Volgens mij was die verkoop een hoaxquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:17 schreef D. het volgende:
Ik zie dat het schilderij wat geveild werd voor het goede doel nog steeds niet is opgehaald
Van EnjoyMedia?quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij was die verkoop een hoax![]()
Tja, als er toch nietmand iets voor geeftquote:Volgens Johan blijft het schilderij hangen
Daar had ie anders zat tijd voor gehadquote:Volgens Roel Hofman is het schilderij nog niet af.![]()
Vind het ook mooiquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:24 schreef Toverheks het volgende:
en het schilderij heeft geen waterschade zo te zien, blijf het een mooi schilderij vinden.
Dottey slaapt meestal boven, als ik er ben dan is dat bed mijn stekkie, maar weet niet of dat zo blijft als de camera's draaien 's nachts.quote:
Die matras met waterschade, die is komende 4 weken nog niet droog hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dottey slaapt meestal boven, als ik er ben dan is dat bed mijn stekkie, maar weet niet of dat zo blijft als de camera's draaien 's nachts.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:04 schreef versabommie het volgende:
wheheh windows 7 en ie8 en de streams zijn niet meer te openen... Netjes hoor die chat naast het scherm zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |