In heel ONZ is weinig humor meer helaasquote:Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Meer humor, minder geklef. Voor users die elkaar adoreren kan ik ook naar OUD of F&F gaan. Minder geknuffel, meer humor, dat had ik dus verwacht.
en daar hebben we het over.quote:
Degenen die het niet leuk vinden, hebben jullie er al mee weg gekregenquote:Op maandag 2 november 2009 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
maar een aantal vinden het hier wel leuk
lenig oniequote:Op maandag 2 november 2009 22:44 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Het viel me mee (2 wk door ziekte niet geweest): ik kan nog best wel dubbel![]()
Oja om het knuffelgehalte niet te veel te laten dalen...
RoD
![]()
Trev
![]()
DW
![]()
PeZu
![]()
Mattie
![]()
ST
![]()
Kreupeldoes lief
(hopelijk ben ik niemand vergeten)
quote:Op maandag 2 november 2009 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en daar hebben we het over.
ik weet heus wel dat ik mee doe in de SC, maar dat kusjekroel heb ik ook wel gezien
Waar slaat dit dan op?quote:
hmmm... 1e uitermate subjectief, 2e acht ik niet bewezen, maar 3e argument is een geldige...quote:Op maandag 2 november 2009 22:41 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Ten eerste: Het is zeer misselijkmakend.
Ten tweede: Veel users vinden het vervelend
Ten derde: Je vormt er nare kliekjes mee, zodat anderen zich minder snel welkom voelen.
ik had andere, betere redenen, maar die weet ik niet meer.
Ik mis wel een flexe UIquote:Op maandag 2 november 2009 22:47 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Jawel, ik hou gewoon van klonen
Het is een obsessie, ik kan er niets aan doen
omdat de TT niet als kusjekroel bedoeld wasquote:Op maandag 2 november 2009 22:49 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
[..]
Waar slaat dit dan op?
als je punt 2 niet bewezen acht, hoe komt het dan dat we users als SwJ of huppelmuts niet zo vaak meer zien?quote:Op maandag 2 november 2009 22:49 schreef Belly76 het volgende:
[..]
hmmm... 1e uitermate subjectief, 2e acht ik niet bewezen, maar 3e argument is een geldige...
maar het is eenvoudig:Als je in Rome bent, doe zoals de Romeinen
daar had ik het toch niet over, Ruler! Ik had het over het geklef daaronder.quote:Op maandag 2 november 2009 22:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat de TT niet als kusjekroel bedoeld was
andere mensen haten klonen, kun je mee ophouden, anders jaag je mensen wegquote:Op maandag 2 november 2009 22:47 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Jawel, ik hou gewoon van klonen
Het is een obsessie, ik kan er niets aan doen
Aanvulling op 2. Er zijn wel users weg uit hier.quote:Op maandag 2 november 2009 22:49 schreef Belly76 het volgende:
[..]
hmmm... 1e uitermate subjectief, 2e acht ik niet bewezen, maar 3e argument is een geldige...
maar het is eenvoudig:Als je in Rome bent, doe zoals de Romeinen
Er zijn hier bij mijn weten geen mensen verdwenen omdat ik kloon. Is dat wel het geval, zal ik er onmiddelijk mee ophouden.quote:Op maandag 2 november 2009 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
andere mensen haten klonen, kun je mee ophouden, anders jaag je mensen weg
maw hypocriet gedoe over andermans gedrag![]()
ow, sorry danquote:Op maandag 2 november 2009 22:51 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
daar had ik het toch niet over, Ruler! Ik had het over het geklef daaronder.
Is wel mijn streven, maar valt nog niet mee... [url=http://http://www.volkskrant.nl/multimedia/archive/00047/mossyoga_47500b.jpg]dit [/url]lukt me nog nietquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 22:54 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
Er zijn hier bij mijn weten geen mensen verdwenen omdat ik kloon. Is dat wel het geval, zal ik er onmiddelijk mee ophouden.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:54 schreef Belly76 het volgende:
[..]
Is wel mijn streven, maar valt nog niet mee... [url=http://http://www.volkskrant.nl/multimedia/archive/00047/mossyoga_47500b.jpg]dit [/url]lukt me nog niet
quote:Op maandag 2 november 2009 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik haat klonen, als je niet stopt ga ik weg....._!
quote:Op maandag 2 november 2009 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik haat klonen, als je niet stopt ga ik weg....._!
Als het maar niet met een kerst/sint muts is, want dat haat ik en dan ga ik wegquote:Op maandag 2 november 2009 22:52 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
True, work in progress. Maar geef toe dat de username wel goed is
bliksemsquote:Op maandag 2 november 2009 22:54 schreef Belly76 het volgende:
[..]
waarom doet die link het nou niet
Nou ja...
http://www.volkskrant.nl/(...)/mossyoga_47500b.jpg
deze dus
ad. 2 ... hmmm zo lang kom ik hier nog niet, dus dat zij minder aanwezig zijn, was me niet opgevallen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:51 schreef KreupelGepeupel het volgende:
[..]
als je punt 2 niet bewezen acht, hoe komt het dan dat we users als SwJ of huppelmuts niet zo vaak meer zien?
En met je oplossing kun je zo in de crew. Dan klik je toch niet
wat ik bedoel te zeggen is dat je je ook niet kan zo kan storen...quote:
Dus punt 2 kun je bij deze wel schrappen.quote:Op maandag 2 november 2009 22:57 schreef Belly76 het volgende:
[..]
ad. 2 ... hmmm zo lang kom ik hier nog niet, dus dat zij minder aanwezig zijn, was me niet opgevallen.
ad. 3 ? volg je niet ?? (geeft niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |