Hehe inderdaad, zoals nu.. en dan nog multi tasken ookquote:Op maandag 2 november 2009 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en zinnen die op elkaar inspelen terwijl ze niks met elkaar te maken hebben
[..]
helleuw spidey
quote:
IEEEEKKKKSSSS een spin *zit op de kast*quote:Op maandag 2 november 2009 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!Het is hier weer gezellig lees ik al
Om de boel dan maar iets op te vrolijken en om in ONZ sferen te blijven, de meest toffe spring-spin ooit!
[ afbeelding ]
Hai JMquote:Op maandag 2 november 2009 23:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, zoals nu.. en dan nog multi tasken ook
Hoi Marijke
wat zien ze er vaag uitquote:Op maandag 2 november 2009 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]jup, kewl huh?!
Hier staan er meer: http://zuzutop.com/2009/07/cute-little-jumping-spiders/
Zoals deze [ afbeelding ]![]()
Ging jij niet op bed of zoquote:Op maandag 2 november 2009 23:23 schreef Belly76 het volgende:
[..]
IEEEEKKKKSSSS een spin *zit op de kast*
Gatver waar haal je die nou weer vandaan?(ja ik was er nog, zat even op een ander topic te lezen)
Heb geen fok!radio aangehad johquote:Op maandag 2 november 2009 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai JMHeb jij m'n verzoekje voor Belly nog gehoord op Fok! radio vanavond?
Zie mijn volgende post met linkjequote:Op maandag 2 november 2009 23:23 schreef Belly76 het volgende:
[..]
IEEEEKKKKSSSS een spin *zit op de kast*
Gatver waar haal je die nou weer vandaan?(ja ik was er nog, zat even op een ander topic te lezen)
Ja, tof huh!? Ik vond deze zo bijzonder, wilde ze jullie niet onthoudenquote:
He doesniezo onaardig johquote:
Ja prut man, maar toen lag ik al helemaal zen in een of andere yogapositie (al is die zen nu wel weer een beetje weg... )quote:Op maandag 2 november 2009 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie mijn volgende post met linkjeZhe interwebz roels
Je hebt trouwens echt net het nummertje gemist toen je weg ging! En ze refereerden nog naar de toffe tekst
Gaan we nu serieus alles proberen te multi quoten?quote:Op maandag 2 november 2009 23:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ging jij niet op bed of zo?
[..]
Heb geen fok!radio aangehad joh
Waar is de zen heen gegaan dan?quote:Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Ja prut man, maar toen lag ik al helemaal zen in een of andere yogapositie (al is die zen nu wel weer een beetje weg... )
Ik niet hoor (weet namelijk niet hoe dat moet, hahah)quote:Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaan we nu serieus alles proberen te multi quoten?![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jammer hoor, het was een meesterlijk nummer
trustequote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Ik niet hoor (weet namelijk niet hoe dat moet, hahah)
Maar nu ga ik wel op bedBedankt für die Blume voor de spinnen :-S
Doei allen! Hastalapasta
ps. vraag JM maar![]()
Wat? Ik citeerde iets wat je zelf zeiquote:Op maandag 2 november 2009 23:27 schreef Belly76 het volgende:
[..]
He doesniezo onaardig joh![]()
ik schreef toch dat ik nog even ronddwaalde op een ander topic, wilde afsluiten
Nee, multi quote is voor mensen die tijd teveel hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jammer hoor, het was een meesterlijk nummer
Trustuh.quote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Ik niet hoor (weet namelijk niet hoe dat moet, hahah)
Maar nu ga ik wel op bedBedankt für die Blume voor de spinnen :-S
Doei allen! Hastalapasta
ps. vraag JM maar![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 23:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat? Ik citeerde iets wat je zelf zei![]()
[..]
Nee, multi quote is voor mensen die tijd teveel hebben![]()
[..]
Kon het gewoon niet latenquote:Op maandag 2 november 2009 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
leuk zelfspot![]()
zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen
wheheh mooi tochquote:
gaetverquote:Op maandag 2 november 2009 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een blob fish, zo voor het slapen gaan
[ afbeelding ]
Weltrusten allemaal!
quote:Op maandag 2 november 2009 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een blob fish, zo voor het slapen gaan
[ afbeelding ]
Weltrusten allemaal!
Kewl!quote:
Hai meisjequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
hoi.
Haiquote:
Hoi Rateltjequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Mattieen Marijke
Wat een enige hond!
Hoezo dan?ps het is al middagquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:23 schreef Pingwingei het volgende:
MorregesWeer een lange dag vandaag...
Pingwin!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:23 schreef Pingwingei het volgende:
MorregesWeer een lange dag vandaag...
Oh, en Kuukel, had jij het al gehoord van Draakje? Zo niet, dan stuur ik je de PM's even door..quote:
nog 11,5 uur te gaan... ik vind dat lang.quote:
gaat opzich wel weerquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pingwin!Fijn trouwens dat je vriendinnetje weer thuis is
Hoe is het met jou zelf dan?
je weet toch wel dat gemiddeld gezien elke dag 24 uur heeftquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:31 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
nog 11,5 uur te gaan... ik vind dat lang.
Bah, sterkte nog even dan maar!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
gaat opzich wel weerNog wel spanning erin gezien de wonden nog niet genezen zijn en wel, door wondvocht, groter lijken te worden... maar morgen weer naar de wondconsulent wandelen...
PM maarquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, en Kuukel, had jij het al gehoord van Draakje? Zo niet, dan stuur ik je de PM's even door..
Je hebt PM lieverdquote:
Zou wel lekker zacht zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
En even voor de vrolijk, mijn poessie had een nieuwe slaapplek gevonden
[ afbeelding ]
Ze is een echt meisje, dol op tassen![]()
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
je weet toch wel dat gemiddeld gezien elke dag 24 uur heeft
Nog niet?quote:
Binnenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog niet?Ik heb em echt gestuurd
Ik stuur em wel nog een keer
Inderdaad, het lijkt wel of mensen aan het werk zijn, of op school zittenquote:
Jaquote:
Bekend fenomeenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaen niemand zei meer iets, dus dan zeg ik ook niets
Bovendien ben ik aan het puinruimen hiero... heb al een week of 4 ipv echt op te ruimen alleen maar dingen verplaatst richting studeerkamerCHAOS dus
![]()
quote:
Tering, dat lukt mij zelfs nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ik ben normaal
![]()
En het begon nu zo erg te worden, dat een glas naast het toetsenbord neerzetten bijna onmogelijk was
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering, dat lukt mij zelfs niet
Het zo erg maken dat ik niets meer neer kan zetten dan
Word het dan niet eens tijd om een beetje op te ruimen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering, dat lukt mij zelfs niet
Het zo erg maken dat ik niets meer neer kan zetten dan
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ik ben niet normaal
![]()
![]()
Mijn zelfvertrouwen, wat doe je?!
quote:
Lief van jequote:Op dinsdag 3 november 2009 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]oh kuukel
het is dat je al getrouwd bent, maar anders
![]()
![]()
wordt dat dan je 3e man, het wordt zo langzamerhand een harem, ik weet niet of ik dat nou wel moet toestaan in onze relatiequote:Op dinsdag 3 november 2009 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]oh kuukel
het is dat je al getrouwd bent, maar anders
![]()
![]()
hahahaha, nee, joh, hij is al getrouwd, net als wijquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wordt dat dan je 3e man, het wordt zo langzamerhand een harem, ik weet niet of ik dat nou wel moet toestaan in onze relatie![]()
Hallo, Zwolle wil een echte manquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wordt dat dan je 3e man, het wordt zo langzamerhand een harem, ik weet niet of ik dat nou wel moet toestaan in onze relatie![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
hahahaha, nee, joh, hij is al getrouwd, net als wij![]()
dank jequote:
quote:
nou dan zitten wij toch goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL
Da's wel een beetje waar![]()
ik ben een echte manquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:15 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Oooooh, jij wil ook een echte man
Ik bedoel dat het juist altijd dermate opgeruimd is dat ik er wel dingen neer kan zettenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:00 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Word het dan niet eens tijd om een beetje op te ruimen?
1985 beter?quote:
In welk jaar was jij ook alweer geboren, Kuukel bink van me?quote:
quote:
nummer 4, checkquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik bleef bij jou slapen toch na de biertjes
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.code faalik faal hard de laatste tijd
![]()
Nou, ik vind van welquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou kuuk, bijna 50 jaar is ook niet alles hoor
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou kuuk, bijna 50 jaar is ook niet alles hoor
Dat was een grapjequote:
quote:
Dus hij leeft zoals benjamin buttonquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geeft niets, iets met Freud en een omgekeerd Oedipuscomplex enzo
![]()
![]()
quote:[..]
Dat was een grapjeWeet je wel hoeveel werk 1 man is? Ik moet er niet aan denken een harem te hebben
![]()
Naar het schijntquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik bleef bij jou slapen toch na de biertjes
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Bij eind 40 begint het pas!
het weerquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
En waar gaan we het nu over hebben...
Liefje, je weet wat een Oedipuscomplex is? Al klopt het niet geheel in deze context, aangezien Kuukel niet m'n pappie is, maar hij kon het wel zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus hij leeft zoals benjamin button![]()
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Naar het schijnt
En Nienke ging niet
owk zal welquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje, je weet wat een Oedipuscomplex is? Al klopt het niet geheel in deze context, aangezien Kuukel niet m'n pappie is, maar hij kon het wel zijn
En ja, een relatie hebben is hard werken ja
Saaaaaaiquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gaan we het weer over het hebben, zeg dan gewoon dat we het weer over seks gaan hebben
En in stand houdenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje, je weet wat een Oedipuscomplex is? Al klopt het niet geheel in deze context, aangezien Kuukel niet m'n pappie is, maar hij kon het wel zijn
En ja, een relatie hebben is hard werken ja
opruimen, waar zie je me voor aan, en de hele FOK! bevolking trouwens. Dat laat ik gewoon iemand anders doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Saaaaaai
Ik zeg: we houden een iedereen-ruimt-z'n-studeer- c.q. slaapkamer-op-dag!![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zeg jongeman, weet jij überhaupt wel wat seks is?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Verwachte reactie van anderen: Die komt hard aanquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
maar om daar normaal even antwoord op te geven: ja tuurlijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Nee joh, dan weet je niet meer waar dingen liggen! Alhoewel, dat weet ik nu vaak ook niet, dus er zou weinig veranderenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
opruimen, waar zie je me voor aan, en de hele FOK! bevolking trouwens. Dat laat ik gewoon iemand anders doen
Sorry mop, moest het zeggenquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verwachte reactie van anderen: Die komt hard aan
Nu weer welquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij wilde ze nu toch wel mee
Erwin kon pas na de 24e, dus zal snel nog even met Nien bekijken wanneer zij zou kunnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |