Ja, ik vond het al zo raar. Nonstop live-dingetjes haha.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, da's een andere streamOp de 3FM-stream nu Air - All I Need dus
.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar zo kan het ook.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je mag de mijne ff lenen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:07 schreef Sersjee het volgende:
Fuuuuuuuuuuuuuuuuck... Ik kan m'n luchtdrumstel niet vinden!
Ik deed 't in de luchtquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:09 schreef on_air het volgende:
Ik drumde mee op mijn bureau, met werkelijk geluid.
Tofheid. Hier, heb je 'em weer terug.quote:
Owkee, alleen oud en gek dan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:24 schreef Sersjee het volgende:
Ik snap best dat je ziek wordt van die plaat, maar meneer Clark een ouwe seniele gek te noemen slaat imnsho echt nergens op.
Blof.. ook niet mijn muziekquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:29 schreef cosmick het volgende:
Nou, het blijft van hetzelfde laken een pak op die zender.
http://twitter.com/MrsEkdom/status/5388696768quote:Ik weet nu wel ALLES over het VORIGE boek van Herman den Blijker! Iemand vragen?
quote:@gerardekdom Wanneer staat 'ie in de kast?
Stukje verderop zit een enorme parkeergarage. Dan is het nog een minuut of 10 lopen naar de Melkweg.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:07 schreef Timo20 het volgende:
Mensen![]()
![]()
Vanavond naar The Dead Weather in de Melkweg. Voor mij de eerste keer dat ik naar de Melkweg en heb dus een vraag: is er daar een parkeerplaats in de buurt? zoiets als bijvoorbeeld bij de HMH??
Als dat niet Timo is !quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:07 schreef Timo20 het volgende:
Mensen![]()
![]()
Vanavond naar The Dead Weather in de Melkweg. Voor mij de eerste keer dat ik naar de Melkweg en heb dus een vraag: is er daar een parkeerplaats in de buurt? zoiets als bijvoorbeeld bij de HMH??
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?infoid=1345&subinfoid=3738quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:07 schreef Timo20 het volgende:
Mensen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |