quote:Op maandag 2 november 2009 14:33 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben een online cursus Logic aan het doen bij Lynda.com. Er zitten wel heel veel slimme foefjes in die ik bij bv Cubase niet ben tegengekomen. Maar een mac is zeker geen must nee.
Zoiets wil ik ook nog een keer doenquote:
CuBase? Heb ik ooit nog wel eens wat mee gedaan...quote:Op maandag 2 november 2009 14:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zoiets wil ik ook nog een keer doenIk zit nu alleen ff te twijfelen met welke software ik echt wil gaan werken. Gebruikte nu vaak voor het mixen Adobe Audition, maar past met gast opnames gemaakt die werkte met Sonar en dat zag er ook wel relax uit.
Er zijn zoveel opties
Mja een keer mee gewerkt maar ik vond het niet zo fijn werken eigenlijk, was er niet zo weg van. Maar het is natuurlijk altijd met nieuwe programma's wel ff wennen hoe het werkt.quote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef Libelah het volgende:
[..]
CuBase? Heb ik ooit nog wel eens wat mee gedaan...
Is dat niet die slechte serie van comedy central ?quote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef The_Dean het volgende:
Mensen bekend met Reaper? Dat is toch gratis en erg goed?
Goeie seriequote:Op maandag 2 november 2009 15:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is dat niet die slechte serie van comedy central ?
Niet gratis, wel goedkoop. Dacht iets van 30 euro ofzo.....quote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef The_Dean het volgende:
ben er na aanraden van jou mee gaan werken, werkt opzich wel lekker, maar ik heb ook een nieuwe PC nodigquote:Op maandag 2 november 2009 15:00 schreef The_Dean het volgende:
Nou, is wel origineel van een metalband hoorquote:Op maandag 2 november 2009 13:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is niet echt "metalfreak" he
Maar tof!
Dus jij vermoordt eigenlijk stiekem ook geen Arabieren?!quote:Op maandag 2 november 2009 17:31 schreef Meursault het volgende:
[..]
Don't let his username fool you..
Er staan hele handige videotutorials op internet en ook in de manual staan goede. Probleem is dat je het even gewoon moet doen al heb je er geen zin inquote:Op maandag 2 november 2009 17:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, is wel origineel van een metalband hoor
Ik heb het trouwens opgenomen met Cubase SX. Dat was eigenlijk zo ongeveer het enige programma dat ik voor dat doel ken en ook hier ergens heb. Maar echt makkelijk vind ik het niet eigenlijk. Ik ben nu zover dat ik losse kanalen kan opnemen en die nog een beetje kan bewerken, maar effecten e.d. lukt me nog niet allemaal. Laat staan het toevoegen van drumtracks bijvoorbeeld via een VSTi.
Ik ben zoals gezegd bezig met zo'n Logic-cursus, probleem is alleen dat veel snel wegzaktquote:Op maandag 2 november 2009 17:48 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Er staan hele handige videotutorials op internet en ook in de manual staan goede. Probleem is dat je het even gewoon moet doen al heb je er geen zin innadat ik het gedaan heb was ik echt 5x sneller geworden!
Klopt, het zakt heel snel weg. Maar ik kan je ook vertellen dat het als je het eenmaal kan, net als fietsen is. Ik heb wel eens een maand niks gedaan en toch maakt dat dan weer niet uit voor je skills.quote:Op maandag 2 november 2009 17:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik ben zoals gezegd bezig met zo'n Logic-cursus, probleem is alleen dat veel snel wegzaktJe moet er echt veel uren in stoppen om er een beetje handig in te worden, en zoveel tijd heb ik niet.
Maar leuk is het zeker.
lol, zo erg is dat toch nie?quote:Op maandag 2 november 2009 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
Dat vertelde hij gister. Hij maakte zich gelijk zorgen "Wat doe jij op een gitaarforum?!"
.
Is dat een gratis cursus? iTunes (podcast) en Youtube staan vol met gratis tutorials en zooi. Daardoor al behoorlijk handig geworden in Logic. Is zo'n cursus aan te raden voor de niet-zo-amatareur?quote:Op maandag 2 november 2009 14:33 schreef Svyatagor het volgende:
Ik ben een online cursus Logic aan het doen bij Lynda.com. Er zitten wel heel veel slimme foefjes in die ik bij bv Cubase niet ben tegengekomen. Maar het is zeker geen must nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |