Amsterdam is dan ook kortzichtig wat dat betreft. Ze hebben liever vijftig monumenten dan 50.000 extra OV-reizigers.quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:18 schreef James1988 het volgende:
Metro's? Als er één stad is die een absolute kutervaring heeft met metro's is het wel Amsterdam
Ik snap die verafgoding niet. Het is duur en de koffie is matig. Zelfs met mijn hooguit redelijk te noemen espressotechnieken zet ik betere koffie. Zal Foamy's starschmucks rant maar eens opzoeken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
Starbucks heeft nu ook al een vestiging op Amsterdam Centraal
Hier kom ik zo nog wel even op terug. Eerst douchen nuquote:Op zaterdag 7 november 2009 07:55 schreef Fixers het volgende:
Wat doen de rondjesmakers hier eigenlijk als ze in de trein zitten, lezen, naar buitenstaren? Bij fles heb ik een beeld van biertje in de ene hand en camera (voor de bordjes) in de andere.
Dat beeld klopt aardig meestalquote:Op zaterdag 7 november 2009 07:55 schreef Fixers het volgende:
Bij fles heb ik een beeld van biertje in de ene hand en camera (voor de bordjes) in de andere.
Nu niet meerquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
je laatste foto is van 10 maanden geleden![]()
enneh wat moest dat ding daar eigenlijk??
Helaas, ik heb er zelf ook nog een die ik morgen op moet makenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:11 schreef bork het volgende:
Ik heb door omstandigheden een kruidvaartkaartje voor morgen over.
Ik heb morgen de volgende route mocht je hem willen hebben (5 euro) dan mail me ff.
Mooi man. Onderweg voor je hobby kom je voor- en tegenspoed tegenquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:48 schreef Zug-Chef het volgende:
Regen
[ link | afbeelding ]
Welke fotograaf heeft hier het meeste pech?
Enschede - Vlissingen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:28 schreef dennistd het volgende:
Waar vertrek en eindig ik en waar ga ik heen?
Ik heb nog steeds 3 doelen voor dit jaar binnen bereikquote:
Waarom dacht je dat ze een donateursrit reden? Of dat ze niet met hun eigen stel reden, maar het tweetje van het spoorwegmuseum geleend hebben? Je hebt niks gemist hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:17 schreef IntercityAPT het volgende:
De stichting Mat54 zit toch helemaal zonder geld? Dat stel staat toch weg te roesten? Of heb ik wat gemist?
Klinkt interessant, wat bedoel je daarmee? Leg even uit.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Alle buitenlandverbindingen door t buitenland aan elkaar: nog 10 stations nodig.
Stel je een route voor die begin in Roosendaal en eindigt in Nieuweschans. Roosendaal - Essen - [..België..] - Visé - Maastricht - Visé - [..Aken..] Herzogenrath - Eygelshoven Markt - Herzogenrath - door Duitsland naar Venlo etc. En dan die hele route alle bordjes compleetquote:Op zondag 8 november 2009 11:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Klinkt interessant, wat bedoel je daarmee? Leg even uit.
Dat was het tot voor kort, het treintje heette toen ook NOKIA-Bahn. En heel vroeger zat televisiefabrikant Graetz in de fabriek, en toen heette het station Bochum-Graetz.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:45 schreef trainfreak het volgende:
Bochum nokia?
Toevallig in een industriegebied, vlak aan de nokia fabriek ofzo?
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/nieuws-detail?NewsID=41845quote:Graafschapsupporters vernielen treinen op weg naar Emmen
COEVORDEN - 150 Graafschapsupporters zijn aangehouden op het station van Coevorden. Ze hebben vernielingen aangebracht in de intercitytrein naar Zwolle en ook in de stoptrein van Zwolle naar Emmen.
De Achterhoekse supporters waren op weg naar de wedstrijd FC Emmen - De Graafschap. De Nederlandse Spoorwegen hebben de trein naar Emmen op het station van Coevorden stil gezet. Daar hebben politie en Mobiele Eenheid een groep Graafschap-fans uit de trein gehaald. Een woordvoerder van de NS laat weten dat er geen mensen gewond zijn geraakt.
Er is op dit moment geen treinverkeer tussen Emmen en Gramsbergen mogelijk.
Ze krijgen hopelijk ook gezamenlijk de rekening gepresenteerd, die voor de vernielingen, de politie inzet en de gevolgen van de vertraging? Als dit weer op kosten van de gewone reiziger of de gemeenschap is bewijst dat wel weer eens dat voetbal een parasitair verschijnsel is.quote:Op zondag 8 november 2009 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/nieuws-detail?NewsID=41845
Dit noemt zich voetbalsupporter
Tuig, beetje respect voor de SuperV he.quote:Op zondag 8 november 2009 15:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/nieuws-detail?NewsID=41845
Dit noemt zich voetbalsupporter
Betekent dit dat er helemaal geen treinen die kant meer op gaan?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:44 schreef Zug-Chef het volgende:
Jupp, al was ik ook behoorlijk nat geworden van 3 plaatjes in de regen...
Gisterenmiddag laat:
[ link | afbeelding ]
Nog ruim een maand, dan stopt DB Nachtzug met de exploitatie van City Night Line 400/401 naar Milano Centrale en Wien Westbahnhof. Voorheen getrokken door de twee zwarte 189'ers van CNL, nu verzorgd Railion de tractie. RD 189 032 staat met een sleep DB Nachtzug slaaprijtuigen als CNL 401 gereed voor vertrek onder de kap van Amsterdam Centraal, kort voor schemering.
http://www.treinreiziger.(...)treinkaartjes-142007quote:Meer goedkope Fyra treinkaartjes
Waar de Thalys per 13 december duurder wordt, komen er bij de hogesnelheidstrein Fyra juist meer goedkope treinkaartjes. Zo worden er straks ook goedkope treinkaartjes voor 9 uur aangeboden.
Nu zijn de goedkoopste tickets (superdiscount) alleen te boeken voor treinen die na 9 uur vertrekken, maar dat veranderd dus. Op dit moment wordt de Fyra vanwege de hoge tarieven nog beperkt gebruikt. Behalve dat er meer goedkope treinkaartjes aangeboden zullen worden, zal de trein ook vaker gaan rijden. Weliswaar blijft de frequentie 1x per uur, maar vanaf 13 december gaat de Fyra ook in het weekend rijden. De treintijden wijzigen ongeveer 30 minuten.
Vanaf 13 november is het mogelijk om de Fyra-treinen met vertrek 13 december en later te
reserveren. De gebruikelijke voorverkoop van 92 dagen is dan weer van kracht.
Altijd leuk als er iemand mij gaat uitschelden voor communistquote:
Das een beste trip.quote:Op maandag 9 november 2009 21:31 schreef James1988 het volgende:
Ja, op zich wel. Hij zou ook niet misstaan in een nieuwe Austin Powers-film... Mini-Me de tweede ofzo.
Hoe haalbaar zou een rondritje zijn? Breda -> Parijs (VIRM + Thalys) -> Londen (Eurostar) -> Berlijn (vliegtuig) -> Breda (ICE danwel Pimpel)?
Hoe veel tijd / geld trek je ervoor uit?quote:Op maandag 9 november 2009 21:31 schreef James1988 het volgende:
Ja, op zich wel. Hij zou ook niet misstaan in een nieuwe Austin Powers-film... Mini-Me de tweede ofzo.
Hoe haalbaar zou een rondritje zijn? Breda -> Parijs (VIRM + Thalys) -> Londen (Eurostar) -> Berlijn (vliegtuig) -> Breda (ICE danwel Pimpel)?
In een dag?quote:Op maandag 9 november 2009 21:31 schreef James1988 het volgende:
Hoe haalbaar zou een rondritje zijn? Breda -> Parijs (VIRM + Thalys) -> Londen (Eurostar) -> Berlijn (vliegtuig) -> Breda (ICE danwel Pimpel)?
Als je het nog wat beter planned dan dit is het haalbaar.quote:Breda 10.11.09 06:52
London St. Pancras International 10.11.09 10:31
http://plannerint.b-rail.be/bin/query.exe/n?S=Breda!&Z=Londen!&start=1&L=b-rail
Londen
(Heathrow) Berlijn
(Tegel) 13:00
selecteer 15:50
di, 10-nov-2009 British Airways
Londen (Heathrow) 13:00
Berlijn (Tegel) 15:50
Berlin-Tegel (S) 15:58
Berlin Hbf (tief) 16:27
Berlin Hbf 10.11.09 16:50
Breda 10.11.09 23:50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |