Die vind ik ook heel erg hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 07:25 schreef Cee het volgende:
Ik vind 'm ook vreselijk. Maar blijkbaar ben ik ook de enige die die stroperige pingelversie van 'Use somebody' van Laura Jansen niet aan kan horen.
Ik las de tweet van Veenstra gisteravond al. Wat een vete tussen die 2quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Veenstra vs Kicken...
http://twitter.com/kicken
Noemen we dit een twitchfight?quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik las de tweet van Veenstra gisteravond al. Wat een vete tussen die 2
Wat staat er op Twitter dan??quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijkbaar heeft Beelen zich al verluld, lees ik op twitter? Kan hier geen 3FM luisteren atm.
Whahahaquote:Op dinsdag 3 november 2009 07:33 schreef Cee het volgende:
OMG HANS ik zie nu pas wat je icon voorstelt.
Ik dacht ik zal eens goed kijken maar het is dus niet een geel vlak met daarin een icoon-achtige afbeelding van een stier (ik zag de zonnebril steeds aan voor horens).
vanaf jouw goedemorgen heb ik nog niks gelezen hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 07:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Blijkbaar heeft Beelen zich al verluld, lees ik op twitter? Kan hier geen 3FM luisteren atm.
Thanks Roel !quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://search.twitter.com/search?q=Giel&format=iphone
quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:45 schreef Sjowhan het volgende:
Giel gaat weg!
oh
Enkel naar Kamp Holland voor een aantal dagen. Dat valt vies tegen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:45 schreef Sjowhan het volgende:
Giel gaat weg!
oh
Enkel naar Kamp Holland voor een aantal dagen. Dat valt vies tegen.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alvast de eerste reactie als ie daar aan komt: "wauw wauw wauw!"
G'morgenquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:07 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
[..]
Tjah, geruchten. Maar als het waar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |