Nazar boncuğu.quote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geloof je niet in 'nazar' (wat een plaats heeft binnen de Islam) of in 'nazar boncugu' (wat eigenlijk 'hurafe' is, als je gelooft dat het je beschermt)?
Jammer dat niet iedereen die man links bovenin kent.quote:Op maandag 2 november 2009 21:04 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Een kleine update voor de header alvast.
Wat vinden jullie van het lettertype waarin Turken op FOK! geschreven is? die vond zG eerst niet zo tof dus ik heb even een andere geprobeerd.
Die bezienswaardigheden en andere plaatjes komen dan later in de OP ergens
En maak je niet al te druk hehet is maar een OP
Eerst even vragen of er minderheden zijn die er problemen mee hebben.quote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef zarGon het volgende:
Zou er eigenlijk ook iets Ottomaans erbij kunnen..
Vriendelijk, je hebt me verbaasd.quote:Op maandag 2 november 2009 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eerst even vragen of er minderheden zijn die er problemen mee hebben.
Waarom? Er zijn genoeg Turken die het niet hebben met de Ottomanen, net zoals er Turken zie niks hebben met Ataturk. Waarom verbaas jij je hier dan over?quote:Op maandag 2 november 2009 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vriendelijk, je hebt me verbaasd.
Een Ottomaanse 'sipahi' lijkt me wel mooi:quote:Op maandag 2 november 2009 21:06 schreef zarGon het volgende:
Zou er eigenlijk ook iets Ottomaans erbij kunnen?.
Ik denk dat meer mensen hier blij mee zijn. En de lettertype vind ik beter dan de vorige,quote:Op maandag 2 november 2009 21:04 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Een kleine update voor de header alvast.
Wat vinden jullie van het lettertype waarin Turken op FOK! geschreven is? die vond zG eerst niet zo tof dus ik heb even een andere geprobeerd.
Die bezienswaardigheden en andere plaatjes komen dan later in de OP ergens
En maak je niet al te druk hehet is maar een OP
Het is toch yazik om niet iets van de Ottomanen erin te zetten, omdat een minderheid het er niet mee eens is..quote:Op maandag 2 november 2009 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn genoeg Turken die het niet hebben met de Ottomanen, net zoals er Turken zie niks hebben met Ataturk. Waarom verbaas jij je hier dan over?
Vooral de vraag ontwijken.quote:Op maandag 2 november 2009 21:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is toch yazik om niet iets van de Ottomanen erin te zetten, omdat een minderheid het er niet mee eens is..
Ja, laten we allemaal 'onze' geschiedenis ontkennen en er niet naar refereren.quote:Op maandag 2 november 2009 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn genoeg Turken die het niet hebben met de Ottomanen, net zoals er Turken zie niks hebben met Ataturk. Waarom verbaas jij je hier dan over?
Ja ik.quote:Op maandag 2 november 2009 21:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eerst even vragen of er minderheden zijn die er problemen mee hebben.
de lettertype klinkt raarquote:Op maandag 2 november 2009 21:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen hier blij mee zijn. En de lettertype vind ik beter dan de vorige,.
Dat was een reactie op Bilmiyorem die het raar vond dat er een foto van Ataturk in de OP kwam omdat er Turken zijn die hem niet mogen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, laten we allemaal 'onze' geschiedenis ontkennen en er niet naar refereren.
Welke vraag ontwijk ik? Jij vindt het toch raar als Ataturk er niet ingezet wordt, omdat een minderheid het niet wil, waarom wil je nu wel naar de rest luisteren als het om de Ottomanen gaat?quote:
Die reactie was sarcastisch bedoeld. Like duh.quote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Welke vraag ontwijk ik? Jij vindt het toch raar als Ataturk er niet ingezet wordt, omdat een minderheid het niet wil, waarom wil je nu wel naar de rest luisteren als het om de Ottomanen gaat?
Je hebt me aan het lachen gemaakt, dankjewelquote:Op maandag 2 november 2009 21:13 schreef IHVK het volgende:
Turken en een eenheid vormen.![]()
Misschien moeten ze het land opsplitsen in 70 miljoen delen, iedereen zijn eigen land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |