QFT.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:54 schreef TeleluvR het volgende:
Goed baasje is belangrijker dan een goede prijs...
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:04 schreef TeleluvR het volgende:
Vanavond een Dean afleveren, kijken of ie nog in de auto past
275 tot nu toequote:Op maandag 2 november 2009 21:19 schreef Meursault het volgende:
Menno, hoe staat het ervoor met je Artcore? Is er al geboden?
Dan moet je richting het Friese land gaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Stiekem wil ik hem best een keertje uitproberen!
Stiekem moet je dat gewoon een keer doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Stiekem wil ik hem best een keertje uitproberen!
Of we moeten eens een meet organiseren...quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan moet je richting het Friese land gaan
Heel af en toe ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:41 schreef The_Dean het volgende:
Brian werkte toch in de tofste gitaarwinkel van Nederland?? Als ze écht tof zijn....
Hoeven we ook niet met amps te sjouwen
Je mag gerust even komen jengelenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Heel af en toe ja.
Maar ik zou een deze dagen naar Leeuwarden om daar een versterker uit te proberen en diegenen wil dan mijn Deville uitproberen. Misschien kan ik het combineren!
Is dat (veel) te weinig?quote:
Volgens mij werkt dat ook juist niet in je voordeel..quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:13 schreef TeleluvR het volgende:
Ach, het is een aparte uitvoering..
Ik heb eens een RG370 (niet de DX) voor 100 gekocht. Dat had ook meer mogen zijn. Gelukkig voor mij nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:13 schreef TeleluvR het volgende:
Ach, het is een aparte uitvoering, maar verder zijn (nieuwe) Ibanezzen tweedehands niet bijster waardevast. Ik heb ooit eens een AFS73 of iets dergelijks gekocht voor 150 euro, man was blij dat ie em kwijt was!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:04 schreef TeleluvR het volgende:
Vanavond een Dean afleveren, kijken of ie nog in de auto past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |