QFT.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:54 schreef TeleluvR het volgende:
Goed baasje is belangrijker dan een goede prijs...
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:04 schreef TeleluvR het volgende:
Vanavond een Dean afleveren, kijken of ie nog in de auto past
275 tot nu toequote:Op maandag 2 november 2009 21:19 schreef Meursault het volgende:
Menno, hoe staat het ervoor met je Artcore? Is er al geboden?
Dan moet je richting het Friese land gaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Stiekem wil ik hem best een keertje uitproberen!
Stiekem moet je dat gewoon een keer doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:15 schreef guitarist het volgende:
[..]
Stiekem wil ik hem best een keertje uitproberen!
Of we moeten eens een meet organiseren...quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan moet je richting het Friese land gaan
Heel af en toe ja.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:41 schreef The_Dean het volgende:
Brian werkte toch in de tofste gitaarwinkel van Nederland?? Als ze écht tof zijn....
Hoeven we ook niet met amps te sjouwen
Je mag gerust even komen jengelenquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:50 schreef guitarist het volgende:
[..]
Heel af en toe ja.
Maar ik zou een deze dagen naar Leeuwarden om daar een versterker uit te proberen en diegenen wil dan mijn Deville uitproberen. Misschien kan ik het combineren!
Is dat (veel) te weinig?quote:
Volgens mij werkt dat ook juist niet in je voordeel..quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:13 schreef TeleluvR het volgende:
Ach, het is een aparte uitvoering..
Ik heb eens een RG370 (niet de DX) voor 100 gekocht. Dat had ook meer mogen zijn. Gelukkig voor mij nietquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:13 schreef TeleluvR het volgende:
Ach, het is een aparte uitvoering, maar verder zijn (nieuwe) Ibanezzen tweedehands niet bijster waardevast. Ik heb ooit eens een AFS73 of iets dergelijks gekocht voor 150 euro, man was blij dat ie em kwijt was!
quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:04 schreef TeleluvR het volgende:
Vanavond een Dean afleveren, kijken of ie nog in de auto past
Zit ook een koffer bijquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:10 schreef Meursault het volgende:
[..]
Is dat (veel) te weinig?
De AFS 75t gaat voor ongeveer ¤250,- tweedehands.
Je wil er +/- 400 voor?
Dat zat bij die AFS75t ook. Een hele mooie van Stagg.quote:
Beter dan dat mensen zien dat je een dure Gibson erin zi en er dan met je koffer vandoor gaanquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:39 schreef Meursault het volgende:
't Is alleen een beejte jammer om met een koffer van Stagg rond te lopen terwijl er eigenlijk best een goede gitaar in zit.
Maar 'hoort' er een koffer bij te zitten of heb jij 'm er ook los bijgekocht/gekregen?
Heb je die gitarist van TLFG niet gezien dan, die had een keer een politiepet op man, fucking gay, dat wil je toch niet stelenquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:29 schreef Gitaarmat het volgende:
want dan weet je zeker dat ie niet gejat wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Ibanez zelfquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:20 schreef Meursault het volgende:
[..]
Dat zat bij die AFS75t ook. Een hele mooie van Stagg.![]()
Wat voor koffer heb jij?
Klinken die GLXjes goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Mijn koffer is redelijk herkenbaar
[ afbeelding ]
Ja, daarom heb ik ze ook gekocht, heb ze naast die bosspedaaltjes getest met nog wat andere erbij. Maar GLX en Boss, naast het prijsverschil (de helft) haal ik er echt een negatieve dingen uit van GLX kant dus ze zijn het meer dan waardquote:
Aha ok danquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik ze ook gekocht, heb ze naast die bosspedaaltjes getest met nog wat andere erbij. Maar GLX en Boss, naast het prijsverschil (de helft) haal ik er echt een negatieve dingen uit van GLX kant dus ze zijn het meer dan waard
je bedoelt geen? ze zijn gewoon goedkoper vooral vanwege wat er omheen zit toch? Boss is qua omhulsel miss steviger dus ook duurderquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, daarom heb ik ze ook gekocht, heb ze naast die bosspedaaltjes getest met nog wat andere erbij. Maar GLX en Boss, naast het prijsverschil (de helft) haal ik er echt een negatieve dingen uit van GLX kant dus ze zijn het meer dan waard
Nou steviger wil ik niet zeggen, deze zijn gewoon van metaal en zijn net zo stevig als zo'n pedaal. Sterke behuizing waar je keihard op kan stampenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:13 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
je bedoelt geen? ze zijn gewoon goedkoper vooral vanwege wat er omheen zit toch? Boss is qua omhulsel miss steviger dus ook duurder
Aha niet dusquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou steviger wil ik niet zeggen, deze zijn gewoon van metaal en zijn net zo stevig als zo'n pedaal. Sterke behuizing waar je keihard op kan stampen![]()
Het schijnen ook gewoon boss klonen te zijn grotendeels. Misschien als je echt heel goed luistert of erg into die zooi bent dat je wel verschilt hoort maar ik kon er niks negatiefs uithalen bij deze dingenHet geld zijn ze meer dan waard.
Nee helaas niet momenteel.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Heb jij een band allsystemhalt?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:15 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
dat is idd klote, ik speel ook te weinig gitaar laatste tijd... wel binnenkort optreden, maar dat is dan weer met een blij coverbandjeen daar ligt mijn ding niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |