Kewl!quote:
Hai meisjequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
hoi.
Haiquote:
Hoi Rateltjequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Mattieen Marijke
Wat een enige hond!
Hoezo dan?ps het is al middagquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:23 schreef Pingwingei het volgende:
MorregesWeer een lange dag vandaag...
Pingwin!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:23 schreef Pingwingei het volgende:
MorregesWeer een lange dag vandaag...
Oh, en Kuukel, had jij het al gehoord van Draakje? Zo niet, dan stuur ik je de PM's even door..quote:
nog 11,5 uur te gaan... ik vind dat lang.quote:
gaat opzich wel weerquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pingwin!Fijn trouwens dat je vriendinnetje weer thuis is
Hoe is het met jou zelf dan?
je weet toch wel dat gemiddeld gezien elke dag 24 uur heeftquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:31 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
nog 11,5 uur te gaan... ik vind dat lang.
Bah, sterkte nog even dan maar!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
gaat opzich wel weerNog wel spanning erin gezien de wonden nog niet genezen zijn en wel, door wondvocht, groter lijken te worden... maar morgen weer naar de wondconsulent wandelen...
PM maarquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, en Kuukel, had jij het al gehoord van Draakje? Zo niet, dan stuur ik je de PM's even door..
Je hebt PM lieverdquote:
Zou wel lekker zacht zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
En even voor de vrolijk, mijn poessie had een nieuwe slaapplek gevonden
[ afbeelding ]
Ze is een echt meisje, dol op tassen![]()
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
je weet toch wel dat gemiddeld gezien elke dag 24 uur heeft
Nog niet?quote:
Binnenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog niet?Ik heb em echt gestuurd
Ik stuur em wel nog een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |