té
O+ 11-06-2009 O+
pi_74347401
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:20 schreef Harajuku. het volgende:
Is er een Baloe update?
Als je nou es een postje of 10 terugleest
pi_74347456
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:27 schreef bigbird het volgende:

[..]

Neh, momenteel gaat het even weer wat minder...
[..]

Het gaat, het is wat behelpen en het wordt ondertussen wat stoffig in huis, maar het komt vast allemaal goed..

Wat een gewichten Onze katten wegen ook ongeveer zoiets. Eightball woog op een gegeven moment ong. 7 kilo, dus die hebben we op dieet gezet. Het is een forse kater, maar dat was wel beetje té
Huis = bijzaak. Er zijn nu andere, meer belangrijke dingen. Fijn dat jullie bazen zo meewerken trouwens!

6 kilo Naartjie is ook post-dieet. En hij staat nu nog steeds op een mix van lightvoer naast zijn Carnibest.
Gelukkig zijn Yoko en Naartjie er nu voor de exercise.
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:30:12 #225
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74347511
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En dat!
[..]

Van een 500 gram worst? En dat per dag? Is dat niet wat weinig?

Met Siets woog ik het precies af omdat zij met haar nierfalen zat. Nu schat ik het ook zo'n beetje in. Ze krijgen nu 's morgens een halve worst (Naartjie 1/3, Yoko en Satsu samen 2/3). Nadat ik terugben van vakantie zet ik ze helemaal over en krijgen ze 's morgens een halve en 's avonds een halve.
Als Satsu zo door blijft groeien kan ik wellicht nog niet eens toe met 1 worst per dag. Volgens mij wordt die ook 6 kilo als ik het niet in de gaten houd.
Wij hebben kiloworsten. Hij krijgt 's ochtends en 's avonds zo'n half stuk, dan is ie vol en hij blijft zo op prima gewicht. In het begin gaven we nog wat meer, maar dat was eik teveel voor hem, toen zijn we hier op uit gekomen. We meten het niet af of zo, 't is ongeveer en soms iets meer maar ja, hij heeft er schijnbaar genoeg aan.

Crarlie de hond van 30kilo krijgt een worst in drieën, en dan 's ochtends en 's avonds één zo'n stuk. Lex zit nog op een worst in vieren, maar die gaat ook maar over op drie.
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:31:35 #226
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74347562
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Als je nou es een postje of 10 terugleest
Oh, ja. Ik had dus juist een keer geen zin om 2 topics te gaan teruglezen, vandaar dat ik het even vroeg.
pi_74347578
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:31 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, ja. Ik had dus juist een keer geen zin om 2 topics te gaan teruglezen, vandaar dat ik het even vroeg.
Er is nieuws dat er geen nieuws is
pi_74347956
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Huis = bijzaak. Er zijn nu andere, meer belangrijke dingen. Fijn dat jullie bazen zo meewerken trouwens!

6 kilo Naartjie is ook post-dieet. En hij staat nu nog steeds op een mix van lightvoer naast zijn Carnibest.
Gelukkig zijn Yoko en Naartjie er nu voor de exercise.
Ben het er mee eens dat het bijzaak is, behalve dan dat ik redelijk zwaar allergisch ben voor huisstof en huismijt Dus ik kan hier zelf ook nog ziek van worden

Onze buurkat was zo dik dat ie niet eens normaal zichzelf kon wassen. Een hele dikke rode kater Geen gezicht!
O+ 11-06-2009 O+
pi_74348084
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef bigbird het volgende:

[..]

Ben het er mee eens dat het bijzaak is, behalve dan dat ik redelijk zwaar allergisch ben voor huisstof en huismijt Dus ik kan hier zelf ook nog ziek van worden
Da's dan minder idd.
quote:
Onze buurkat was zo dik dat ie niet eens normaal zichzelf kon wassen. Een hele dikke rode kater Geen gezicht!
Toen Naartjie bijna niet meer door het katteluik paste is hij op dieet gezet. Hij is nog steeds (wat) te dik, maar dat vet krijg ik er niet af. En hij kna prima lopen, wassen en springen dus ik laat het zo.
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:47:44 #230
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_74348150
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 11:39 schreef JJH het volgende:

[..]

Zal ik een soort van examen maken?
Goed plan!
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:49:46 #231
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74348226
Ik vind dikke dieren altijd zo ontzettend sneu. Ik kan me niet voorstellen dat die beesten zich er goed bij voelen en dan ook nog de kwalen die ze er later van krijgen . En dan op Youtube en Icanhascheezburger altijd van die fucking dikke katten en mensen maar lachen, nou leuk .

Niets tegen Cat trouwens, ik weet wel dat jij je dieren goed verzorgd.
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2009 @ 13:52:59 #232
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_74348341
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dit soort dingen zijn vaker voorgekomen. Dan ben ik maar een alu-hoedje.
Als ik het even kan voorkomen wil ik het niet en wil ik ook niet dat mijn zoon ingeent wordt.

Wij denken er hier net zo over.

En verder ben ik lief geweest voor Meneer UWV
Hij was ook lief en beter voorbereid. Hij had zowaar zijn huiswerk (opzoeken wat een EVC is en hoe je het kunt krijgen) gedaan en was maar 10 minuten te laat. Hij had zowaar nog nuttige tips voor me.
Nou ja, je kunt hem beter mee dan tegen hebben.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_74348465
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dikke dieren altijd zo ontzettend sneu. Ik kan me niet voorstellen dat die beesten zich er goed bij voelen en dan ook nog de kwalen die ze er later van krijgen . En dan op Youtube en Icanhascheezburger altijd van die fucking dikke katten en mensen maar lachen, nou leuk .

Ja het is wel sneu, zeker als ze er zelf last van gaan krijgen en mensen ze maar vol blijven proppen.
Toen ik nog in Delft woonde hadden we van die onderburen.
Superdikke kat, beest lag altijd superzielig en verveeld alleen maar in de vensterbank
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2009 @ 13:56:43 #234
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_74348476
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:06 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat zegt mijn beeb ook altijd tegen mij
Komt ze ook "uut Grunn?".
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  dinsdag 3 november 2009 @ 13:58:59 #235
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74348559
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:56 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja het is wel sneu, zeker als ze er zelf last van gaan krijgen en mensen ze maar vol blijven proppen.
Toen ik nog in Delft woonde hadden we van die onderburen.
Superdikke kat, beest lag altijd superzielig en verveeld alleen maar in de vensterbank
Je ziet het bij de gezin Goldens ook heel vaak, worsten op pootjes . Ik probeer er echt op te letten dat mijn dieren goed op gewicht komen, zijn en blijven.
pi_74349023
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef Harajuku. het volgende:

Naartjie heeft overgewicht maar het grote verschil met echt vette beesten vind ik dat hij dus wel nog bovenop De Paal kan springen. En zijn bips kan wassen. En rennen (als hij daar zin in heeft).
Maar het beest is lui dus van lichaamsbeweging moet hij het niet hebben om af te vallen. Gelukkig dat het dieet wel heeft geholpen. Achteraf heb ik te lang gewacht toen. Hij kon niet meer bij zijn bips en snurkte vaak als hij sliep. Dat gaat nu allemaal weer een stuk beter.
Hij is van zichzelf ook fors gebouwd, de 3,4 kilo van Yoko zouden echt niet bij hem passen. Maar een gewicht van rond de 5 kilo zou wel beter zijn. Dus ik blijf op zijn eten letten.
En zorg ervoor dat, wat erin gaat, van goede kwaliteit is.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 november 2009 @ 14:15:31 #237
163650 Greys
pi_74349114
Bink ziet er een beetje propperig uit maar die is volgens de DA uitstekend van gewicht.
Boor ziet er ook super uit, eerder dun dan dik, maar dat is omdat Bengalen slanke katten zijn.
Hij heeft alleen een beetje hangbuikje, maar ik ben er nog niet uit of dat ook echt buikje is of gewoon buikpluis

Zometeen naar de schoonheidsmuts!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 november 2009 @ 14:16:40 #238
163650 Greys
pi_74349159
Weet er iemand de echte voornaam van Draakje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:16:48 #239
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74349162
Cat, heb jij t over kiloworsten cb???
Wow, das echt veul dan!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74349390
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Cat, heb jij t over kiloworsten cb???
Wow, das echt veul dan!
Nee 500 gram.

Mijn vrouwtje heeft geen kiloworsten en volgens mij worden die voor kat ook niet veel gemaakt.
Voor mij geen probleem, ik kan precies vijf 500 grams worsten dwars in mijn diepvriesbakje leggen. En dat drie verdiepingen hoog. Straks weer halen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74349440
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:15 schreef Greys het volgende:
Bink ziet er een beetje propperig uit maar die is volgens de DA uitstekend van gewicht.
Boor ziet er ook super uit, eerder dun dan dik, maar dat is omdat Bengalen slanke katten zijn.
Hij heeft alleen een beetje hangbuikje, maar ik ben er nog niet uit of dat ook echt buikje is of gewoon buikpluis

Zometeen naar de schoonheidsmuts!
Dat kun je bij Boor toch makkelijk voelen als hij staat? Of wil meneer dat niet? Naartjie en Satsu hebben beiden een hangbuik. Los vel met pluis. Yoko heeft nog steeds 1 wapperende tet.

En zo zwaait er altijd wat in huize Cat.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:25:22 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74349478
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:12 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Naartjie heeft overgewicht maar het grote verschil met echt vette beesten vind ik dat hij dus wel nog bovenop De Paal kan springen. En zijn bips kan wassen. En rennen (als hij daar zin in heeft).
Maar het beest is lui dus van lichaamsbeweging moet hij het niet hebben om af te vallen. Gelukkig dat het dieet wel heeft geholpen. Achteraf heb ik te lang gewacht toen. Hij kon niet meer bij zijn bips en snurkte vaak als hij sliep. Dat gaat nu allemaal weer een stuk beter.
Hij is van zichzelf ook fors gebouwd, de 3,4 kilo van Yoko zouden echt niet bij hem passen. Maar een gewicht van rond de 5 kilo zou wel beter zijn. Dus ik blijf op zijn eten letten.
En zorg ervoor dat, wat erin gaat, van goede kwaliteit is.
Ja, maar dat heb je bij mensen ook wel. Niet iedereen is maat 36, maar met een maat 40 val je ook niet gelijk dood neer omdat je zo ongezond bent of zo. En met katten is het ook wel lastig, hoor. Met Crarlie kan ik lekker lang lopen en we rennen vaak even wat, doe dat maar eens met de kat

Bij Jazz denken ze altijd dat een fatass is Allemaal haar. Granted, er moet niets meer bij, maar ook niet af.

Bij Crarlie denkt men eerder dat ie te dun is, maar hij is gewoon slank en ontzettend gespierd.
  † In Memoriam † dinsdag 3 november 2009 @ 14:25:33 #243
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_74349483
Even snel een tvp'tje.

't is zo druk dat ik nu pas tijd heb wat voor mezelf te doen, en eigenlijk zelfs dat niet.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:26:44 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74349534
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee 500 gram.

Mijn vrouwtje heeft geen kiloworsten en volgens mij worden die voor kat ook niet veel gemaakt.
Voor mij geen probleem, ik kan precies vijf 500 grams worsten dwars in mijn diepvriesbakje leggen. En dat drie verdiepingen hoog. Straks weer halen!
SPOILER
Oh, niet? Toen wij op dit adres kwamen en we ook kat wilden lagen daar ook gewoon kiloworsten.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 november 2009 @ 14:28:17 #245
163650 Greys
pi_74349577
Ik ben zo weg, maar als iemand voor mij:

- de echte naam (alleen voornaam evt.) van Draakje heeft (adres heb ik inmiddels van Yns!)
- naam en adres van Bigbird

heeft, wil diegene me dan PM-en alsjeblieft?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:28:59 #246
176471 oh-oh
pi_74349594
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee 500 gram.

SPOILER
Oh ik dacht al dat die katten zoveel meer vraten dan mijn honden
Billy Karel en Kees doen 4 dagen met 1 kilo, met 8 kilo bakken carnivoer kom ik voor 3 honden de maand door.
Kees en Karel zijn dikke padden, maar superactief en dr gaat echt niks vanaf terwijl ze elk een eetlepel per dag eten. Zo lang ze zo goed hard kunnen sjezen vind ik het maar best.
Billy is echt perfect qua lijf, die wordt sneller es te dun dan te dik, en Chico is alweer aan het afvallen, heeft ie vorige winter ook gedaan, hij verbruikt heel veel energie om zich warm te houden in de winter, dus die gaat vanaf deze week op twee porties duck van 100 gram per dan ipv 1. En dan staan er nog de hele dag brokken thuis en op kantoor.
SPOILER
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74349627
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:26 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Oh, niet? Toen wij op dit adres kwamen en we ook kat wilden lagen daar ook gewoon kiloworsten.
Misschien dat ze ze deze keer wel heeft en anders ga ik ernaar vragen. Ik ben sinds kort weer terug op de Carnibest dus kan niet verwachten dat ze meteen alles uitgebreid in huis heeft. Zo groot schijnt de markt voor katten nog niet te zijn. Maar als die kiloworsten stom in mijn vriezer passen blijf ik bij 500 gram. Ook al is dat wat duurder.

Ik = lui. Het verkooppunt zit op 500 meter van mijn huis maar ik wil er niet vaker naartoe dan noodzakelijk.
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:34:46 #248
176471 oh-oh
pi_74349813
Ik heb net zo een leuk kadootje gekocht voor mn dinnetje dat mijn kerstkaarten gemaakt heeft trouwens
Een Hello Kitty adventkalender
Zodra de kaarten binnen zijn gaat dr een op de post met die kalender dr bij.
Ik kocht ze bijna ook voor mn nichtjes, tot ik bedacht dat mn zusje de laatste keer dat ik adventkalenders kocht voor die kids eerst vergeten was ze te geven en ze daarna alles in 1 keer open liet maken omdat ze daar toch echt niet elke dag tijd voor had
Dus helaas pindakaas, die krijgen dr geen meer van deze tante.
( Groucho Marx )
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:39:48 #249
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_74350008
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:56 schreef Strega het volgende:
Komt ze ook "uut Grunn?".
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_74350040
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 14:39 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Jij dacht 'Wat je van ver haalt is lekker' ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')