Iets met gitaren, gok ik zoquote:Op maandag 2 november 2009 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lijkt me leukkweet alleen niet wat Maricha leuk vind
![]()
mooi hehquote:Op maandag 2 november 2009 19:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat heeft dat ding grote snorharen
Heeft ze iets van Hyves/Last.fm?quote:Op maandag 2 november 2009 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lijkt me leukkweet alleen niet wat Maricha leuk vind
![]()
nou stuur een meel naar Michiel dat we een plaat willen aanvragen voor Maricha en dat ze zelf mag kiezenquote:
Ohhhhhhhhquote:Op maandag 2 november 2009 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
oh wacht
[ afbeelding ]
pleeeeaaaaaassssseeeeeeee
altijdquote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef 3FMaster het volgende:
Topic toevoegen
Door een storing aan de kant van FOK! kan deze actie nu niet worden uitgevoerd. Probeer het later opnieuw.
Aldus 3FMfan. Doe ik nu iets fout?
Oja, dat is ook wel een leuk ideequote:Op maandag 2 november 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou stuur een meel naar Michiel dat we een plaat willen aanvragen voor Maricha en dat ze zelf mag kiezen
Ik deel deze gedachte met je.quote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje, is Forca weer op de playlist gezet? meen dat ding gisteren ook te hebben gehoord..
Nog niet. Eerst even springuuuuuuuuuuuuuuh !!!!quote:Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans...al mail gestuurd?
Marichaquote:Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
welke sterveling is er jarig ?
het was maar een droomquote:Op maandag 2 november 2009 19:51 schreef Cee het volgende:
"Best niet te lang bellen anders ontdooien uw koteletten."
Zal wel weer iets aangepast zijn op FOK! waardoor het scriptje niet meer werkt. Zal er zsm naar gaan kijken.quote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef 3FMaster het volgende:
Topic toevoegen
Door een storing aan de kant van FOK! kan deze actie nu niet worden uitgevoerd. Probeer het later opnieuw.
Aldus 3FMfan. Doe ik nu iets fout?
nou, niet perse... eerder niet dan wel ;-)quote:
Kijk maar uit, of we komen weer aan met Mika - Love Today, net als de dag dat je 1 jaar producer van MetMichiel was, een flinke tijd geleden.quote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Maricha het volgende:
Jullie hoeven echt geen plaat voor mij aan te vragen hoor!
Was al blij met Fake Blood en nu komt ook nog Wolken. Ben al blij dat jullie me zo lief feliciteren
lijkt me n leuke plaat om zowiezo te horenquote:Op maandag 2 november 2009 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk maar uit, of we komen weer aan met Mika - Love Today, net als de dag dat je 1 jaar producer van MetMichiel was, een flinke tijd geleden.
Op maandagochtend dus geen slipknot of soad uit de speakers dusquote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
nou, niet perse... eerder niet dan wel ;-)
nooit zelfs! hahahaquote:Op maandag 2 november 2009 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op maandagochtend dus geen slipknot of soad uit de speakers dus
Ze zijn gewoon te geniaalquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]Jezus zeg. Wij hebben ze zitten te kijken tijdens Animatie les. Ook krom gelegen.
thnx!quote:
*duh* heul twitter staat er mee volquote:Op maandag 2 november 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Verklap het nou niet jij spoiler
Nee, maar wel de finale van Benelux' Next Top Model... maar ik betwijfel of men dat hier massaal aan het kijken is geslagen...quote:Op maandag 2 november 2009 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
is er voetbal ofzo?
Gisteren nog afgespeeld op YouTube. Ook al is de kans klein, komt Mando Diao met een nummer in de Top2000 dan spring ik een gat in de lucht.quote:
Ik heb sowieso geen boodschap aan BNTM.quote:Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, maar wel de finale van Benelux' Next Top Model... maar ik betwijfel of men dat hier massaal aan het kijken is geslagen...
t zit bij mij op het randje van "net niet" naar "nou hij is wel oke"quote:Op maandag 2 november 2009 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Domien had volgens mij de primeur om Strfckr - We Don't Care About The Music te draaien tijdens MetMichiel, maar het kwartje is na een paar keer gehoord te hebben toch echt gevallen. Wat een track!
Maar de beste hijgplaat blijft die van Serge Gainsbourg en Jane Birkin.quote:Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
"heb je er n boodschap aan"![]()
en die hijgplaat hoor je wel toch
Gewoon nog een paar keer luisteren en dan ben je vast wel omquote:Op maandag 2 november 2009 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
t zit bij mij op het randje van "net niet" naar "nou hij is wel oke"
quote:Op maandag 2 november 2009 21:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar de beste hijgplaat blijft die van Serge Gainsbourg en Jane Birkin.
Ik ga ookquote:
oke...ik snap niet waar je het over heb, maar veel plezier ermeequote:Op maandag 2 november 2009 22:03 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ga ook(Hoewel ik meer bezig was met het forum van de browserbased game waaraan ik verslaafd ben refreshen omdat ze gezeik hebben gekregen met Ferrari die ze daarin gebruiken
)
Ik moest 'em na "oei, te rap" even pauzeren.quote:
Aight, sorry.quote:Op maandag 2 november 2009 23:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die is even stuk.
edit : nu niet meer, toegevoegd.
Ik moet 't nog zien...quote:Op dinsdag 3 november 2009 06:32 schreef achterop23 het volgende:
Dus... Om 07:30 maakt giel waarschijnlijk dat ie vertrekt bij 3fm...
quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra vs Kicken...
http://twitter.com/kicken
Preciesquote:Op dinsdag 3 november 2009 07:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga toch niet luisteren, veel te bang voor teleurstelling.Ik lees het hier zometeen wel.
Iemand die Guido Weijers RT'd moet je niet al te serieus nemen. En dit keer is het woord 'nemen' niet 'grappig' bedoeld.quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra vs Kicken...
Yoquote:Op maandag 2 november 2009 23:08 schreef Timo20 het volgende:
Haaaaaanssssssie![]()
![]()
Ik beken: ik vind deze Flinke Namen toch echt wel tof worden
Die vind ik ook heel erg hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 07:25 schreef Cee het volgende:
Ik vind 'm ook vreselijk. Maar blijkbaar ben ik ook de enige die die stroperige pingelversie van 'Use somebody' van Laura Jansen niet aan kan horen.
Ik las de tweet van Veenstra gisteravond al. Wat een vete tussen die 2quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra vs Kicken...
Noemen we dit een twitchfight?quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik las de tweet van Veenstra gisteravond al. Wat een vete tussen die 2
Wat staat er op Twitter dan??quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijkbaar heeft Beelen zich al verluld, lees ik op twitter? Kan hier geen 3FM luisteren atm.
Whahahaquote:Op dinsdag 3 november 2009 07:33 schreef Cee het volgende:
OMG HANS ik zie nu pas wat je icon voorstelt.
Ik dacht ik zal eens goed kijken maar het is dus niet een geel vlak met daarin een icoon-achtige afbeelding van een stier (ik zag de zonnebril steeds aan voor horens).
vanaf jouw goedemorgen heb ik nog niks gelezen hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 07:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijkbaar heeft Beelen zich al verluld, lees ik op twitter? Kan hier geen 3FM luisteren atm.
Thanks Roel !quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://search.twitter.com/search?q=Giel&format=iphone
quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:45 schreef Sjowhan het volgende:
Giel gaat weg!
oh
Enkel naar Kamp Holland voor een aantal dagen. Dat valt vies tegen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:45 schreef Sjowhan het volgende:
Giel gaat weg!
oh
Enkel naar Kamp Holland voor een aantal dagen. Dat valt vies tegen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alvast de eerste reactie als ie daar aan komt: "wauw wauw wauw!"
G'morgenquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:07 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
[..]
Tjah, geruchten. Maar als het waar is
quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alvast Giel's reactie over dit live optreden: "Wauw wauw wauw. Te gek! En dat op de vroege ochtend"
quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n oren! Zelfs een kat die tussen de deur zit, maakt een beter geluid
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:21 schreef themauster het volgende:
jeetje Roel met je verkeerde been uit bed gestaptJe moet gewoon iets anders gaan luisteren want dit is niet goed voor je hart man
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:31 schreef cosmick het volgende:
Ik dacht, ik waag me ook weer eens aan 3FM.
't Is weer ouderwets gezellig zo te lezen.
Moi man!quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans! Ouwe pizzabakker!
Is het 3FM live vandaag?
quote:09:38| Led Zeppelin - Stairway To Heaven
09:28| Temper Trap - Sweet Disposition
Eenquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi man!Vrijdag weer pizzatime
Oeh!!!!!
[..]
Verdomme, dit soort dingen moet je ook nooit zeggenquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:43 schreef cosmick het volgende:
Ik vind de muziek nog niet eens zo onaardig op dit moment.
Vrij uniek inderdaadquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eenbij Giel door jou? Dat ik dat nog mee mag maken...!
Mja, Giel is nou eenmaal Not Fair.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Verdomme, dit soort dingen moet je ook nooit zeggen.
Ik wilde graag deelgenoot zijn van het goede nieuws dat die bosmongool eindelijk van de zender oprot, maar helaas....quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:21 schreef themauster het volgende:
jeetje Roel met je verkeerde been uit bed gestaptJe moet gewoon iets anders gaan luisteren want dit is niet goed voor je hart man
Wat een schatjequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:00 schreef themauster het volgende:
Foto,s van onze nieuwe kitten die we sinds gisteravond hebben: http://www.flickr.com/photos/44310075@N06/
Wehehe, cool! Hoe heet hij/zij?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:00 schreef themauster het volgende:
Foto,s van onze nieuwe kitten die we sinds gisteravond hebben: http://www.flickr.com/photos/44310075@N06/
Aww wat een schat, wat een lief sikje heeftiequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:00 schreef themauster het volgende:
O, ik heb de 3FM Live stream aanstaan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:05 schreef cosmick het volgende:
GRRRRRR. ALTIJD WEER DIT ZELFDE KUTNUMMER.
Minoesquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe, cool! Hoe heet hij/zij?
Zappa is inmiddels al flink gegroeid. Ouwe foto's: http://www.flickr.com/photos/gjx.
Hm, da's een andere streamquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, ik heb de 3FM Live stream aanstaan.
Sweetquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe, cool! Hoe heet hij/zij?
Zappa is inmiddels al flink gegroeid. Ouwe foto's: http://www.flickr.com/photos/gjx.
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:31 schreef cosmick het volgende:
Ik dacht, ik waag me ook weer eens aan 3FM.
't Is weer ouderwets gezellig zo te lezen.
Da's het themakanaal 3FM Live, met alleen maar opnames van live-optredens.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, da's een andere streamOp de 3FM-stream nu Air - All I Need dus
.
Ah, thnxquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's het themakanaal 3FM Live, met alleen maar opnames van live-optredens.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:07 schreef themauster het volgende:
[..]
MinoesZappa ziet er erg schattig uit
Ja, ik vond het al zo raar. Nonstop live-dingetjes haha.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, da's een andere streamOp de 3FM-stream nu Air - All I Need dus
.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar zo kan het ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mag de mijne ff lenen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:07 schreef Sersjee het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuck... Ik kan m'n luchtdrumstel niet vinden!
Ik deed 't in de luchtquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:09 schreef on_air het volgende:
Ik drumde mee op mijn bureau, met werkelijk geluid.
Tofheid. Hier, heb je 'em weer terug.quote:
Owkee, alleen oud en gek dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:24 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap best dat je ziek wordt van die plaat, maar meneer Clark een ouwe seniele gek te noemen slaat imnsho echt nergens op.
Blof.. ook niet mijn muziekquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:29 schreef cosmick het volgende:
Nou, het blijft van hetzelfde laken een pak op die zender.
http://twitter.com/MrsEkdom/status/5388696768quote:Ik weet nu wel ALLES over het VORIGE boek van Herman den Blijker! Iemand vragen?
quote:@gerardekdom Wanneer staat 'ie in de kast?
Stukje verderop zit een enorme parkeergarage. Dan is het nog een minuut of 10 lopen naar de Melkweg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:07 schreef Timo20 het volgende:
Mensen![]()
![]()
Vanavond naar The Dead Weather in de Melkweg. Voor mij de eerste keer dat ik naar de Melkweg en heb dus een vraag: is er daar een parkeerplaats in de buurt? zoiets als bijvoorbeeld bij de HMH??
Als dat niet Timo is !quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:07 schreef Timo20 het volgende:
Mensen![]()
![]()
Vanavond naar The Dead Weather in de Melkweg. Voor mij de eerste keer dat ik naar de Melkweg en heb dus een vraag: is er daar een parkeerplaats in de buurt? zoiets als bijvoorbeeld bij de HMH??
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?infoid=1345&subinfoid=3738quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:07 schreef Timo20 het volgende:
Mensen![]()
![]()
En is die een beetje betaalbaar?quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:09 schreef cosmick het volgende:
[..]
Stukje verderop zit een enorme parkeergarage. Dan is het nog een minuut of 10 lopen naar de Melkweg.
De enige echtequote:
Merciquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?infoid=1345&subinfoid=3738
Vanuit Byzantium http://www.q-park.nl/tabi(...)e/nl-NL/Default.aspx of Europarking ben je er zo: http://www.q-park.nl/tabi(...)e/nl-NL/Default.aspx
Waarom met de auto? Of wees avontuurlijk en parkeer gratis in Amstelveen en ga met de tram!quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:07 schreef Timo20 het volgende:
Mensen![]()
![]()
Dat is toch veels te ver weg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:45 schreef Sersjee het volgende:
Waarom met de auto? Die jongen moet uit Limboland komen! Die komt nooit meer thuis
Ik zag `t net al idd.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal of Europarking of Byzantium zijn. Prijzen ontlopen elkaar daar niet veel.
"RODA JC FOREVER!!" had een hint kunnen zijn...quote:
Ja precies. Want het openbaar vervoer is in dit landje toch zo goed geregeld.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:45 schreef Sersjee het volgende:
Waarom met de auto? Die jongen moet uit Limboland komen! Die komt nooit meer thuis
Er zijn dingen die ik bewust kies niet te zien.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:05 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"RODA JC FOREVER!!" had een hint kunnen zijn...
Jeppers. Dat is de beste oplossing. Goedkoop dan. Even op busje stappen:quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik zag `t net al idd.
Zet `m bij de P+R Olypmisch stadion neer. Kun je voor ¤ 6,- parkeren incl. kaartjes naar de stad in.
Weet je heel misschien toevallig ook hoe `t dan werkt met `t kaartje? moet je dat daar kopen bij de bus chauffeur of is er een loket ofzo? nog nooit gebruik gemaakt van P+Rquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Jeppers. Dat is de beste oplossing. Goedkoop dan. Even op busje stappen:
141, 142, 170. Die drie geloof ik. Uitstappen Leidseplein.
Lekker actuele foto van Venema ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:14 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra vs Kicken.. http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9011. Verder een weinig boeiend artikel..
Haha iddquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lekker actuele foto van Venema ook.
Herstel: 142, 170, 172.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:10 schreef on_air het volgende:
[..]
Jeppers. Dat is de beste oplossing. Goedkoop dan. Even op busje stappen:
141, 142, 170. Die drie geloof ik. Uitstappen Leidseplein.
dat gaat helemaal nergens over. Veenstra maakt een opmerking over een tweet van Kicken en daarom kijkt Veenstra neer op de commercieelen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:14 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra vs Kicken.. http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9011. Verder een weinig boeiend artikel..
quote:
Co Adriaanse zou Patrick Kicken beschuldigen van scorebordjournalistiek.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:23 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dat gaat helemaal nergens over. Veenstra maakt een opmerking over een tweet van Kicken en daarom kijkt Veenstra neer op de commercieelen?please
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/331207quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:04 schreef alors het volgende:
Wanneer komt Paul weer terug...? Een finale gepresenteerd door Bart Arens is eigenlijk geen echte finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |