quote:Op maandag 2 november 2009 21:35 schreef Nooduitgang het volgende:
Gelukkig is Frasier er nog.
Frasier:![]()
Frasier:
Wat is dit voor zooiquote:Op maandag 2 november 2009 21:42 schreef Yreal het volgende:
Voor de mensen die het niet kenne
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/9SwQtVsRXsc&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/9SwQtVsRXsc&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>![]()
<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/B8nMiMZ3Qts&hl=nl&fs=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/B8nMiMZ3Qts&hl=nl&fs=1&border=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>![]()
<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WrjwaqZfjIY&hl=nl&fs=1&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/WrjwaqZfjIY&hl=nl&fs=1&border=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>
![]()
Cox en janitor zijn 2 van de meeste briliante rollen ooit
Die gast faalt gewoon hard en is daardoor grappigquote:Op maandag 2 november 2009 21:45 schreef Zith het volgende:
Ach kom op, in elke armerikaanse tienerserie zit wel een janitor die leuke grapjes maakt..
Praktisch dezelfde personage maar dan voor 10jarigen![]()
oftewel, niet origineel
quote:Op maandag 2 november 2009 21:35 schreef Nooduitgang het volgende:
Frasier:
Scrubs is samen met How i met your mother een van de weinige series die nooit gaan vervelenquote:Op maandag 2 november 2009 21:54 schreef CherryBom het volgende:
Damn, that ass deserves the batman sound effect salute!
POW, ZAP, BAKKAJAAA!
Scrubs heeft wel z'n grappige momenten.
Is toch ook weer niet zo erg dat ze het niet meer uitzenden? Ze waren het eindeloos aan het herhalen
quote:Op maandag 2 november 2009 21:57 schreef Seam het volgende:
[..]
Scrubs is samen met How i met your mother een van de weinige series die nooit gaan vervelen
Oh grootheid..quote:Op maandag 2 november 2009 22:07 schreef Zith het volgende:
oppervlakkige soundbites met simpele verhalen, ja zo erg creatief!
Jij faalt in humor. Frasier is zo fokking saai.quote:Op maandag 2 november 2009 21:35 schreef Nooduitgang het volgende:
Frasier:
Frasier is intelligentere humor, die je inderdaad niet gaat vatten als je een korte attention span hebtquote:Op maandag 2 november 2009 22:38 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Jij faalt in humor. Frasier is zo fokking saai.
Frasier intelligente humor noemenquote:Op maandag 2 november 2009 23:02 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Frasier is intelligentere humor, die je inderdaad niet gaat vatten als je een korte attention span hebt
Frasier is heel even leuk geweest, nu is het voorspelbaar en kei HI-LA-RISCH met wat drank in de buikquote:Op maandag 2 november 2009 23:02 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Frasier is intelligentere humor, die je inderdaad niet gaat vatten als je een korte attention span hebt
Inderdaad, enorm veel ontwikkelingen in de plots, scrubs volgt de family guy schema: elke 20 sec een leuk grapje, erg fijn voor de jeugd van tegenwoordig welke snelle mediabites nodig heeft door een te korte attentiespanquote:Op maandag 2 november 2009 23:02 schreef Nooduitgang het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch behalve Frasier, die mag eenquote:Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef onearmedman het volgende:
70's show:
Californication:![]()
Scrubs:![]()
South park:![]()
Family guy:![]()
American dad:
Malcom in the midde:
Entourage:
30 rock:
ga ikook maar eens doenquote:Op maandag 2 november 2009 22:42 schreef Manu. het volgende:
Ben net seizoen 1,2,3,4,5,6,7 en 8 aan het binnenhalen
quote:Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef onearmedman het volgende:
70's show:
Frasier:
American dad:
Malcom in the midde:
Entourage:
30 rock:
Wheheh als je dit zo hoort is die nagesynchroniseerde neger echt 10x beterquote:Op maandag 2 november 2009 21:45 schreef Zith het volgende:
Ach kom op, in elke armerikaanse tienerserie zit wel een janitor die leuke grapjes maakt..
Praktisch dezelfde personage maar dan voor 10jarigen![]()
oftewel, niet origineel
70's show:![]()
American dad:![]()
![]()
Malcom in the midde:![]()
Entourage:![]()
30 rock:![]()
70's show:
Frasier:
American dad:
Malcom in the midde:
Entourage:
30 rock:
Oh die had ik nog niet eens gezienquote:
/carequote:
Vorige week standaard per dag 4 afleveringen Frasierquote:Op maandag 2 november 2009 21:35 schreef Nooduitgang het volgende:
Frasier:
Wat is er met Comedy Central gebeurd?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef Hondenbrokken het volgende:
Scrubs, the office, new kids zijn allemaal kut.
Wat is er eigenlijk met Comedy Central News gebeurd?
dat was pas kutquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef Hondenbrokken het volgende:
Dat jij moet nadenken bij Frasier zegt wel wat meer over jezelf dan over Frasier.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:24 schreef Tankiej het volgende:
Frasier is nog wel het ergste van allemaal. Humor waar je bij na moet denken is geen goede humor
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:24 schreef Tankiej het volgende:
Frasier is nog wel het ergste van allemaal. Humor waar je bij na moet denken is geen goede humor
om ze te feliciteren? lijkt me een beetje overbodig, ze snappen zelf ook wel dat t een kutserie is.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:35 schreef Lakitu het volgende:
Allemaal een mailtje naar comedycentral?
gmtaquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:51 schreef Skonk het volgende:
Mensen die in 2009 nog steeds TV kijken!![]()
[ afbeelding ]
Frasierquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vorige week standaard per dag 4 afleveringen FrasierNu niet meer
The officequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ehm vanmiddagquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:26 schreef Skonk het volgende:
[..]
Gaan we nou nog een keer smoken of niet?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:26 schreef Skonk het volgende:
[..]
Gaan we nou nog een keer smoken of niet?
Wat een kansloze topicwending.quote:
Scrubs niet grappig vinden maar dan wel kunnen lachen om CCNquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef Hondenbrokken het volgende:
Jongeuhh je bent zelf een kansloze topicwendingquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:59 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
[..]
Wat een kansloze topicwending.
Ik kan wel vanmiddag, maar jij woont niet in Den Haag he?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jongeuhh je bent zelf een kansloze topicwending
Hveen representquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:22 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik kan wel vanmiddag, maar jij woont niet in Den Haag he?
Zag ik dat nou goed gister (paar dagen niet kunnen kijken)?quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:26 schreef feelsgoodman het volgende:
De enige leuke comedy op Comedy Central is Frasier.
Fresh Prince is een uitgescheten tering serie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:12 schreef Hondenbrokken het volgende:
Wat is er met Reaper, CCN, Will Smith (Fresh Prince) en Happily ever after gebeurd?
Niet eens helemaal opnieuw maar midden in een seizoenquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:32 schreef feelsgoodman het volgende:
In ieder geval weer een paar seizoenen terug ja.
Vraag ze gelijk of ze Cheers uit willen zenden. Zit Frasier ook inquote:
Eenschquote:Op maandag 2 november 2009 21:34 schreef l3laster het volgende:
Srubsmarlcom is ook briljant maar toch minder
Die commentatorquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:04 schreef Japsnars het volgende:
Hetgeen waar ik mij het meest aan erger is taskeshi's castle![]()
![]()
Dat is wat jij hoopt of ook echt zo is? Er zitten wel een aantal leuke tussen maar My name is Earl is natuurlijk al een hele tijd uitgezonden op rtl5 om over 3rd Rock from the Sun maar niet te spreken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:07 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Die commentator![]()
Tevens series die CC nog gaat uitzenden:
Hung
Bored to Death
Better off Ted
Eastbound and Down
Futurama
The Worst Week of My Life
3rd Rock from the Sun
My name is Earl
Ja dat vraag ik mij ook af, dat was altijd wel erg leuk. Alhoewel dat op een gegeven moment ook steeds eenzijdiger werd. Testees en How Not To Live Your Life vind ik momenteel echt heel leuk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:11 schreef Keeskacheltje het volgende:
Meer Kenny vs Spenny![]()
En wat is er met It's always sunny in Philidelphia gebeurt?
Dat is de meest geweldige serie ooit
Dat gaat nog komen, ik heb de bron er bij geplaatstquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is wat jij hoopt of ook echt zo is? Er zitten wel een aantal leuke tussen maar My name is Earl is natuurlijk al een hele tijd uitgezonden op rtl5 om over 3rd Rock from the Sun maar niet te spreken.
Ik hoop zelf dat ze Skins gaan uitzenden. Dat vond ik wel een hele toffe show.
Oke top, er zitten best wat goede series tussen. Maar toch erger ik me aan de sitcoms die ze hebben gekozenquote:Op dinsdag 3 november 2009 18:17 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dat gaat nog komen, ik heb de bron er bij geplaatst
Erg jammer, ik ken bijna al die afleveringen al.quote:de nieuwe comedyseries The Worst Week of My Life, 3rd Rock from the Sun en My name is Earl.
quote:Oeps!
Oh nee! Het TV programma wat jij zoekt bestaat niet (meer)!
Alleen komt niet de hele originele cast terugquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:28 schreef Danny het volgende:
je kunt toch gewoon alle 8 seizoenen downloaden en kijken wanneer je maar wil?
Seizoen 9 begint 1 december
Watquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Alleen komt niet de hele originele cast terug
Wie zijn er weg dan?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:49 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Alleen komt niet de hele originele cast terug
Maar hopelijk komt Sunny wel terug
quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wie zijn er weg dan?![]()
Alleen die broer van JD kan ik missen
Bronquote:In addition to McGinley and Faison, both of whom are expected to be full-time regulars alongside a quartet of newbies (most of them playing students), “Scrubs” vets Zach Braff, Sarah Chalke, Judy Reyes and Ken Jenkins have agreed to make guest appearances
quote:Scrubs has been renewed for a ninth season of 13 episodes, for which Zach Braff and Sarah Chalke have signed on for six.
quote:Bill Lawrence also stated that Scrubs as we know it is over, although there are possibilities for the show to move forward with a new cast in an ER type role on ABC, or take a new title completely. To any who disagreed with it, saying it would tarnish Scrubs' legacy, Lawrence was quoted saying "'Legacy shmegacy.' I'm really proud of the show, I'll continue to be proud of the show, but I love all of those people..."[59]
On May 14, 2009, it was announced that Zach Braff has signed to be on Scrubs for six episodes to transition the show to its new format. Sarah Chalke confirmed her involvement in season 9 on June 8, 2009 on Fox News Channel's Fox & Friends talk show.[60] On May 23, 2009, Zach Braff confirmed to Scrubs fans on MySpace his involvement with season 9, but stated that he knew very little about the shape the show will take.[61] Also, Donald Faison, John C. McGinley and Neil Flynn are signed to be regulars for the next season, in second position to other projects.[62] Judy Reyes, according to reports, has not yet been officially approached; however, it is expected that, if she were to reprise her role, it would be merely as a guest star.[63]
Wel lekkere chicksquote:Op woensdag 4 november 2009 16:43 schreef MADVILLAIN het volgende:
Californication: wat een kut serie gaat alleen maar over 1 gast die chicks neukt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Done.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:45 schreef Lakitu het volgende:
http://www.comedycentral.nl/contact/
Hier allemaal even een reactie plaatsen aub
Indquote:
Ok, dat is wel nice. Maar dat is het nieuwe seizoen, ik was nog niet helemaal bij, dus ik hoop dat ze ook gewoon doorgaan met oudere seizoenenquote:Op woensdag 4 november 2009 17:51 schreef VinceMega het volgende:
Bedankt voor je bericht!
Scrubs is vanaf begin 2010 weer te zien bij Comedy Central. Het nieuwe seizoen is vanaf het tweede kwartaal van 2010 te zien bij Comedy Central.
Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd!
Vriendelijke Groet,
Comedy Central Team
Het komt gelukkig dus nog wel terug
Hoezo, ik heb toch ook ogen? Ik kan ook wel zien of ik iemand een mooie man vind niet ofniet. En mocht dat zo zijn ben ik zo overtuigd van et feit dat ik hetero ben dat ik et ook best wel durf te zeggen. Dat jij gelijk dingen gaat projecteren enzoquote:
hoef je nog niet 'idd' te zeggen als iemand zegt dat er een lekkere gast in speelt. dan ben je gewoon gay.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoezo, ik heb toch ook ogen? Ik kan ook wel zien of ik iemand een mooie man vind niet ofniet. En mocht dat zo zijn ben ik zo overtuigd van et feit dat ik hetero ben dat ik et ook best wel durf te zeggen. Dat jij gelijk dingen gaat projecteren enzo![]()
Gelukkig, het komt "binnenkort" weer terugquote:From: Comedy Central NL - Info [mailto:***]
Sent: dinsdag 10 november 2009 12:09
To: ***
Subject: RE: Comedy Central Contact: Programmering
Beste,
Bedankt voor je bericht!
Vanaf januari 2010 starten de herhalingen van Scrubs en in het tweede kwartaal van 2010 start het nieuwe seizoen van deze hitserie.
Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd!
Vriendelijke Groet,
Comedy Central Team
Scrubs - Interns toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:28 schreef Agiath het volgende:
Dat nieuwe seizoen is trouwens een soort spin-off
Mee eensquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:45 schreef Virtual-Insanity het volgende:
Scrubs is geniaal (en 8 jaar mijn verslaving geweest..haha)
Het schijnt inderdaad terug te komen met die interns maar dat zal me echt aan mn reet roesten....Zonder JD is het gewoon geen Scrubs!
Ja want ik was ook zo serieusquote:Op donderdag 5 november 2009 21:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoef je nog niet 'idd' te zeggen als iemand zegt dat er een lekkere gast in speelt. dan ben je gewoon gay.
Ik zou zon beetje elke chick die daarin speelt doenquote:Op woensdag 9 december 2009 19:44 schreef PLAE@ het volgende:
for the record:
[ afbeelding ]
Ik zou d'r doen
De uitzondering is definitely Carla.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik zou zon beetje elke chick die daarin speelt doen
Op een paar uitzonderingen na
Jawel zij is volgensmij mentaal zo fuckt up dat ze overal voor in isquote:Op woensdag 9 december 2009 20:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De uitzondering is definitely Carla.
Zou je Jordan ook doen?
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:44 schreef PLAE@ het volgende:
for the record:
[ afbeelding ]
Ik zou d'r doen
Idd, lijkt me een godin in bed.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jawel zij is volgensmij mentaal zo fuckt up dat ze overal voor in is
Maar die blonde ook wel omdat ze toch zo onzeker is dat ze overal wel mee instemtquote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maar die blonde ook wel omdat ze toch zo onzeker is dat ze overal wel mee instemt!
Waar is Sunny ?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:37 schreef Salatrel het volgende:
nieuwe seizoen is ook wel lache
vers vleesch ook weer
Er zijn nu extra simpsons afleveringen omdat et 20 jaar bestaatquote:Op woensdag 9 december 2009 21:28 schreef Thomas B. het volgende:
Was niet weg van Scrubs maar zou blij zijn als ze het terugbrachten. Comedy Central is echt dramatisch de laatste tijd... ze kunnen het trouwens beter Simpsons Central noemen want ik zie niks anders meer. Ja, irritante herhalingen van That 70s show en Malcolm in the Middle. Leuke series hoor, maar nu weten we het wel.
eg welquote:Op woensdag 9 december 2009 19:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja want ik was ook zo serieus!
Ja man ik zei et toch je hebt me doorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |