Iets met gitaren, gok ik zoquote:Op maandag 2 november 2009 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lijkt me leukkweet alleen niet wat Maricha leuk vind
![]()
mooi hehquote:Op maandag 2 november 2009 19:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat heeft dat ding grote snorharen
Heeft ze iets van Hyves/Last.fm?quote:Op maandag 2 november 2009 19:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lijkt me leukkweet alleen niet wat Maricha leuk vind
![]()
nou stuur een meel naar Michiel dat we een plaat willen aanvragen voor Maricha en dat ze zelf mag kiezenquote:
Ohhhhhhhhquote:Op maandag 2 november 2009 19:34 schreef muisje-eliza het volgende:
oh wacht
[ afbeelding ]
pleeeeaaaaaassssseeeeeeee
altijdquote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef 3FMaster het volgende:
Topic toevoegen
Door een storing aan de kant van FOK! kan deze actie nu niet worden uitgevoerd. Probeer het later opnieuw.
Aldus 3FMfan. Doe ik nu iets fout?
Oja, dat is ook wel een leuk ideequote:Op maandag 2 november 2009 19:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nou stuur een meel naar Michiel dat we een plaat willen aanvragen voor Maricha en dat ze zelf mag kiezen
Ik deel deze gedachte met je.quote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef -Hans- het volgende:
Jeetje, is Forca weer op de playlist gezet? meen dat ding gisteren ook te hebben gehoord..
Nog niet. Eerst even springuuuuuuuuuuuuuuh !!!!quote:Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef muisje-eliza het volgende:
Hans...al mail gestuurd?
Marichaquote:Op maandag 2 november 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
welke sterveling is er jarig ?
het was maar een droomquote:Op maandag 2 november 2009 19:51 schreef Cee het volgende:
"Best niet te lang bellen anders ontdooien uw koteletten."
Zal wel weer iets aangepast zijn op FOK! waardoor het scriptje niet meer werkt. Zal er zsm naar gaan kijken.quote:Op maandag 2 november 2009 19:43 schreef 3FMaster het volgende:
Topic toevoegen
Door een storing aan de kant van FOK! kan deze actie nu niet worden uitgevoerd. Probeer het later opnieuw.
Aldus 3FMfan. Doe ik nu iets fout?
nou, niet perse... eerder niet dan wel ;-)quote:
Kijk maar uit, of we komen weer aan met Mika - Love Today, net als de dag dat je 1 jaar producer van MetMichiel was, een flinke tijd geleden.quote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Maricha het volgende:
Jullie hoeven echt geen plaat voor mij aan te vragen hoor!
Was al blij met Fake Blood en nu komt ook nog Wolken. Ben al blij dat jullie me zo lief feliciteren
lijkt me n leuke plaat om zowiezo te horenquote:Op maandag 2 november 2009 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk maar uit, of we komen weer aan met Mika - Love Today, net als de dag dat je 1 jaar producer van MetMichiel was, een flinke tijd geleden.
Op maandagochtend dus geen slipknot of soad uit de speakers dusquote:Op maandag 2 november 2009 19:55 schreef Maricha het volgende:
[..]
nou, niet perse... eerder niet dan wel ;-)
nooit zelfs! hahahaquote:Op maandag 2 november 2009 19:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op maandagochtend dus geen slipknot of soad uit de speakers dus
Ze zijn gewoon te geniaalquote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef 3FMaster het volgende:
[..]Jezus zeg. Wij hebben ze zitten te kijken tijdens Animatie les. Ook krom gelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |