Ja, mijn reactie met "je hebt me verbaasd" ook. Like DuuuHhhhquote:Op maandag 2 november 2009 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die reactie was sarcastisch bedoeld. Like duh.
Weet ik. Was ook niet op jouw persoon bedoeld, maar meer in het algemeen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat was een reactie op Bilmiyorem die het raar vond dat er een foto van Ataturk in de OP kwam omdat er Turken zijn die hem niet mogen.
Oh, oke.quote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik. Was ook niet op jouw persoon bedoeld, maar meer in het algemeen.
Like duh.quote:Op maandag 2 november 2009 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
Ja want deze hele 'discussie' draait ook om die opmerking. Like wtf.
'Özürlümüsün' heeft niets met 'özür dilemek' te maken hè, dat je het even weet...quote:Op maandag 2 november 2009 21:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik wilde bijna zeggen like duh, toch maar niet
quote:Op maandag 2 november 2009 21:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
was dat nog een reactie op mij?
- Pamukkale.quote:Op maandag 2 november 2009 20:40 schreef zarGon het volgende:
Mensen, suggesties voor (culturele) bezienswaardigheden?
Zoals:
- Dolmabahçe-paleis.
- Cappadocië.
- Efeze.
Ja, daarom zei ik er ook geen ja op hequote:Op maandag 2 november 2009 21:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'Özürlümüsün' heeft niets met 'özür dilemek' te maken hè, dat je het even weet...
Hier staan trouwens ook prachtige foto's tussen:quote:Op maandag 2 november 2009 21:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Pamukkale.
- Hagia Sophia.
- Sultan Ahmet-moskee.
- Bosporus-brug.
- Gouden Hoorn.
- Topkapı-paleis.
- Nemrut-berg.
- Safranbolu.
- Troje.
En nog zooooo veel.
[ afbeelding ]
Klik voor originele grootte.
quote:Op maandag 2 november 2009 21:16 schreef Maisnon het volgende:
Meeste van wat hier staat zet ik er gewoon in hoor
Is er nog een speciale extra subheader?
Ik zat te denken aanWelkom! (+geschiedenis van SC praatje) "Plaatjes" (plaatjes tussendoor met waterpijpen, ottomanen en lokum) Reguliere SCers
Nog iets meer?
was ook de bedoelingquote:Op maandag 2 november 2009 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou sta ik wel even met een mond vol tanden hoor. Shit hey.
Daar staan inderdaad prachtige foto's!quote:Op maandag 2 november 2009 21:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hier staan trouwens ook prachtige foto's tussen:
Istanbul #2 - Brug tussen Europa en Azië
Had ik een tijdje geleden gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |