Kweenie, ik zal zo ff bellen, maar moet nog ff regelen dat ik een uur eerder weg kan.quote:
Is er nog progressie?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:30 schreef bigbird het volgende:
Dank je, vind het allang fijn dat er nog mensen geinteresseerd zijn. Het is ondertussen al 4 weken geleden dat ze opgenomen is op de IC en veel mensen vinden het na een week niet meer belangrijk en begrip is dan vaak weg. Gelukkig mogen we op werk nog wel elke dag een uur eerder weg
Wellicht willen ze gewoon verspreiding tegen gaan? En dan is het dus wel zo handig als IEDEREEN gevaccineerd is, want anders heeft 't geen nut.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:55 schreef Pagan het volgende:
Nog meer alu hoedjes hier hoor, Strega en ik zijn er ook geen onvoorwaardelijke voorstander van. We zijn niet pricipieel tegen vaccinaties, maar er eens kritisch naar kijken kan echt geen kwaad. Als je nu leest dat kinderen voor sommige scholen/creches gevaccineerd moeten zijn tegen de mazelen, dan hebben wij zoiets van, WTF, enten tegen een gewone kinderziekte?
Computermannetjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie, ik zal zo ff bellen, maar moet nog ff regelen dat ik een uur eerder weg kan.
Juist vandaag is onze servert overleden en lopen er 2 computermannetjes rond.
Dus denk niet dat baas blij is met m'n vriendelijke verzoek
Ich weiss, maar das dus tot vrijdag..quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Mor, de eerste 12 weken mag je hem niet hebben hoor
Foei die arme manquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:01 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ich weiss, maar das dus tot vrijdag..![]()
En aangezien ze over een week of 2 (toch?) beginnen met vaccineren. Alleen weet mijn huisarts nog niet dat ik zwanger ben
En dat!quote:
Van een 500 gram worst? En dat per dag? Is dat niet wat weinig?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet niet eens hoeveel gram Jazz krijgt. Wij snijden steeds een schijf van wat, 2cm of zo en doen die door de helft.
Neh, momenteel gaat het even weer wat minder...quote:
Het gaat, het is wat behelpen en het wordt ondertussen wat stoffig in huis, maar het komt vast allemaal goed..quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:18 schreef Cat22 het volgende:
BigBirdTrekken jullie het nog een beetje?
Wat betreft die vaccinatie: als ik tot een risicogroep zou horen dan zou ik met laten prikken. Maar als gezond persoon vind ik het allemaal een beetje overtrokken.
Al vertelde iemand me gisteren dat haar zus (30 jaar, kerngezond) op de IC ligt na een week mexicaanse griep. Uitgedroogd, leverfalen en andere shit. En ze reageerde niet echt op medicatie.![]()
Geen Draakjes nieuws vernomen?
Ik heb net de katten gewogen:
Satsu: 2,3 kilo (hij is 4 maanden)
Yoko: 3,4 kilo (die wordt binnenkort de lichtste in het gezin)
Naartjie: 6 kilo![]()
Als ik alles op Carnibest heb staan gaat er dus een 500 grams worst per dag doorheen. *gloep*
Huis = bijzaak. Er zijn nu andere, meer belangrijke dingen. Fijn dat jullie bazen zo meewerken trouwens!quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Neh, momenteel gaat het even weer wat minder...
[..]
Het gaat, het is wat behelpen en het wordt ondertussen wat stoffig in huis, maar het komt vast allemaal goed..
Wat een gewichtenOnze katten wegen ook ongeveer zoiets. Eightball woog op een gegeven moment ong. 7 kilo, dus die hebben we op dieet gezet. Het is een forse kater, maar dat was wel beetje té
Wij hebben kiloworsten. Hij krijgt 's ochtends en 's avonds zo'n half stuk, dan is ie vol en hij blijft zo op prima gewicht. In het begin gaven we nog wat meer, maar dat was eik teveel voor hem, toen zijn we hier op uit gekomen. We meten het niet af of zo, 't is ongeveer en soms iets meer maar ja, hij heeft er schijnbaar genoeg aan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat!![]()
[..]
Van een 500 gram worst? En dat per dag? Is dat niet wat weinig?
Met Siets woog ik het precies af omdat zij met haar nierfalen zat. Nu schat ik het ook zo'n beetje in. Ze krijgen nu 's morgens een halve worst (Naartjie 1/3, Yoko en Satsu samen 2/3). Nadat ik terugben van vakantie zet ik ze helemaal over en krijgen ze 's morgens een halve en 's avonds een halve.
Als Satsu zo door blijft groeien kan ik wellicht nog niet eens toe met 1 worst per dag.Volgens mij wordt die ook 6 kilo als ik het niet in de gaten houd.
Oh, ja. Ik had dus juist een keer geen zin om 2 topics te gaan teruglezen, vandaar dat ik het even vroeg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je nou es een postje of 10 terugleest
Er is nieuws dat er geen nieuws isquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ja. Ik had dus juist een keer geen zin om 2 topics te gaan teruglezen, vandaar dat ik het even vroeg.
Ben het er mee eens dat het bijzaak is, behalve dan dat ik redelijk zwaar allergisch ben voor huisstof en huismijtquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Huis = bijzaak. Er zijn nu andere, meer belangrijke dingen. Fijn dat jullie bazen zo meewerken trouwens!
6 kilo Naartjie is ook post-dieet.En hij staat nu nog steeds op een mix van lightvoer naast zijn Carnibest.
Gelukkig zijn Yoko en Naartjie er nu voor de exercise.
Da's dan minder idd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:42 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ben het er mee eens dat het bijzaak is, behalve dan dat ik redelijk zwaar allergisch ben voor huisstof en huismijtDus ik kan hier zelf ook nog ziek van worden
![]()
Toen Naartjie bijna niet meer door het katteluik paste is hij op dieet gezet. Hij is nog steeds (wat) te dik, maar dat vet krijg ik er niet af. En hij kna prima lopen, wassen en springen dus ik laat het zo.quote:Onze buurkat was zo dik dat ie niet eens normaal zichzelf kon wassen. Een hele dikke rode katerGeen gezicht!
Goed plan!quote:
Nou ja, je kunt hem beter mee dan tegen hebben.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn vaker voorgekomen. Dan ben ik maar een alu-hoedje.
Als ik het even kan voorkomen wil ik het niet en wil ik ook niet dat mijn zoon ingeent wordt.
Wij denken er hier net zo over.
En verder ben ik lief geweest voor Meneer UWV
Hij was ook lief en beter voorbereid. Hij had zowaar zijn huiswerk (opzoeken wat een EVC is en hoe je het kunt krijgen) gedaan en was maar 10 minuten te laat. Hij had zowaar nog nuttige tips voor me.
Ja het is wel sneu, zeker als ze er zelf last van gaan krijgen en mensen ze maar vol blijven proppen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dikke dieren altijd zo ontzettend sneu. Ik kan me niet voorstellen dat die beesten zich er goed bij voelen en dan ook nog de kwalen die ze er later van krijgen. En dan op Youtube en Icanhascheezburger altijd van die fucking dikke katten en mensen maar lachen, nou leuk
.
Niets tegen Cat trouwens, ik weet wel dat jij je dieren goed verzorgd.
Komt ze ook "uut Grunn?".quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zegt mijn beeb ook altijd tegen mij
Je ziet het bij de gezin Goldens ook heel vaak, worsten op pootjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is wel sneu, zeker als ze er zelf last van gaan krijgen en mensen ze maar vol blijven proppen.
Toen ik nog in Delft woonde hadden we van die onderburen.
Superdikke kat, beest lag altijd superzielig en verveeld alleen maar in de vensterbank
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dikke dieren altijd zo ontzettend sneu. Ik kan me niet voorstellen dat die beesten zich er goed bij voelen en dan ook nog de kwalen die ze er later van krijgen. En dan op Youtube en Icanhascheezburger altijd van die fucking dikke katten en mensen maar lachen, nou leuk
.
Niets tegen Cat trouwens, ik weet wel dat jij je dieren goed verzorgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Neequote:Op dinsdag 3 november 2009 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Cat, heb jij t over kiloworsten cb???
Wow, das echt veul dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |