ben je het dan niet mee eens?(niet dat ik er zo'n fan van ben)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het leuk.quote:Op maandag 2 november 2009 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
ben je het dan niet mee eens?(niet dat ik er zoon fan van ben)
ik likte jequote:Op maandag 2 november 2009 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Steek jij nou je tong naar mij uit?
Voordat je iets bij een ander doet, moet je het zelf hebben ondervonden niet waarquote:
What;s not to like.quote:
Je spreek alsof je ervaring hebtquote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Voordat je iets bij een ander doet, moet je het zelf hebben ondervonden niet waar![]()
Wie zegt dat ik het niet ondervonden heb.quote:Op maandag 2 november 2009 22:33 schreef justmattie het volgende:
[..]
Voordat je iets bij een ander doet, moet je het zelf hebben ondervonden niet waar![]()
nouja wat is er niet leuk aan BD.quote:
Ik heb ruimte nodig en houw er niet zo van om klem te liggenquote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nouja wat is er niet leuk aan BD.
Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef KreupelGepeupel het volgende:
Ik ben bang dat dit betekent dat het kusjekroel gehalte nog lekker hoog ligt?
Bellyquote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Belly76 het volgende:
Waar val ik nu weer in? Dit is helemaal niet zen hoor (kom net uit de yoga)
nope.quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef KreupelGepeupel het volgende:
Jij kan ook in control zijn he. ;oquote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ruimte nodig en houw er niet zo van om klem te liggen
doe dat dan maar eens, ik snap niet wat daar mis mee isquote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Moet ik dat nou wéér uitleggen?
Ik ga niet alles vertellen natuurlijk, maar touwen ...quote:
hoe was je yoga?quote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Belly76 het volgende:
Niemand, maar jij zegt ook niet dat je het wel hebt ondervonden ?quote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet ondervonden heb.
dan wordt he misschien wat leuker maar ik stoei toch lieverquote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij kan ook in control zijn he. ;o
je kunt ook optiefenquote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef KreupelGepeupel het volgende:
Je krijgt er wel zin vanquote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Belly76 het volgende:
Ten eerste: Het is zeer misselijkmakend.quote:Op maandag 2 november 2009 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
doe dat dan maar eens, ik snap niet wat daar mis mee is
Hey Timquote:Op maandag 2 november 2009 22:36 schreef KreupelGepeupel het volgende:
dat klopt.quote:Op maandag 2 november 2009 22:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niemand, maar jij zegt ook niet dat je het wel hebt ondervonden ?
omdat de TT niet over kusjekroel gaatquote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ruler waarom moet jij nu weer een spelbreker zijn?
Het is hier wel onz wat had je anders verwachtquote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Ten eerste: Het is zeer misselijkmakend.
Ten tweede: Veel users vinden het vervelend
Ten derde: Je vormt er nare kliekjes mee, zodat anderen zich minder snel welkom voelen.
ik had andere, betere redenen, maar die weet ik niet meer.
Slaap zequote:Op maandag 2 november 2009 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Nou liefjes, ik zal mijn bed opzoeken, want ik ben echt supergeil geworden door dat gelul over bdsm ik ben moe.
Maar het is hier geen KPDquote:
Maar je doet wel gezellig meequote:Op maandag 2 november 2009 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat de TT niet over kusjekroel gaat
en ik ben d'r ook geen voorstander van
Kon je met UE ook al niet meer serieus postenquote:
Het viel me mee (2 wk door ziekte niet geweest): ik kan nog best wel dubbelquote:
Veel plezierquote:Op maandag 2 november 2009 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Nou liefjes, ik zal mijn bed opzoeken, want ik ben echt supergeil geworden door dat gelul over bdsm ik ben moe.
met kusjekroel?quote:
Het onstpant anders wel heel erg hoor!quote:Op maandag 2 november 2009 22:37 schreef Belly76 het volgende:
Meer humor, minder geklef. Voor users die elkaar adoreren kan ik ook naar OUD of F&F gaan. Minder geknuffel, meer humor, dat had ik dus verwacht.quote:Op maandag 2 november 2009 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is hier wel onz wat had je anders verwacht
dankje.quote:
maar een aantal vinden het hier wel leukquote:Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Meer humor, minder geklef. Voor users die elkaar adoreren kan ik ook naar OUD of F&F gaan. Minder geknuffel, meer humor, dat had ik dus verwacht.
/oehquote:
Jawel, ik hou gewoon van klonenquote:Op maandag 2 november 2009 22:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kon je met UE ook al niet meer serieus posten?
In heel ONZ is weinig humor meer helaasquote:Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Meer humor, minder geklef. Voor users die elkaar adoreren kan ik ook naar OUD of F&F gaan. Minder geknuffel, meer humor, dat had ik dus verwacht.
en daar hebben we het over.quote:
Degenen die het niet leuk vinden, hebben jullie er al mee weg gekregenquote:Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar een aantal vinden het hier wel leuk
lenig oniequote:Op maandag 2 november 2009 22:44 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Het viel me mee (2 wk door ziekte niet geweest): ik kan nog best wel dubbel![]()
Oja om het knuffelgehalte niet te veel te laten dalen...
RoD
![]()
Trev
![]()
DW
![]()
PeZu
![]()
Mattie
![]()
ST
![]()
Kreupeldoes lief
(hopelijk ben ik niemand vergeten)
quote:Op maandag 2 november 2009 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en daar hebben we het over.
ik weet heus wel dat ik mee doe in de SC, maar dat kusjekroel heb ik ook wel gezien
Waar slaat dit dan op?quote:
hmmm... 1e uitermate subjectief, 2e acht ik niet bewezen, maar 3e argument is een geldige...quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Ten eerste: Het is zeer misselijkmakend.
Ten tweede: Veel users vinden het vervelend
Ten derde: Je vormt er nare kliekjes mee, zodat anderen zich minder snel welkom voelen.
ik had andere, betere redenen, maar die weet ik niet meer.
Ik mis wel een flexe UIquote:Op maandag 2 november 2009 22:47 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Jawel, ik hou gewoon van klonen
Het is een obsessie, ik kan er niets aan doen
omdat de TT niet als kusjekroel bedoeld wasquote:Op maandag 2 november 2009 22:49 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
[..]
Waar slaat dit dan op?
als je punt 2 niet bewezen acht, hoe komt het dan dat we users als SwJ of huppelmuts niet zo vaak meer zien?quote:Op maandag 2 november 2009 22:49 schreef Belly76 het volgende:
[..]
hmmm... 1e uitermate subjectief, 2e acht ik niet bewezen, maar 3e argument is een geldige...
maar het is eenvoudig:Als je in Rome bent, doe zoals de Romeinen
daar had ik het toch niet over, Ruler! Ik had het over het geklef daaronder.quote:Op maandag 2 november 2009 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat de TT niet als kusjekroel bedoeld was
andere mensen haten klonen, kun je mee ophouden, anders jaag je mensen wegquote:Op maandag 2 november 2009 22:47 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Jawel, ik hou gewoon van klonen
Het is een obsessie, ik kan er niets aan doen
Aanvulling op 2. Er zijn wel users weg uit hier.quote:Op maandag 2 november 2009 22:49 schreef Belly76 het volgende:
[..]
hmmm... 1e uitermate subjectief, 2e acht ik niet bewezen, maar 3e argument is een geldige...
Er zijn hier bij mijn weten geen mensen verdwenen omdat ik kloon. Is dat wel het geval, zal ik er onmiddelijk mee ophouden.quote:Op maandag 2 november 2009 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
andere mensen haten klonen, kun je mee ophouden, anders jaag je mensen weg
maw hypocriet gedoe over andermans gedrag![]()
ow, sorry danquote:Op maandag 2 november 2009 22:51 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
daar had ik het toch niet over, Ruler! Ik had het over het geklef daaronder.
Is wel mijn streven, maar valt nog niet mee... [url=http://http://www.volkskrant.nl/multimedia/archive/00047/mossyoga_47500b.jpg]dit [/url]lukt me nog nietquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:54 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Er zijn hier bij mijn weten geen mensen verdwenen omdat ik kloon. Is dat wel het geval, zal ik er onmiddelijk mee ophouden.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:54 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Is wel mijn streven, maar valt nog niet mee... [url=http://http://www.volkskrant.nl/multimedia/archive/00047/mossyoga_47500b.jpg]dit [/url]lukt me nog niet
quote:Op maandag 2 november 2009 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik haat klonen, als je niet stopt ga ik weg....._!
quote:Op maandag 2 november 2009 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik haat klonen, als je niet stopt ga ik weg....._!
Als het maar niet met een kerst/sint muts is, want dat haat ik en dan ga ik wegquote:Op maandag 2 november 2009 22:52 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
True, work in progress. Maar geef toe dat de username wel goed is
bliksemsquote:Op maandag 2 november 2009 22:54 schreef Belly76 het volgende:
[..]
waarom doet die link het nou niet
Nou ja...
http://www.volkskrant.nl/(...)/mossyoga_47500b.jpg
deze dus
ad. 2 ... hmmm zo lang kom ik hier nog niet, dus dat zij minder aanwezig zijn, was me niet opgevallen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:51 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
als je punt 2 niet bewezen acht, hoe komt het dan dat we users als SwJ of huppelmuts niet zo vaak meer zien?
En met je oplossing kun je zo in de crew. Dan klik je toch niet
wat ik bedoel te zeggen is dat je je ook niet kan zo kan storen...quote:
Dus punt 2 kun je bij deze wel schrappen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:57 schreef Belly76 het volgende:
[..]
ad. 2 ... hmmm zo lang kom ik hier nog niet, dus dat zij minder aanwezig zijn, was me niet opgevallen.
ad. 3 ? volg je niet ?? (geeft niet)
Zolang kom je hier inderdaad niet. Daarom vind ik het nogal grappig dat jij mij komt vertellen hoe het hier altijd is. Het misselijkmakende sfeertje is er in gekropen, en ik wil het er uitkrijgen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:57 schreef Belly76 het volgende:
[..]
ad. 2 ... hmmm zo lang kom ik hier nog niet, dus dat zij minder aanwezig zijn, was me niet opgevallen.
ad. 3 ? volg je niet ?? (geeft niet)
Om eerlijk te zijn lees ik ook vaak over jouw posts heen waar ik sl ST in een quote zie staan. Mede door het velequote:Op maandag 2 november 2009 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat ik bedoel te zeggen is dat je je ook niet kan zo kan storen...
toch jammer dat je je zo kan bezig houden met wat andere posten en je er aan gaat irriteren,,,,,
ik zie ook wel eens dingen waarvan ik denk,moet dat nou, maar laat het gewoon.
tenzij het soepramp is die ene topic volbaggerd dan krijgt ie het wel te horen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn lees ik ook vaak over jouw posts heen waar ik sl ST in een quote zie staan. Mede door het velegedoe
quote:Op maandag 2 november 2009 22:58 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Zolang kom je hier inderdaad niet. Daarom vind ik het nogal grappig dat jij mij komt vertellen hoe het hier altijd is.
ik zei niet da ik daar mee zou stoppen als jij niet kloonde....quote:Op maandag 2 november 2009 23:00 schreef timmmmm het volgende:
Zo, Pezu, opgelost. Ik post hier niet meer met kloons, jullie houden op met je kusjekroelgezeik. Mijn origineel is geshredderd, dus beter dan dit kan ik niet doen.
Hier dus. Ik moet maar kusjekroel doen, omdat iedereen hier dat doet. Zo was het dus niet, en ik wil het graag weer leuk krijgen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:49 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Over meer dan de helft van de posts heen lezen is tamelijk vermoeiend.quote:Op maandag 2 november 2009 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zo kan het toch ?
ik lees nml ook lang niet alles . net zo makkelijk
ik zou me niet aan gaan irriteren of het misselijkmakend noemen want dat is gewoon een beetje jammer gedrag
quote:Op maandag 2 november 2009 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Over meer dan de helft van de posts heen lezen is tamelijk vermoeiend.
Wat wel irritant is dat mensen soms iedereen apart begroeten. Maak er een nuttige post van met daar eenquote:Op maandag 2 november 2009 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zo kan het toch ?
ik lees nml ook lang niet alles . net zo makkelijk
ik zou me niet aan gaan irriteren of het misselijkmakend noemen want dat is gewoon een beetje jammer gedrag
hmm scherpquote:Op maandag 2 november 2009 23:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier dus. Ik moet maar kusjekroel doen, omdat iedereen hier dat doet. Zo was het dus niet, en ik wil het graag weer leuk krijgen.
Door je punt 2quote:Op maandag 2 november 2009 23:01 schreef Belly76 het volgende:
[..]
en waar precies deed ik dat dan?!
quote:Op maandag 2 november 2009 23:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat wel irritant is dat mensen soms iedereen apart begroeten. Maak er een nuttige post van met daar een/
in en het staat een stuk netter
Multi quote ben ik soms te lui voorquote:
Geen dankquote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Timmmm had dat al duidelijk gemaakt, maar bedankt voor het inwrijven
ik probeer het wel vaak te doenquote:Op maandag 2 november 2009 23:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Multi quote ben ik soms te lui voor
Ja door in 1 post 6 van die [..] te zien staanquote:Op maandag 2 november 2009 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik probeer het wel vaak te doen![]()
kan een leuk effect geven ook nog
ja en zinnen die op elkaar inspelen terwijl ze niks met elkaar te maken hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 23:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja door in 1 post 6 van die [..] te zien staan
helleuw spideyquote:Op maandag 2 november 2009 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!Het is hier weer gezellig lees ik al
Om de boel dan maar iets op te vrolijken en om in ONZ sferen te blijven, de meest toffe spring-spin ooit!
[ afbeelding ]
is die echt?quote:Op maandag 2 november 2009 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Om de boel dan maar iets op te vrolijken en om in ONZ sferen te blijven, de meest toffe spring-spin ooit!
[ afbeelding ]
Hehe inderdaad, zoals nu.. en dan nog multi tasken ookquote:Op maandag 2 november 2009 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en zinnen die op elkaar inspelen terwijl ze niks met elkaar te maken hebben
[..]
helleuw spidey
quote:
IEEEEKKKKSSSS een spin *zit op de kast*quote:Op maandag 2 november 2009 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Hai JMquote:Op maandag 2 november 2009 23:20 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, zoals nu.. en dan nog multi tasken ook
Hoi Marijke
wat zien ze er vaag uitquote:Op maandag 2 november 2009 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]jup, kewl huh?!
Hier staan er meer: http://zuzutop.com/2009/07/cute-little-jumping-spiders/
Zoals deze [ afbeelding ]![]()
Ging jij niet op bed of zoquote:Op maandag 2 november 2009 23:23 schreef Belly76 het volgende:
[..]
IEEEEKKKKSSSS een spin *zit op de kast*
Gatver waar haal je die nou weer vandaan?(ja ik was er nog, zat even op een ander topic te lezen)
Heb geen fok!radio aangehad johquote:Op maandag 2 november 2009 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai JMHeb jij m'n verzoekje voor Belly nog gehoord op Fok! radio vanavond?
Zie mijn volgende post met linkjequote:Op maandag 2 november 2009 23:23 schreef Belly76 het volgende:
[..]
IEEEEKKKKSSSS een spin *zit op de kast*
Gatver waar haal je die nou weer vandaan?(ja ik was er nog, zat even op een ander topic te lezen)
Ja, tof huh!? Ik vond deze zo bijzonder, wilde ze jullie niet onthoudenquote:
He doesniezo onaardig johquote:
Ja prut man, maar toen lag ik al helemaal zen in een of andere yogapositie (al is die zen nu wel weer een beetje weg... )quote:Op maandag 2 november 2009 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie mijn volgende post met linkjeZhe interwebz roels
Je hebt trouwens echt net het nummertje gemist toen je weg ging! En ze refereerden nog naar de toffe tekst
Gaan we nu serieus alles proberen te multi quoten?quote:Op maandag 2 november 2009 23:25 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ging jij niet op bed of zo?
[..]
Heb geen fok!radio aangehad joh
Waar is de zen heen gegaan dan?quote:Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Ja prut man, maar toen lag ik al helemaal zen in een of andere yogapositie (al is die zen nu wel weer een beetje weg... )
Ik niet hoor (weet namelijk niet hoe dat moet, hahah)quote:Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaan we nu serieus alles proberen te multi quoten?![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jammer hoor, het was een meesterlijk nummer
trustequote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Ik niet hoor (weet namelijk niet hoe dat moet, hahah)
Maar nu ga ik wel op bedBedankt für die Blume voor de spinnen :-S
Doei allen! Hastalapasta
ps. vraag JM maar![]()
Wat? Ik citeerde iets wat je zelf zeiquote:Op maandag 2 november 2009 23:27 schreef Belly76 het volgende:
[..]
He doesniezo onaardig joh![]()
ik schreef toch dat ik nog even ronddwaalde op een ander topic, wilde afsluiten
Nee, multi quote is voor mensen die tijd teveel hebbenquote:Op maandag 2 november 2009 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jammer hoor, het was een meesterlijk nummer
Trustuh.quote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Ik niet hoor (weet namelijk niet hoe dat moet, hahah)
Maar nu ga ik wel op bedBedankt für die Blume voor de spinnen :-S
Doei allen! Hastalapasta
ps. vraag JM maar![]()
quote:Op maandag 2 november 2009 23:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat? Ik citeerde iets wat je zelf zei![]()
[..]
Nee, multi quote is voor mensen die tijd teveel hebben![]()
[..]
Kon het gewoon niet latenquote:Op maandag 2 november 2009 23:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
leuk zelfspot![]()
zouden meer mensen een voorbeeld aan kunnen nemen
wheheh mooi tochquote:
gaetverquote:Op maandag 2 november 2009 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een blob fish, zo voor het slapen gaan
[ afbeelding ]
Weltrusten allemaal!
quote:Op maandag 2 november 2009 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Een blob fish, zo voor het slapen gaan
[ afbeelding ]
Weltrusten allemaal!
Kewl!quote:
Hai meisjequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:30 schreef DevilsWhore het volgende:
hoi.
Haiquote:
Hoi Rateltjequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Mattieen Marijke
Wat een enige hond!
Hoezo dan?ps het is al middagquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:23 schreef Pingwingei het volgende:
MorregesWeer een lange dag vandaag...
Pingwin!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:23 schreef Pingwingei het volgende:
MorregesWeer een lange dag vandaag...
Oh, en Kuukel, had jij het al gehoord van Draakje? Zo niet, dan stuur ik je de PM's even door..quote:
nog 11,5 uur te gaan... ik vind dat lang.quote:
gaat opzich wel weerquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pingwin!Fijn trouwens dat je vriendinnetje weer thuis is
Hoe is het met jou zelf dan?
je weet toch wel dat gemiddeld gezien elke dag 24 uur heeftquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:31 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
nog 11,5 uur te gaan... ik vind dat lang.
Bah, sterkte nog even dan maar!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:32 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
gaat opzich wel weerNog wel spanning erin gezien de wonden nog niet genezen zijn en wel, door wondvocht, groter lijken te worden... maar morgen weer naar de wondconsulent wandelen...
PM maarquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, en Kuukel, had jij het al gehoord van Draakje? Zo niet, dan stuur ik je de PM's even door..
Je hebt PM lieverdquote:
Zou wel lekker zacht zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
En even voor de vrolijk, mijn poessie had een nieuwe slaapplek gevonden
[ afbeelding ]
Ze is een echt meisje, dol op tassen![]()
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
je weet toch wel dat gemiddeld gezien elke dag 24 uur heeft
Nog niet?quote:
Binnenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog niet?Ik heb em echt gestuurd
Ik stuur em wel nog een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |